WHEM Lady Aya Domination Palace

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lopertje1

Newbie
22
20/01/22
16
Gisteren Lady Aya bezorgd bij Domination Palace. Mooie verschijning. Zij is nog vrij jong. Ik heb vrijwel altijd goede ervaringen gehad bij dp. Dat was helaas dit keer niet het geval. Zij praat bijna niet tijdens de sessie en heeft het gewoon niet. Vrij saai en totaal geen variatie in het spel. Het kan aan mij loggen dat het teleurstellend was. Misschien was er geen klik. Maar een uur dezelfde handeling. Bij vragen om te stoppen toch doorgaan met dezelfde handeling. WTF. Ik zou deze dame overslaan bij DP. Er zijn veel betere dames werkzaam daar. Teleurstellende ervaring.
 
Zelf ben ik ook verwend bezoeker van Domination Palace.
Zo ook afgelopen maandag (17 July), moest er op tijd voor boeken omdat haar agenda behoorlijk volliep.

Ik kan mij totaal niet vinden in eerder genoemde review... Ik ga het niet afkraken omdat ieder zijn mening mag hebben maar had juist een top ervaring.
Zorgzaam, lief en begrip voor mijn type spel (en ik ben een doorgewinterde BDSM'er) - Met respect benaderen is respect krijgen, hele leuke klik met haar.
 
Hele leuke switch sessie met Lady/Sub Aya gehad.
De dame weet duidelijk waar ze mee bezig is en kon mijn wensen meer dan goed invullen ondanks dat ze nieuw is.

De combinatie van dominantie, onderdanigheid en sensualiteit/seksualiteit is zeker in orde bij haar.
Het huis is wel aan de prijzige kant, maar de mate van privacy en discretie is voor mij belangrijker.
Kwaliteit zit nu eenmaal een prijskaartje aan!

In een sessie is loslaten en endorfine stofjes aanmaken het moeilijkste voor mij en dit is met Aya wel overtroffen.
Aya als onderdanige is heel leuk, beetje een brat maar een goede dominant heeft dat zo getemd.
Let op mensen ze is een onderganer en GEEN (seks)-slavin, leer AUB het verschil!
Veel wederzijds respect en dus een prima sessie gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan