Recensie Laura/Dana bij Kim Tilburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.451
30/06/21
1.672
125
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/laura/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het mislopen bij MWE vandaag een herkansing in Tilburg waar ze vandaag aanwezig was.
Gebeld of 90 minuten mogelijk was en gelukkig paste dat in de planning. Iets verder rijden, maar ook prettiger geprijsd dus dat compenseert weer leuk.
Laura, of Dana dus, ziet er echt goed uit, mooie, lekker kleine dame van Hongaarse oorsprong, strak in het vel en iets plastisch geholpen maar wel passend bij haar lijf..
Kennis gemaakt en uit het "menu" gekozen voor 2X tantra wat gezien haar voorkeuren de "verkeerde" keuze bleek te zijn. Meer hierover later.., 🤫

Na douchen aangegeven dat ik niet gemakkelijk klaarkom maar graag volop geniet en klaarkomen niet het hoofddoel is. Vond ze denk ik een vreemde insteek maar ik mocht alvast op m'n rug liggend beginnen met genieten van haar vaardige handen en lekkere lijf.
Weet ze zonder meer goed te gebruiken en brengt ze erg geil, stimuleert zelf om haar aan te raken wat ik, met respect ook heb gedaan, vooral haar héle mooie billen hadden mijn aandacht terwijl zij afwisselend over mij heen gleed of met mijn erectie bezig was. Haar gezegd dat ik een Lingham achtige aanpak, rustig en sensueel prefereer en dat pakte ze goed op, bracht me vrij snel "op het randje" maar niet erover heen. Blijkbaar viel dat haar net tegen want na een 20-tal minuten gaf ze aan dat ze zo geen 90 minuten vol wilde maken en de afspraak bij de balie ging wijzigen naar 1 uur, uiteraard met terugbetaling van de meerprijs. Kon me er iets bij voorstellen dus akkoord gegaan zonder tegen te stribbelen. 🙊
Desgevraagd gaf ze zelf aan meer te zien in "haar aanpak", geil en energiek en veel afwisselen waar zij haar plezier dan ook uithaalt. Goed om te weten dus voor een volgende keer, nu nog de resterende tijd volmaken.
Dit deed ze verder perfect, me geil aankijkend echt lang tegen het randje gehouden, zelf niet aangegeven hoe ver, liet het gewoon zo gebeuren want genoten had ik al volop, deels met m'n ogen dicht om nog iets te rekken......, 🙈
Orgasme kwam er, láng aanhoudend en erg heftig!! Kan een "reguliere" goede vrijpartij nog steeds niet aan tippen is mijn subjectieve mening. Compleet anders qua beleving dus.

Nog wat na gekletst en gedoucht, dat laatste helaas alleen dus wat nazorg betreft een verbeterpunt, er was eigenlijk ook nog tijd over. :sneaky:

Ze is niet gemakkelijk te boeken, meestal agenda/planning snel vol, ga het echter snel nog eens beleven maar dan op haar manier qua aanpak.
Zullen we zien of ze haar eigen woorden waar kan maken dat nog nooit iemand zónder orgasme te krijgen bij haar van de kamer gaat. :love::cool:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan