WHEM Lana (vh Anke), Roeselare (vh Brugge)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat de nood hoog was, afgesproken met deze dame.
Totaal niet de dame op foto. In werkelijkheid is ze geen 48 maar eerder 65. Ze heeft loshangend vel, waarschijnlijk zwaar vermagerd. Heeft geen bovenste tanden, dus pijpt uiterst zacht 😎. Na het wasje op bed komt plots een keuze menu… pijpen tot einde voor 50€ of neuken voor 50€. 🥺.
Omdat ik geen klik had met deze dame , snel pzc tot einde gedaan en snel weg. Herhaling, nihil. Ontvangt in Sint-Kruis.

Omdat de nood hoog was, afgesproken met deze dame.
Totaal niet de dame op foto. In werkelijkheid is ze geen 48 maar eerder 65. Ze heeft loshangend vel, waarschijnlijk zwaar vermagerd. Heeft geen bovenste tanden, dus pijpt uiterst zacht 😎. Na het wasje op bed komt plots een keuze menu… pijpen tot einde voor 50€ of neuken voor 50€. 🥺.
Omdat ik geen klik had met deze dame , snel pzc tot einde gedaan en snel weg. Herhaling, nihil. Ontvangt in Sint-Kruis.
Kan ze wel pijpen, neem ze hem helemaal in haar mond?

Ben nog opzoek naar een adresje voor pzc

Zeer zeker te mijden!! onlangs belde in voor een date. Ze zei wat de prijzen waren en dat ze liefst nzc. Maar toen ze zei dat ze een blaasontsteking had, hoogstwaarschijnlijk van een klant gekregen zei ze, begon ik al af te haken. Toen ik vroeg of ze zich soms laat testen werd ze boos en zei ze dat ze het al 20j zo doet 🤔🤔🙄. Ze laat zich slechts om de 6 maand testen. Nmc vind ze niet lekker. Mij zal ze nooit zien omdat ik ook niet graag in andermans mayo dip.

Terug
Bovenaan Onderaan