Algemeen l'Amazonia/Casa Brugge, Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of "Isabella" ook anaal toelaat?
Het zou voor mij de eerste keer betalend zijn om die reden.
Anders wordt het sowieso Anna G (als ik die verhalen hier mag geloven, is dat een topdame!)
 
Weet iemand of "Isabella" ook anaal toelaat?
Het zou voor mij de eerste keer betalend zijn om die reden.
Anders wordt het sowieso Anna G (als ik die verhalen hier mag geloven, is dat een topdame!)
Denk het niet, maar haar poes spant nogal ,ik kon er zelfs nauwelijks in ,ze is nogal petite ,maar op een mooie monier ,goeie ervaring ,maar annag was beter
 
Iemand ervaring met abril van l'amazonia
Deze week bij Abril geweest. Was heel afstandelijk int begin.
Komt niet mee in douche, tongzoent niet.
Klaagt dat haar tepels overgevoelig zijn sinds haar covid vaccinaties.
Houd wel van pijpen en beffen.
Is klaargekomen toen ze bovenop me reed.
Geen herhalingsgevaar. Wel mooi kind, net als op de foto's. Uit Brazil.
 
Uit Z-Amerikaanse dames die meer willen verdienen dan wat ze momenteel verdienen in Spanje. Denk dat ze actief annonces plaatsen daar. Maar zo fantastisch vind ik de meeste eerlijk gezegd niet. Af en toe zit er wel een kanjer tussen, ja.
 
Uit Z-Amerikaanse dames die meer willen verdienen dan wat ze momenteel verdienen in Spanje. Denk dat ze actief annonces plaatsen daar. Maar zo fantastisch vind ik de meeste eerlijk gezegd niet. Af en toe zit er wel een kanjer tussen, ja.
Inderdaad. En ze selecteren op foto en vervolgens houden ze eerst een Videocall voor ze overkomen. Omdat ze met een videocall niet kunnen verbergen dat ze dik zijn. En degene die al geweest zijn, brengen soms ook vriendinnen aan.
Ik geef je wel gelijk. Drie à vier jaar geleden was het soms echt niet weten welke eerst gekozen. Maar sinds Corona zitten er minder fotomodellen tussen in vergelijking met vroeger.
 
Inderdaad. En ze selecteren op foto en vervolgens houden ze eerst een Videocall voor ze overkomen. Omdat ze met een videocall niet kunnen verbergen dat ze dik zijn. En degene die al geweest zijn, brengen soms ook vriendinnen aan.
Ik geef je wel gelijk. Drie à vier jaar geleden was het soms echt niet weten welke eerst gekozen. Maar sinds Corona zitten er minder fotomodellen tussen in vergelijking met vroeger.
Het is zeer wisselend daar. Maar Nuria blijft voor mij top. Voor mij zit ze in top3 aller tijden. En de andere 2 zijn al lang uit de sector verdwenen 😁
 
volledig akkoord Hitch ! sedert ik die ontdekt heb, wil ik echt geen andere meer.
Gelukkig is ze altijd een paar weken weg, want anders zou ik gekleurde briefjes moeten printen ;)
Anna G lijkt mij ook wel een ferme, maar denk dat die helemaal anders is dan Nuria.
iemand ervaring met de 2 ? elk apart, maar gwn om te vergelijken. Mag ook via PM
 
volledig akkoord Hitch ! sedert ik die ontdekt heb, wil ik echt geen andere meer.
Gelukkig is ze altijd een paar weken weg, want anders zou ik gekleurde briefjes moeten printen ;)
Anna G lijkt mij ook wel een ferme, maar denk dat die helemaal anders is dan Nuria.
iemand ervaring met de 2 ? elk apart, maar gwn om te vergelijken. Mag ook via PM
Een idee tot wanneer ze deze keer blijft? Zal er deze week niet meer geraken...
 
volledig akkoord Hitch ! sedert ik die ontdekt heb, wil ik echt geen andere meer.
Gelukkig is ze altijd een paar weken weg, want anders zou ik gekleurde briefjes moeten printen ;)
Anna G lijkt mij ook wel een ferme, maar denk dat die helemaal anders is dan Nuria.
iemand ervaring met de 2 ? elk apart, maar gwn om te vergelijken. Mag ook via PM
Beetje kort door de bocht maar AnnaG is PSE en Nuria is GFE 😉
 
Er zijn 2 nieuwe meiden aangekondigd in l'amazonia (Leyla en Alis). AnaG en Nuria deden vandaag hun (voorlopige ?) laatste dag.

Louter voortgaande op de foto's ziet die Braziliaanse (?) Alis er (voor mij) aantrekkelijk uit.... Ik weet niet of ze voorheen al in l'amazonia gewerkt heeft of in een ander privéhuis in Belgie of...

Iemand (al) ervaring met Alis ? Ik hoor het graag. Ben uiterst benieuwd... (ben een latino man he :) )

Merci,
Grt. Dorisday.
 
Er zijn 2 nieuwe meiden aangekondigd in l'amazonia (Leyla en Alis). AnaG en Nuria deden vandaag hun (voorlopige ?) laatste dag.

Louter voortgaande op de foto's ziet die Braziliaanse (?) Alis er (voor mij) aantrekkelijk uit.... Ik weet niet of ze voorheen al in l'amazonia gewerkt heeft of in een ander privéhuis in Belgie of...

Iemand (al) ervaring met Alis ? Ik hoor het graag. Ben uiterst benieuwd... (ben een latino man he :) )

Merci,
Grt. Dorisday.
Idd. Ik heb gisteren morgen gebeld voor een afspraak met Nuria, maar helaas was er geen gaatje meer vrij. Hopelijk komt ze snel terug met haar hemels pijpmondje 😜
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Ali. Kan ze aan Anna en Nuria tippen?
 
Er zijn 2 nieuwe meiden aangekondigd in l'amazonia (Leyla en Alis). AnaG en Nuria deden vandaag hun (voorlopige ?) laatste dag.

Louter voortgaande op de foto's ziet die Braziliaanse (?) Alis er (voor mij) aantrekkelijk uit.... Ik weet niet of ze voorheen al in l'amazonia gewerkt heeft of in een ander privéhuis in Belgie of...

Iemand (al) ervaring met Alis ? Ik hoor het graag. Ben uiterst benieuwd... (ben een latino man he :) )

Merci,
Grt. Dorisday.
Hello, ik ook latino lover 😜
De twee meiden daar nog nooit gezien en ga daar nu toch al paar jaar.
Deze week wel dat jong spook Tatiana geprobeerd en was niet slecht.
Ferme borsten, lekkere kont en strak poesje.
Beetje verlegen in t begin maar liet na verloop tijd veel toe 👍🏼
Ook zij vertrekt zo deze week.
 
Hello, ik ook latino lover 😜
De twee meiden daar nog nooit gezien en ga daar nu toch al paar jaar.
Deze week wel dat jong spook Tatiana geprobeerd en was niet slecht.
Ferme borsten, lekkere kont en strak poesje.
Beetje verlegen in t begin maar liet na verloop tijd veel toe 👍🏼
Ook zij vertrekt zo deze week.
Bedankt voor je info HS.
Grt. D.
 
Hello, ik ook latino lover 😜
De twee meiden daar nog nooit gezien en ga daar nu toch al paar jaar.
Deze week wel dat jong spook Tatiana geprobeerd en was niet slecht.
Ferme borsten, lekkere kont en strak poesje.
Beetje verlegen in t begin maar liet na verloop tijd veel toe 👍🏼
Ook zij vertrekt zo deze week.
Tongzoent Tatiana? Wat laat ze nog allemaal toe? Thanx
 
Hello, ik ook latino lover 😜
De twee meiden daar nog nooit gezien en ga daar nu toch al paar jaar.
Deze week wel dat jong spook Tatiana geprobeerd en was niet slecht.
Ferme borsten, lekkere kont en strak poesje.
Beetje verlegen in t begin maar liet na verloop tijd veel toe 👍🏼
Ook zij vertrekt zo deze week.
Je bedoelt waarschijnlijk latinA.
Latino = mannelijk
Latina = vrouwelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan