Recensie Mistress Sophie Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edging Gimp

Newbie
15
09/07/23
25
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. BDSM Klant dominant
  3. Penismassage
  4. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://lady-sophie.com/
Totale kosten (in euro)
180 (tegenwoordig 200)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ontmoeting dateert van een hele tijd terug: december 2021.

Het was mijn eerste professionele BDSM ervaring. Na Kort en duidelijk heen- en weer gemail kon ik al m'n wensen, verwachtingen en grenzen uitleggen en gaf ze me duidelijke instructies mee.
Ontvangst was hartelijk, ze overliep nog een keertje al m'n wensen en peilde naar m'n persoonlijke ervaring, aangezien dit m'n eerste sessie met een professionele dominatrix zou worden.
Ik had vrij specifieke ideeën en kinks (edging, tease& denial, training in anal play, meerdere geforceerde orgasmes...) en duidelijk grenzen (CBT, permanente markeringen, niets te veel op het SM gedeelte gebaseerd).

Ik moet zeggen dat ze alle informatie zorgvuldig heeft bijgehouden en toegepast tijdens de sessie. Mistress Sophie weet heel goed wat ze doet: ze wist m'n anale grenzen te verleggen (ze probeerde eerst enkele buttplugs uit alvorens me stevig te neuken met een voorbinddildo, m'n eerste keer). Er had wat meer focus op edging gemogen, maar ik neem aan dat het met een nieuwe klant moeilijk aan te voelen is hoe je iemand op het randje houdt. Met behulp van een milking machine gaf ze me de opdracht eerst zo lang mogelijk een orgasme uit te stellen, zopdra ze tevreden was, gaf ze het bevel op commando klaar te komen, wat me top op de seconde lukte. Na een erg korte pauze ging ze vol voor een tweed spuitfestijn, wat me dankzij haar speeltjes en aanmoediging probleemloos lukte.

Kortom: een zeer geslaagde eerste sessie! Nu ik enkele jaren meer ervaring heb opgebouwd, ga ik binnenkort nog eens langs...voor de volgende stap.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan