Recensie Kristina, RL Verversrui 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stillewaters

Newbie
13
24/11/21
26
7
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lang voor de corona was ik op een namiddag aan het wandelen toen mijn ogen vielen op deze mooie Bulgaarse dame. Het uitgebreide gamma foldertjes aan de deur (nr10 denk ik) en haar looks deden me naar binnen gaan. In het engels begroette ze me en zei me dat het enkel om een korte kennismaking zou gaan aangezien ze bijna aan het einde van haar shift was. Ze nam me mee naar boven. Na een kort intro gesprek begon ze dadelijk met een leuke anal play. die werd afgerond met een uitnodiging om later eens terug te keren.
Vorige maand was ik kort na de middag aangekomen en was ze aanwezig. Ik stapte naar haar toe. Eens in de kamer zei ze dat ze al lang op me had gewacht. ik diende haar niks uit te leggen, Ze wist precies wat en hoe alsof het gisteren was. Vijf minuten later waren we beiden naakt op bed. Ze bond mijn beide benen op, legde haar speelgoed klaar en zorgde voor alle attributen voor de juiste stemming...
In de volgende vijf minuten wist ze me intens te teasen waardoor ze haar anal play volledig kon ontploooien. Ik genoot van een intense prostaatmassage waarbij ze mij heerlijk liet genieten van sterk opkomende orgasme die één na één opkwamen.... Heerlijk was het waardoor we besloten een level intenser te spelen. Ze maakte haar dildo's klaar om me zowel diep als breeding te verwennen. Op mijn tepels zette ze eerst wat vingerdruk om nadien over te schakelen op klemmetjes...
De opbouw naar meer was duidelijk ingezet. Eerst kwam een middelgrote dildo aan de beurt, gevolgd door een dubbel dong.... eerst braafjes dan stouter en dieper om af te ronden met een gezamelijke neukbeurt.....
De korte pauze was welgekomen, er werd een sigaretje gerookt, Na amper een paar trekjes had ze zin om verder te doen. De big one werd er bij gehaald, Eerst begon ze me wat in te smeren en onderwijl diende ik mijn ademhaling te trainen. Ze voelde dat haar hand steeds dieper kon wegglijden en begon zachtjes druk te zetten met haar big boy. Na enkele sterk diepe ademhalingen kwam ik onder de heerlijke anale druk in extase en gleed Kristina vlot binnen.... De sterke spanning op mijn sluitspier was een boost van jewelste en toen ze even terugtrok volgde een heerlijke ontlading. Zij was in de wolken en het duurde niet lang of de herhaling was een feit, meerdere malen na elkaar wist ze telkens opnieuw de heerlijkste orgasmes te verwekken.
Met flinke scheut water was het heerlijk om wat bij te komen. Ondertussen trok ze een lange latexhandschoen aan. Ze gebood me om voor de finale blindelings te beginnen. Opnieuw werd gestart met de sterke inademingsoefeningen. Op de tepelklemmen zetten ze een extra klem, die keihard binnenkwam, maar ik diende diep in te ademen tot de pijn overging in genot. Moeiteloos gleed ze met haar hand binnen en gaf ze aan dieper me te willen fisten. Ik voelde haar steeds dieper en dieper opschuiven na elke korte neukfase... Weldra stond ze voor de gesloten poort, ze keerde een beetje terug en begon dan aan een minuten lang durende neukbeweging waarbij de orgasmes steeds intenser werden. Opeens ging ze rustig terug tot tegen de gesloten poort en zette heel voorzichtig steeds meer druk. Ik kreunde krachtig waarop ze haar hand terug trok en alles met een stevig straal naar buiten spuit......
De zevende hemel....
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 15h30 bij deze Kristina geweest ik schat ze in de 40 , Verversrui 10/2 ze zit er al jaren en heeft een kamer op de 3e verdieping, de lift deed het niet. Kristina ging gauw compleet naakt en ik mocht overal aan komen. Nipple play en prostaat massage, 35min voor 100E, goede service, maar geen WC of douche op de kamer.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Idd heerlijke meesteres en nog steeds actief
 
Terug
Bovenaan Onderaan