Recensie Lara(It), Schepenenvijverstraat 21/2 (bar Vogue 1) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
959
23/07/21
849
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Woensdag nog eens richting gent getrokken want was al een eindje geleden en hoopte er vanessa myriam of Emma te zien maar geen van de drie was er aanwezig of toch niet gezien. Dan maar een paar keer toertje gewandeld maar niet echt iets wat mij aansprak tot ik plots een knappe verschijning zag in de schepenenvijverstraat bar Vogue. Ze draagde een sexy zwart lingerie setje en ze deed teken om eens te gaan praten. Ze vertelde me dat ze lara noemde en van italie zou komen.
Blijkbaar werkt ze hier nu een goede maand en staat ze er alle dagen van 07 u smorgens tot 19 u savonds . Ze probeerde me spontaan en lief te overhalen om mee te gaan naar haar speelkamer en ze zag dat ik twijfelde. Ze knipoogde nog eens lief naar me en nam mijn hand vast. Ze legde mijn hand op haar kontje want ze had al door dat ik ferm geïnteresseerd was in haar lekkere kont en ik ging natuurlijk overstag. Maar ik voelde me wel goed bij haar vanaf de binnenkomst en op weg naar de kamer mocht ik ook goed haar lekkere kont betasten. Sommigen zouden dan al durven veranderen van houding maar lara niet . Ze was lief voor me. Bij de binnenkomst van de kamer betaalde ik haar 50 euro en die bracht ze weg. Twee minuten later was ze terug en we begonnen elkaar te knuffelen. Ik mocht haar zoentjes geven op haar aangezicht en in haarchals en ik had de indruk dat ze dit wel graag had. Ik deed haar bovenste lingerie topje uit en ik begon te likken aan haar lekkere knappe borstjes. Daarna vroeg ze om op het bed te gaan liggen en ze kwam naast me linggen in een houding waar ik haar nog goed kon betasten . Ze gaf ne een lekker lange pijpbeurt en ze geniet er zelf van want ook hier niet rap rap het gevoel om er vanaf te zijn. Ze zag dat ik er van genoot en ze kerk me aan en knipoogde naar me . You like it vroeg ze mij en ik zegde ja. Later vroeg ze me of ik sex wou en ik vertelde haar dat ze wel nog eventjes mocht doordoen met pijpen. Ze glimlachte en ze deed lekker verder. Ik voelde na een tijdje dat ik op ontploffing stond en vroeg dan zelf of ik haar in doggy mocht neuken. Ze zette haar mooi op haar knietjes met haar lekkere kontje in de kucht en ik mocht eraan beginnen. Ik had niet veel nodig na zo een lekkere pijpbeurt en het mooie zicht op haar lekkere kont of ik kwam al vrij snel klaar. Ze was er zelf van verbaasd en ze vroeg me of het kwam doir haar kontje. Ik vertelde haar dat ik haarxkont lekker vond en ze was blij dat te horen. Ik zag het meteen toen je bij me stond vertelde ze en we moesten er beiden om lachen. Ik gaf haar nog een lekkere klets op haar kont en opnieuw begon ze te lachen en gaf me een knuffel. Jij bent een leuke man vertelde ze want er zijn Blijkbaar vele andere onbeleefde mannen zegt ze die onbeschoft en ruw soms met haar omgaan. Ze gaat nu maandag normaal naar huis voor ongeveer een maand om op adem te komen want ze zegt dat het een vermoeiende maand was met alle dagen 12 uur te werken en de toch soms wel onaardige mannen. Voor extra rekent ze 20 euro extra wat nog al bij al meevalt want bij de meeste andere is het 50 extra .ik heb niets extra's gevraagd. Ik gaf ze nog een lekkere knuffel en zoen en ik mocht opnieuw gaan verder dagdromen thuis.

Terug
Bovenaan Onderaan