Recensie Laura / Dana Kimnl 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JimmyDix

Wandelaar
51
07/09/21
18
7
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/laura/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag naar Kimnl gegaan om daar een massage te nemen met Laura (of te wel Dana) van massagewereld Eindhoven (waar ze niet meer werkzaam is).
Na samen en douch gedaan het hebben die eigenlijk ontspannen maar wel zakelijk was mocht ik op bed gaan liggen op mijn buik. Na ±30 min goede massage van de rug en benen met haar handen en borsten mocht ik omdraaien. Dan gaat ineens de turbo er op wordt ze heel intens. Eerlijk gezegd voor mij een beetje te...

Het was zeker lekker maar vond het een beetje overdreven kreunen en de bewegingen en standjes wisselde elkaar toch wel erg snel af. Overigens mocht ik wel een en ander aanraken (borsten, billen, arm langs de intieme zone) maar al met al een leuk uurtje maar ik geen herhaling voor mij. Ik miste de connectie en de erotiek.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/laura/
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd weer een feestje om door Dana gemasseerd te worden. Heb haar zondagmiddag nog bezocht in Tilburg.
Bovendien is het een super leuke en knappe dame, die duidelijk haar vak verstaat.
Met haar mooie slanke lichaam glijdt ze als een slang over je heen, met warme olie.
Naar mate de massage verder vordert vliegen de vonken er steeds meer vanaf, om uiteindelijk tot een lekker hoogtepunt te komen.
Ik ga snel weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan