Recensie Laly, HOP, Kinrooi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Franky68

Newbie
16
19/03/23
5
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laly-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag op de bonnefooi naar Ophoven gereden en gekozen voor Laly.

Eerst een douche en dan eraan begonnen. Ik moest van haar gaan liggen en relaxen terwijl zij mij overal begon te strelen en te likken. Zelf initiatief nemen werd niet op prijs gesteld. Dit heeft zo een een kwartiertje geduurd. In dit kwartier heb ik een paar keer geprobeerd om het initiatief over te nemen en ook al een aantal keren aangegeven dat het tijd werd om mij te pijpen, maar de communicatie was niet gemakkelijk. Ik moest en zou relaxen van haar. Dit is natuurlijk niet gemakkelijk als dat moet gebeuren. Na een tijdje begon ze me dan toch lichtjes te pijpen. Heel diep was dit allemaal wel niet. Met heel veel moeite kreeg ik dan op den duur toch recht en zijn we begonnen aan intiem. Dit was zeker niet slecht maar ook niet echt speciaal. Daarna nog een massage en dan richting de uitgang.

Kort samengevat was ze constant aan het teasen en overal aan het likken, maar tot echt pijpen is het niet echt gekomen.

Voor mijn helemaal geen herhalingsgevaar
 
ik was ook op de bonnefooi naar HOP gegaan en daar was de keuze op dat moment niet zo groot en gekozen voor Laly. Ze kwam aardig over maar de communicatie was erg lastig. Ze begon leuk met het masseren en overal maar toen ik zelf initiatief wou nemen werd er gezegd dat ik moest relaxen. Je mocht nergens aanzitten. Nee voor mij ook geen herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6220322-laly#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Afspraak met Micha eigenlijk, maar planner/planning was wederom niet zoals zou moeten.
Geen zin om 3 uur te wachten en gekozen voor Laly die er in het echt beter uitziet dan op de foto's. Mooie dame, slank maar wel een echte "latinakont".
Zoals eerder beschreven, initiatief komt van haar. Voor een keertje niet verkeerd eigenlijk, ze geilde me lekker op met haar tong. Beetje zoenen kon ook nog net, zonder tong helaas. Toen ze aanstalten maakt om me te pijpen wilde ze een condoom aanbrengen, op vraag of dat zonder kon deed ze dat wel, niet erg lang echter en beetje summier, ze wilde neuken gaf ze aan. (y)
Dus rubbertje aangebracht en zij bovenop en ze bepaalde ook het tempo en richting. Leek ervan te genieten want ze positioneerde zichzelf zo dat ze "hem" goed kon voelen.
Poosje zo genoten tot ik aangaf van positie te willen wisselen, van de gelegenheid gebruik gemaakt haar een poosje te likken, lekker fris poesje en goed nat inmiddels.
Ook nu gaf ze aan hoe snel en waar ze het het plezierigst vond, vingertje erbij werd afgewezen. :cautious:

In missio verder gegaan in een stevige omhelzing, wederom de controle houdend, mocht tempo niet opvoeren maar duidelijk genietend van het moment.
Voel en hoorbaar kwam ze na een minuut of 10 klaar, zeker weten geen fake want het samentrekken van haar bekkenspieren was erg goed voelbaar en hielp me over het randje, condoom gevuld dus en nog ff lekker nagenietend blijven liggen.
Nog net tijd voor een vlugge massage die zeker niet slecht was, daarna gedoucht en afscheid genomen.

Herhalingsgevaar niet echt maar alles bij elkaar toch een dikke voldoende. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan