Recensie Lara, vertigo, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bokma

Newbie
13
04/07/23
62
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://vertigomassage.com/masseuses-tantriques/masseuse-belge-lara/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Recensie"
Een goei anderhalve maand geleden had ik nog eens tijd voor een uitstapje in Brussel. Dat was ondertussen al weer jaren geleden.
Vertigo bezocht ik jaren geleden al eens een paar keer. Prachtige plek met prachtige dames.
Even gebeld of er iemand vrij was en een half uur later stond ik voor de deur.
Lara bleek als enige vrij te zijn wist de gastvrouw me te vertellen. Na de financiën geregeld te hebben, kwam Lara me ophalen.
De foto's en beschrijving op de website kloppen volledig .. prachtige vrouw.
Ze vroeg of ik graag had dat ze mee kwam douchen: uiteraard. Ik mocht me uitkleden en zij ging nog even weg. Een paar minuten later was ze terug gekleed in een handdoek. Samen naar de badkamer. Ze ging mee de douche in maar stond enkel te kijken .. jammer.
Terug op de kamer kon ik op m´n buik gaan liggen. Zachte zeer zachte strelingen kreeg ik. Haar lichaam kon ik bewonderen in de spiegels.
Omgedraaid kreeg mijn voorkant een portie strelingen om u tegen te zeggen. En de streling miste ze doel niet. Als de streling juist is, zoals deze was, dan volgt er een stuiptrekking van puur genot die in dit geval ruim een half uur duurde tot ik in haar handen klaar ķwam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan