Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heey ik ben bij isabella geweest.. ik kan wel zeggen dat de foto's kloppen en is een top meid ook.. had voor een uurtje met jacuzzi gekozen.
Dag Olijf89,

Blij te horen dat het een meevaller was en je je geamuseerd hebt...

Zou je het zien zitten om eventueel een recensie te schrijven ? (indien 'neen' ook geen probleem hoor :)

Merci en grt. Dorisday.
 
Kom er ook van
Knappe meid ,lief ,sexy ,tongkussen doet ze maar ze heeft niet graag te veel tong
pijpen zonder en diep en goed
Penetreren ging moeilijk ,beetje pijnlijk voor haar ,spande teveel (nog nooit meegemaakt)
maar voor iemand die gemiddeld uitgerust is moet het wel erg leuk spannen
dan maar oraal verder gedaan (vond ik niet erg)
eerste keer in mijn leven dat ik het beetje jammer vond groot geschapen te zijn (tweemaal zij ze letterlijk :honestly never in my life had a dick that is to big)
vond ik ook wel stoer van mezelf
zal een kleiner pilletje moeten nemen volgende keer (heb nochtans al grotere sjarels gezien in sexfilms)
klein en fijn is ze wel, maar toch mooie curves
 
Vandaag - voor het eerst gezien gezien dat er een (duidelijk en relatief lang 53 sec) filmpje van Perla op de site staat (casa-brugge).
Das - voor mij - duidelijk een meerwaarde bovenop de foto's.
Bij een filmpje heb je toch een veel beter beeld van wie voor je zal komen te staan/liggen.

Hopelijk kunnen ze dit daar in de toekomst meer doen (al zal dat natuurlijk niet altijd mogelijk zijn...).

Dit lijkt me een zeer goed initiatief die er wellicht zal voor toe bij dragen dat nog meer klanten de stap naar l'Amazonia zullen zetten.
Klanten weten immers graag welk 'vlees' ze in de 'kuip' hebben :) (grapje)

Zeker met alle respect voor de dames hoor.
 
Waarmee het bewezen is, size matters. 😋
Ja ,ze zijn allemaal supperblij met een grote,soms staan ze gewoon met een verwonderde lach er naar te kijken (beetje show ook natuurlijk) ,uitgezonderd carolina die er schrik van had (spande ook echt teveel, is ook een heel slanke kleine meid)
Ze keek naar mij met een smekende blik ,kunnen we niet oraal verder doen vroeg ze ,eigenlijk grappig
best dat ik geen grote liefhebber ben van anaal want dat heb ik nog nooit kunnen doen
En voor deze die denken dat ik sta te stoefen ,zonder pilletje kan ik maar in 50% van de gevallen succes hebben
Enkel bij mijn vrouw lukt het in 80% van de gevallen zonder pil (zou dit ook kunnen verzwijgen ,maar heb geen probleem om dat toe te geven (,ben gewoon naar mijn vrouwelijke dokter geweest en gezegd dat het minder begint te lukken ,zij zei dat de meeste 50 plussers dit nooit durven te zeggen tegen haar, en gewoon bijna niet meer vrijen)
 
Bij Isabella geweest
Op haar foto's ziet ze er heel glamoureuzs uit … in echt wel meer girl next door type ☺️
Is klein en sexy en slank
Wel meer het afwerkingsgevoel bij haar …. Had niet indruk dat ze met volle overgave deed … meer het type van om de 5 min vragen of je nog niet klaargekomen bent ☺️
Zeker geen AnnaG type of andere toppers uit recent verleden daar
Op zich niet slecht maar Herhalingsgevaar voor mij klein
 
Gracias Lucia, por su amistad .. y todo mas!

Vandaag voor de tiende keer bij mijn pareltje LUCIA geweest, een prachtige verschijning en wat mij betreft de beste ervaring ooit...haar schitterende glimlach en stralende ogen hebben me naar de zevende hemel gevoerd.
Meestal gingen we samen in de jacuzzi en daar beleefden we een zalige tijd. Vandaag had ik slechts een half uurtje, en tot mijn groot verdriet vertelde ze dat vrijdag haar allerlaatste dag is ...helaas kan ik haar deze week niet meer bezoeken, daarom deel ik nu mijn geheim met jullie.
Ik weet niet of ze nog ooit terugkomt naar België, tenzij ... naar mij? :love:
 
Gracias Lucia, por su amistad .. y todo mas!

Vandaag voor de tiende keer bij mijn pareltje LUCIA geweest, een prachtige verschijning en wat mij betreft de beste ervaring ooit...haar schitterende glimlach en stralende ogen hebben me naar de zevende hemel gevoerd.
Meestal gingen we samen in de jacuzzi en daar beleefden we een zalige tijd. Vandaag had ik slechts een half uurtje, en tot mijn groot verdriet vertelde ze dat vrijdag haar allerlaatste dag is ...helaas kan ik haar deze week niet meer bezoeken, daarom deel ik nu mijn geheim met jullie.
Ik weet niet of ze nog ooit terugkomt naar België, tenzij ... naar mij? :love:
Ja Gere Richardo, dat is ook goed op tijd dat siert u.:devilish::devilish:
 
Den Richardo heeft het duidelijk te pakken. 10 keer bij haar, das niet niets. Zie maar dat je niet verliefd wordt, als het al niet te laat is lol.

Moet toegeven, ze is een mooie lady met glinsterende pret oogjes. Deze week ook van haar mogen proeven. Lekker ding. Ze doet goed mee en deed echt haar best. Helaas niet aan beffen gekomen, maar wel haar goed en diep mogen pakken. Ze kan duidelijk een stootje verdragen.

Tss de twee rondes door wat gekeuveld. Je voelt de levenslust in haar. Ze heeft een warme persoonlijkheid met veel gevoel voor humor. Een lady die je in het uitgaansleven wil tegenkomen.
Denk dat ik cursus Spaans ga volgen lol. Indien je de Spaanse taal machtig bent, vermoed ik dat je ze helemaal los krijgt.
 
Je kunt (proberen om) haar te versieren met frambozen 🍓en met marsepein 🍬en natuurlijk met een woordje Spaans .

Je moet nu wel een andere tekst verzinnen, want deze kent ze al:
Lucia, un otra ti, no voy a encontrar en Belgica, así que... ti seguiro hasta el final de la galaxia ! 🧟‍♀️🍹:cool:
 
Nu is amanda (bianca) terug in brugge
geen l'amazonia maar in een huisje in brugge ,5 keer bijgeweest ,een van mijn beste ervaringen
wel pmc ,maar wat een lieve sexbom
prachtig lichaam ,voluit bij het tongkussen (durft wel wat fake geluiden maken ,maar geniet er wel van)
vroeg of ik nog een 2e keer kon ,maar die tijd is voorbij
 
Wie is er momenteel een aanrader in dit huis ?
Zou mijn eerste keer zijn ginder,daarmee 🙂
Dag L.

Kan je niet helpen met concrete info L. Ben er zelf nog nooit geweest. Dit huis krijgt evenwel meestal positieve recensies... De foto's 'zouden' echt zijn. Alleen dacht ik over Yanneth iets (relatief) minder positiefs gelezen te hebben,... (voor wat het waard is). Enige tijd geleden was er daar wat miserie maar 'l Amazonia had daar uiteindelijk niks mee te maken (Anna, Jeniffer buiten hun werkuren, dat verhaal ken je wel...). 't Ja er zaten er destijds toch een paar die een extreme goede naam hebben/hadden: Mia (die halfbloed), Nuria, Avril, Ana (jawel), AnnaG,... Prijs/kwaliteit valt het daar dus ook relatief mee 140euro /1 uur (PZC). Ik zou er ook echt graag eens naar toe gaan maar wacht op wat recensies... (de eeuwige twijfelaar in mij). Die raamprostitutie is ook wel tof maar de meesten vind ik daar (nachtshift Gent) toch ondermaats en steeds die tijdsdruk en dat gezaag om extra's etc... Tot voor kort zaten er 2 die (voor mij) echt heel goed waren (Antonia: nu definitief gestopt , Roemeense 26 j, Schepenenvijverstraat 23/2 (op de hoek) en Alexandra: nu al paar maanden in verlof maar zegt mij zelf in bericht dat ze terugkomt maar niet weet wanneer (?) (34j) Vogue 3 16L Vanderdonckdoorgang (voorheen Vogue 1 21/3 waar Stella tot voor kort zat). Swingersclub (Omega Club Oostkamp): daar heb je tijd zat (4u) maar de 'schoonheid' en de leeftijd moet je er ook bijnemen.... Een parenclub (Acanthus is niks voor mij gezien de kans zelfs bestaat dat ge daar onverrichterzake huiswaarts kunt keren), Een Club als Sixsens (Nederland) is wel ok, maar alles samen ben je vlug meer dan 200 kwijt (inkom 60, dame 1 uurtje 110, verplaatsing) maar keuze zat maar ver 250 km) uit mijn buurt... Er zit een (relatief) nieuwtje in Gent in de Schepenenvijverstraat (nightshift) 19A bar Chrystal raam 2 (Lora). Ze heeft ontzettend veel werk (nog meer dan Anna (Navy)... Ben er 1x bij geweest. Ze vroeg 50 euro/15 min maar ik gaf 70euro omdat ik een gloeiende hekel heb aan dat klokkenkijkersgedoe...Doet echt wel haar best, is mooi en is bijzonder lief en goede seks (zie uitgebreide recensie van iemand die gisteren bij geweest was). Ze is wel bijzonder tenger en kleine A-cup maar ze doet wat ze beloofd. Voila zi Lolala. Ik hoop dat je iets meer weet nu (alhoewel wat ik geschreven heb wist je allicht grotendeels zelf al denk ik...). Tips voor mij ? Laat het gerust weten (eventueel via PB). Merci en alle amusement toegewenst als je naar 'l Amazonia zou gaan (laat iets weten als je wil aub.
Merci Dorisday.
 
Deze week Debora bezocht.
Niet de knapste van den hoop daar maar goeie seks gehad.
Vriendelijk, mooie kont, PZC, strak poesje en kwam nogal snel klaar :p
Genoot er volgens mij al evenveel van als ikzelf, herhalingsgevaar 75%
 
Maandag gaan ze weer open met Abril,Nuria en Victoria en vanaf woensdag is Anna G er weer . Enkel de prijs is een beetje verhoogd viel me op. Van 90 € naar 100€ voor 30 min , van 110€ naar 120 € voor 45 min en van 140€ naar 150€ voor een uurtje plezier 😍 Enkel jaccuzie is hetzelfde gebleven 190€ voor een uurtje.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan