Recensie Kristinne, Antwerpen, Schippersstraat 15/2 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Visited this girl after a huge disappointment at Brussels.
Took the midget for a spin, and she indeed is like a rabbit feeding on my carrot.
Also she is tighter than most in schippers. No idea if it's due to her size or if she didn't get rammed enough. I guess she has a niche body type not appreciated enough in the schipperskwartier
 
Mijn laatste bezoek aan haar was geen succes gevraagd voor 1 uur maar na 45 minuten stond ik terug buiten. Van mijn wensen is ook niet veel van in huis gekomen. Ik was van plan om haar nen tijd niet te bezoeken maar ze is zelf al meer dan 3 weken niet aanwezig?
 
Mijn laatste bezoek aan haar was geen succes gevraagd voor 1 uur maar na 45 minuten stond ik terug buiten. Van mijn wensen is ook niet veel van in huis gekomen. Ik was van plan om haar nen tijd niet te bezoeken maar ze is zelf al meer dan 3 weken niet aanwezig?
Kristinne zal misschien haar dagje niet gehad hebben, ofwel was haar neus wat verstopt, dat is ook ambetant voor bepaalde 'dingen'.

Ze is inderdaad al een paar weken niet te zien. Komt wel terug. En intussen zijn er talloze anderen die ook goed zijn.
 
Kristinne zal misschien haar dagje niet gehad hebben, ofwel was haar neus wat verstopt, dat is ook ambetant voor bepaalde 'dingen'.

Ze is inderdaad al een paar weken niet te zien. Komt wel terug. En intussen zijn er talloze anderen die ook goed zijn.
Ik hoop dat gelijk hebt dat ze terug komt ze is al heel lang niet 100% en als ze terug komt dat ze aan haar gezondheid heeft gewerkt maar dat zal niet zijn .
 
Ik hoop dat gelijk hebt dat ze terug komt ze is al heel lang niet 100% en als ze terug komt dat ze aan haar gezondheid heeft gewerkt maar dat zal niet zijn .
Het is ook maar een 'hoop' of een veronderstelling van mij dat ze terugkomt hoor. Ik ben er een keer of drie bij geweest, en dat was telkens best een heel leuke date, maar op die korte tijd leer je niemand kennen. Het was de hele tijd seks, waarvoor we uiteraard gaan, maar over haar gezondheid of over haar plannen weet ik verder niets. Dat ze soms wat speciaal doet, wel ja, zo zijn er nog dvp's.
 
Het is ook maar een 'hoop' of een veronderstelling van mij dat ze terugkomt hoor. Ik ben er een keer of drie bij geweest, en dat was telkens best een heel leuke date, maar op die korte tijd leer je niemand kennen. Het was de hele tijd seks, waarvoor we uiteraard gaan, maar over haar gezondheid of over haar plannen weet ik verder niets. Dat ze soms wat speciaal doet, wel ja, zo zijn er nog dvp's.
1oo% gelijk maar ik denk dat het mijn uitstalling is dat ze daar spontaan over begint en ze is niet alleen
 
Godverdomme van den nacht nog van haar aan t dromen geweest. In mijn 28 jaar dat ik dvp bezoek is dit den 2 de keer eerst bij Demi in Borsbeek wat was dat een dame. Maar we zijn bezig over Kristinne in mijn droom werd ik geweigerd door haar maar goed ook want nen natte droom vindt ik minder plezant .Maar als ik aan haar denk dan komt de herinnering naar boven dat ze is reverse cowgirl op mijn gezicht kwam zitten wat een zicht . Ik mis haar duidelijk. Ik hoop dat ze terug komt .
 
Niet treuren. Wandelaars hebben de gewoonte om steeds weer betere dames te ontdekken in verglijking met de vorigen.
Denk aan de tram: dvp's zijn als de tram, als je er eentje misloopt, komt er altijd dadelijk wel een andere.
Ik weet dit persoonlijk nog niet zo zeker. Privé huizen zijn er te weinig en kwalitatief/prijs verhouding is heel zwak. Zeker in het Antwerpse!

SKW heb je natuurlijk een ruimere keuze. Alle ja is maar mijn mening.
Maar momenteel vind ik ze niet. Wat je zegt, klopte vroeger wel....
Maar goed we blijven gewoon verder zoeken. 😀
 
Privé huizen zijn er te weinig en kwalitatief/prijs verhouding is heel zwak. Zeker in het Antwerpse!
Misschien zijn privehuizen met hun beperkt aanbod een beetje uit de tijd, net als de gewone kleine winkels. En bij minder klanten, is de zaak niet meer rendabel. Zoals bv ook de vroegere uitzuipkroegen langs de grote wegen. Bijna allemaal verdwenen.
SKW heb je natuurlijk een ruimere keuze. Alle ja is maar mijn mening.
SKW zal dan de supermarkt van onze hobby zijn zeker? Groot aanbod en interessante prijzen.
Maar momenteel vind ik ze niet. Wat je zegt, klopte vroeger wel....
Maar goed we blijven gewoon verder zoeken. 😀
Een echte wandelaar blijft altijd verder zoeken. En vindt altijd weer nieuwe dames die de moeite waard zijn. Anders ben je nauwelijks een wandelaar, dan kan je beter gewoon elke dag je eigen vriendin plezieren. Verandering van spijs doet eten, en verandering van poesje doet n**ken denk ik.
 
Nope.
We zitten tegen/rond de drie maand afwezigheid, begin er meer en meer voor te vrezen dat ze niet meer terug komt.
Tenzij iemand meer weet...?
Zit die niet gewoon al maanden in het reeksje ramen van nr 24?
Met zo een 20 kg extra, mogelijk gestopt met haar drugsgebruik ofzo, geen idee.

Kan ook altijd een andere kristine zijn, maar daar zit er ééntje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Man man, wat een geile donder is me dat. Zoals zij me vandaag gepijpt heeft en zich liet neuken. Heerlijk!
Die body is gewoon de beste die ik ooit zag.
Enige minpuntje is misschien dat ze nogal veel praatte. Zelf ben in meer een doener dan een prater.
 
Inderdaad ofwel heb jij ze voor mij heet gemaakt of ik voor u ? Ik heb het nog is meegemaakt dat ik in het skw aan t wandelen was en toen dacht ik dat ze er niet was maar toen liet ze iemand buiten en dan heb toch 20 minuten moeten wachten voor ze me binnen liet en dan was ze ook zo heet als nen donder .
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad ofwel heb jij ze voor mij heet gemaakt of ik voor u ? Ik heb het nog is meegemaakt dat ik in het skw aan t wandelen was en toen dacht ik dat ze er niet was maar toen liet ze iemand buiten en dan heb toch 20 minuten moeten wachten voor ze me binnen liet en dan was ze ook zo heet als nen donder .
Ze kon er inderdaad niet genoeg van krijgen. Wat een heerlijke dame!
 
Terug
Bovenaan Onderaan