Recensie Lara, Waasmunster (omgeving)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
376
02/11/21
170
21
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Lara kan je makkelijk terugvinden op afspraakjes.be gezien deze ouderwetse site heeft het geen zin een link te plaatsen.
Ze adverteert met Sint Niklaas en Waasmunster, geen van beide kloppen maar het is in de buurt ;-)
Ontvangt op haar appartement, makkelijk parkeren. Had ze ietwat anders verwacht ze is klein en mollig. Lange zwarte haren, beetje Oost Europees type. Wel vriendelijk ontvangen. Massage (of meer) op bed en is 80/u met handafwerking en 90 met pijpen zei ze. ik koos het tweede.
Massage was zeker niet de beste, is duidelijk niet geschoold maar dat dacht ik al dat het daar meer over de full option ging...
Bon, toch wat teasing en stilletjesaan volledig naakt. Omdraaien zegt ze plots en ik zeg oei geen body to body dan?? Ah wil je dat? geen probleem. En maar "frotten" met haar muis op mijn achterwerk...ze werd er zowaar opgewonden van en begon serieus te zweten.
Na omdraaien mocht ik overal aan zitten en ze nam een condoom. En dan zegt ze "zonder kan ook maar is extra". Ik zeg tja dat heb je niet gezegd, ik heb liever dit op voorhand te bespreken. je vroeg het niet was haar antwoord...vertikte het meer te betalen gezien reeds 90 en de full option met intiem was 120. Terwijl ik ze kon vingeren pijpte ze me klaar. En dan plofte ze zich moe neer naast me, badend in het zweet.
Heb me dan maar aangekleed en zag dat alles een dikke 45 minuten heeft geduurd. Geen vraag wil je douchen.
Enfin, goed voor één keer dus, geen ramp maar ook niks memorabel.
 
Laatst bewerkt:
Heb ze gevonden op afspraakjes.be
Maar ze lijkt wispelturig met haar prijzen. Voor een half uur en een uur wisselt het tussen:
50 en 80
60 en 120
60 en 130
60 en 100
Kan er maar aan uit…
 
Vandaag heel rare, en volgens mij verontrustende advertentie gelezen op afspraakjes van deze dame.
Bericht luidt als volgt : "Ik wil heel ruw aangepakt worden vanavond. vertel me niet over deze advertentie want ik heb nog een gewone op dit forum en wil niet vooraf weten welke klant er voor dit komt ! Boek gewoon een afspraak zoals een normale klant, eens binnen mag je me heel hard aanpakken, me dwingen je sperma te slikken en als ik wat tegenstribbel sla je maar in mijn gezicht. Verder mag je met mij doen wat je wil als het maar heel ruw en hard is, ik wil dit enkele dagen nadien nog voelen, ik hoop dat jij heel stevig bent.".....
Lijkt me toch geen normale advertentie....... destemeer omdat deze advertentie in vlekkeloos nederlands is opgesteld en vorige advertenties van deze dame vol fouten stonden, waarbij duidelijk was dat dit door iemand van een ander taalgebied was opgesteld.
W
 
had het ook al gedacht met die verschillende prijzen en dan is het niet Sint Niklaas of Waasmunster maar omgeving is wel rare advertentie. Horen misschien nog wel hierover. Wou ook eens gaan maar zal nog wat afwachten.
 
had het ook al gedacht met die verschillende prijzen en dan is het niet Sint Niklaas of Waasmunster maar omgeving is wel rare advertentie. Horen misschien nog wel hierover. Wou ook eens gaan maar zal nog wat afwachten.
Dat doet ze uit schrik dat er mensen haar gaan herkennen (link exacte woonplaats/ foto's). Die ene advertentie vind ik ook louche klopt niet met hoe zij zelf schrijft/ praat. Gebroken Nederlands.
 
Die laatste lijkt inderdaad nep. Wraakactie van iemand? Opbouw klopt niet met de rest. Aantal spaties tussen naam-leeftijd-plaats is anders. Geen telefoonnummer. Die zal dan wel via mail gegeven worden.
Foto is een gemaakte foto van het pc-scherm.
Heeft iemand haar gewaarschuwd?
 
Link a u b vind hier niets over terug op afspraakjes noch onder Berlare of Overmere Klopt het wel?
Ik vind 20 advertenties terug, hoe zoek jij dan?🙄 met plaatsnamen Berlare, Sint Niklaas en Waasmunster. Wel geen van deze klopt maar maakt niet uit is in de buurt en gaat haar om discretie. Respecteer dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan