Recensie Kylie, Schippersstraat 25/3 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
38
16/04/23
33
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Er was een thread over een dame, Kaylee genaamd; Aan de overkant van de straat. Ik denk niet dat het om de zelfde dame gaat. Ze had sluik zwart haar. Eens de stilleto's uit, was ze maar net iets over 1m60. Ze verborg haar acne achtig gezicht onder een dikke laag make up. Ze droeg een zwart kleedje, die een goed overzicht gaven over haar boezem. Voor de rest had ze een mooi zandloper figuur met prachtige natuurlijke D cup borsten. Ik mocht haar tepels lekker in de mond nemen. Ze waarschuwde, het voorzichtig aan te doen. Het pijpen was heel kort en maar zwakjes. Een slecht voorteken, zo zou later blijken. Ik vroeg naar classic position - missionaris dus - om te beginnen. Ik het niet laten haar eerst eens goed te beffen. Wat ze uitgebreid toeliet. Het was meteen ook het hoogtepunt - of misschien beter haar 'hoogtepunt' - van het bezoek. Toen ging alles pijlsnel bergafwaarts. Toen ik aan het neuken toekwam, hield ze haar dijen half toe. Bijgevolg ging mijn lid maar halfweg in haar vagina. Toen ik wat steviger begon door te beuken. Kneep ze haar dijen nog wat meer toe. En begon ze van 'easy!' Toen stopte ze. Ik dacht dat het om een positie wissel zou gaan. Maar ze zij me, 'time is up!' En dat ik moest bijbetalen om verder te doen! We waren nog geen 10 minuten bezig! Ik zij neen. En vroeg haar het op zijn minst manueel af te werken. Ze zei mij dat zelf maar te doen en ging zich opfrissen. Ik ben haar gevolgd. En heb dan nog even met haar borsten gespeeld, terwijl ik mezelf klaar trok. Hoewel het een niet geheel een slechte ervaring was (beffen, tieten zuigen). Duidelijk een te mijden meid. Zeker geen herhalingsgevaar!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Had ik dit maar eerder gelezen. Ongeveer hetzelfde verhaal meegemaakt, U-turn heeft haar nog kunnen neuken... na het beffen 5 min was volgens haar de tijd al om.
Als ik langer wou moest ik bijbetalen... niet dus, opfrissen en die extra ergens anders gespendeerd.

Maw een absoluut te mijden dame.
 
Had ik dit maar eerder gelezen. Ongeveer hetzelfde verhaal meegemaakt, U-turn heeft haar nog kunnen neuken... na het beffen 5 min was volgens haar de tijd al om. De
Als ik langer wou moest ik bijbetalen... niet dus, opfrissen en die extra ergens anders gespendeerd.

Maw een absoluut te mijden dame.
Ik heb deze dame, Kylie, nog savonds nog ergens anders in de Schippersstraat aan de overkant gezien. Enkele vensters voor de ingang van Villa Tinto. Ze doet dus ook dubbele shifts. Een gewaarschuwd man is er 2 waard.
 
Deze dame ook eens bezocht. Ze maakt lange dagen , begint al om 8 uur in de ochtend en soms ook stukje avond erbij.
Ze is met bril , en prachtige borsten , en beweert nog maar 20 jaar te zijn.
Zo negatief als jullie kan ik niet zijn , ik had best een fijne date met Kylie, zeer vriendelijk , pijpen en lang en gevarieerd. Je mag overal voelen , en 20 minuten was te kort.
Ik moest helaas naar huis maar ik houd ze in de gaten voor vervolg date.
Zo zie je maar weer dat ervaringen kunnen verschillen
 
Ze werkt nu (tijdelijk) in het raam van Selena, die op vakantie is. Dus SS 25/3.
Uit de recensies blijkt 2 goede dingen: haar D-cupmaat en haar leeftijd.
Dat is echter VEEL te weinig voor een geslaagde date. Iedereen is dus gewaarschuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ze werkt nu (tijdelijk) in het raam van Selena, die op vakantie is. Dus SS 25/3.
Uit de recensies blijkt 2 goede dingen: haar D-cupmaat en haar leeftijd.
Dat is echter VEEL te weinig voor een geslaagde date. Iedereen is dus gewaarschuwd!
Daarstraks stond ze op 32/3 en vorige week op 30/1 ik denk dat ge over iemand anders bezig zijt en 25/3 was daarstraks leeg ?
 
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze Kaylee is gemakkelijk herkenbaar, half lang donker haar en een soort van pony kapsel ( niet direct m'n ding) Meestal een open zwart badpak die haar troeven mooi tentoonstellen, mooie body en zwart brilletje.
Op haar kamer bleek het dan nog een sympathieke goedlachse meid te zijn.
Van haar sneltempo service en meermaals kijken op haar chronometer was ik niet direct fan, maar haar speelse grote borsten hebben toch wel veel goed gedaan.
On top en doggy met die heerlijke borsten die tegen elkaar kletsen, dat ik goed in de spiegel kon bewonderen, was best wel geil.
Ze probeerde haar best te doen om mij als klant te plezieren, maar ik had er totaal geen klik mee. (En qua hygiëne heeft ze toch nog veel te leren.)
Blij dat ik hier eenmaal ben binnen geweest, maar daar zal het ook bij blijven, maar dit is puur persoonlijk, want het is zeker een knappe griet met heerlijke borsten en billen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan