Recensie Lady, Privehuis La Cloche, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/lady/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Maar weer eens op de gok gereden naar La Cloche - er was weinig keuze, maar Lady zag er lekker uit (mijn ogen gaan altijd snel richting billen) dus keuze voor haar bevestigd. Op de kamer even douchen en eu40 extra betaald voor pzc.

Er volgde een lange pijpsessie waarbij ze zich vrijwillig in'69 manouvreerde waar ik op zich niet tegen was aangezien haar kutje er best wel lekker uitzag.

De hierop volgende neuksessie was iets waaraan ik mixed feelings overhield: flat doggy met uitzicht op haar killer-ass was een van de beste die ik ooit heb meegemaakt, missio was redelijk en cow-girl was helaas wat matig.

Heb haar hierna gevraagd om door te gaan met een blowjob die naar het eind steeds lekkerder en natter werd en met haar handje heeft ze de laatste genadeslag toegebracht.

Al met al een redelijke standaard beurt waarbij ik nog wel moet toevoegen dat niet op de klok gekeken werd (stond pas na 55min weer buiten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan