Recensie Larissa, Jette

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan222

Wandelaar
34
27/09/22
16
8
Ik ben vorige week langs geweest bij Larissa in Jette. Ze is een mooie vrouw en ik schat haar tussen 35 en 40 jaar. De borsten zijn weliswaar niet natuurlijk en ze is iets forser. Het is een aangename dame die goed Frans spreekt en de service is zeer goed. Ze staat open voor anaal, maar geen CIM. Ik heb ook genoten van een zalige pegging sessie, een aanrader!
 
Deze vermoedelijk?
Ja, klopt.
Reeds frequent bezocht. Identiek zoals op de foto's, slank met verkleinde borsten tot AA-B-cup.
1 van de weinige dames die aanleunt bij 'topper'. Hangt er vanaf wat je fysiek verwacht natuurlijk maar qua service topper, spreekt perfect Frans.
Mag niet teveel reclame maken want heeft nu al te veel 'klanten'.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/larissa-new-hot.html
Totale kosten (in euro)
200
Ben er ook bij geweest gisteren, is een mooie verschijning. Pijpen gebeurde met cd, eerst haalde ze de rooie maar deze maakte het lastig en dan toverde ze een ander cd uit waarop ik volle actie kon geraken. Het pijpen deed ze wel goed alleen spijtig niet natuur. Heb alle gaatjes kunnen nemen wel 50 extra voor anaal. Ze zei dat ik wel groot geschapen ben en haalde gel om haar te kunnen palen. Kussen gebeurde niet, vingeren ook niet maar heb ze in verschillende posities kunnen nemen waarbij je ze goed kon vastpakken. Al bij al een leuke ervaring waarbij je goed kunt stoten tegen dat kontje en in.
Terug gaan zal er misschien niet snel gebeuren want vertrekt 25ste deze maand en november terug maar persoonlijk heb ik al beter gehad voor dezelfde tarieven 150 1h +50 anaal
 
Ik heb Larissa vorig jaar ook een bezoekje gebracht.
Deze dame doet dit werk uit financiële noodzaak. Ik herinner me nog dat ze een paar dagen ervoor overvallen, gehandboeid en beroofd was (ze heeft me de plastic handboeien nog laten zien).
Wat de prestatie zelf betreft, vond ik het toch maar matig. Ze is zo bang om een SOA op te lopen, dat alles met condoom gebeurt. Geen zoenen, ook beffen vond ze te gevaarlijk... enfin, het zal duidelijk zijn dat deze DVP geen schijn van kans maakt om in mijn lijstje van favorieten terecht te komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan