Recensie Laura/Eva, Antwerpen, Verversrui 13/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
528
03/07/21
883
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk deze Laura nog eens bezocht!

Haar prachtige naturelle borsten sprongen bijna uit haar kanariegele badpak, dat m'n pietje weeral besliste dat ik hierbinnen moest.

Na enkele kusjes en een leuke babbel tijdens dat we beiden ons wasje deden rustig op bed beland. En dan begon de magie, want deze Laura heeft echt magische borsten, eens je lul ertussen en ze kan deze laten verdwijnen, laten terugkomen, laten verdwijnen; ..en ook het tipje van haar tong heeft bovennatuurlijke krachten, enkele sensuele bewegingen met haar tong op mijn eikel en mijne soldaat stond direct paraat. Zonder nog te spreken over haar zeer fris poesje die je lekker en lang kan beffen. Ze laat zeker voelen als je het goed doe. Dan zij on top (zonder glijmiddel, dus mijn beffen was zeker goed, ofwel had ik te veel gezabberd:)) gewoon zalig hoe die prachtige borsten op en neer gaan, op en neer, op en neer... Deze meid heeft power en neemt rustig haar tijd om je tot een knallend hoogtepunt te brengen.

Deze Laura heeft een buitengewoon knap lichaam, prachtige borsten, grote blauwe sensuele killers ogen, een ideale kont en daar bovenop heeft deze spontane meid een goed gevoel voor humor en geeft een uitstekende service. Dus deze topper is gewoon top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-everyone-2036.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Idd, heb deze prachtige dame waarschijnlijk iets minder dan een handvol keren bezocht in het verleden en het zal er ook nog van komen in de toekomst.

Ze heeft een perfecte service af, dit wil zeggen bij mij: met veel gevoel en zonder enige haast.
Mogelijks kan ze ver sommigen nogal gelaten overkomen achter haar raam, maar eens jij haar winkt en zij jou in haar vizier heeft vastgelocked, is ze op en top van jou alleen en dat merk je nogmaals in die haar service.

Heeft zoals reeds gemeld een quasi perfect lichaam.
Ik twijfel tussen de nuancering van de geboden mogelijkheden van 'slank' of 'athletisch'.....Slank is ze sowieso geen discussie, maar ze, zo herinner ik me toch, een plat buikje waarvoor gewerkt is (lees: fitness).
En het neuken als het pijpen, de twee hoofdactiviteiten :) , zijn ultra efficiënt bij haar.

Ze pijpt je met oogcontact en een heel zichtbare en bewegelijke tong, met je fluit diep in haar mond of gewoon geil aflikkend als een spast die voor het eerst een lolly ontdekt.
Dus qua pijpen zit ze bij mij eigenlijk bij de top beste pijpers door het complete pakket van afwisseling, gevoel en algemene sfeer.
Geile pijpster! :cool:

En het neuken is eigenlijk van hetzelfde niveau.
Met veel gevoel, met veel afwisseling en uiterst efficient.
Of zij nu on top zit en je duwt haar achteruit zodat je die tieten kan zien bouncen, of je legt haar op haar rug waarbij jij haar zo hard als kan probeert te pijpen, ze laat het niet aan haar hard komen, en ik vermoed dat ze stiekem zoiets heeft van, is that all you got!?
Ze kan kan dus tegen een stoot. ;)


Kathy bezocht ik in he tverleden relatief veel, zeker toen ze in Gent zat.
Vanessa, idem.
Victoria heb ik maar 2x bezocht, maar is bijna automatisch mijn go to geworden ALS ik al naar Antwerpen ga, wat de laatste jaren veel is verminderd ?
Achteraf gezien lijkt het bijna bizar waarom Laura weinig van mijn fluit gevoeld heeft....

Laura is eerlijk gezegd, voor mij, samen met Victoria: https://www.girlsreview.nl/threads/victoria-antwerpen-schipperstraat-39-1.263/
en met Kathy: https://www.girlsreview.nl/threads/kathy-antwerpen-verversrui-07-2.1663/
....zij drie samen makkelijk de top 3 vormen in het SKW
Totaal andere lichaamsbouw, de Pakistaans Zwitserse Vanessa, met haar geile doch strakke BBW lichaam en absoluut giga tieten, deelt plaats 1 of 2 in die top 3 :)


Heeft tijdens de lockdown wel op redlights gestaan
en niet enkel tijdens de lockdown, blijkt uit de laatste update datum
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na positieve reviews hier gelezen te hebben, binnen gestapt bij Laura.
Ik dacht eerst dat ze de meest rechtse dame was (ziet er ook zeer knap uit).

Ik vond ze niet echt spraakzaam, maar de handelingen waren wel oké!
Herhalingsgevaar: misschien ooit nog eens!
 
inderdaad, bij mijn laatste passage weken terug is met dat ook direct opgevallen.

Als je er zo slank, of zeg maar strak bijliep, dan valt haar huidige figuur wel redelijk op....

Why toch :cautious:
 
inderdaad, bij mijn laatste passage weken terug is met dat ook direct opgevallen.

Als je er zo slank, of zeg maar strak bijliep, dan valt haar huidige figuur wel redelijk op....

Why toch :cautious:
Nu heb je nog meer Laura voor hetzelfde geld....:)
Inderdaad enkele kilootjes meer,
Maar nog altijd een geweldige dame om eens goed van bil te gaan!
 
Nu heb je nog meer Laura voor hetzelfde geld....:)
Inderdaad enkele kilootjes meer,
Maar nog altijd een geweldige dame om eens goed van bil te gaan!
Mij zijn de extra kilo's ook opgevallen.ik heb Laura ooit één keer bezocht. Ik was niet echt enthousiast over haar. Ik vond het meer iets van 13 in een dozijn. Voor mij blijft het dus bij dat ene bezoekje. Ik heb er toen een recensie over geschreven, maar dat zou best wel nog op Hookers geweest kunnen zijn, en is dus verloren gegaan.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
een koopje
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag rond 15u deze vrouw bezocht in de Verversrui 13/1. Ze stelde zich voor als Eva, afkomst Italië.

Ik weet dat dit hier het topic is van Laura, maar ik ben voor 90% zeker dat het haar betreft. Mochten diegenen die Laura al bezocht hebben, en haar niet erkennen in deze recensie en zeker weten dat het een ander meisje betreft, laat het weten. Dan maak ik een nieuw topic aan.

Eva haar werkruimte is op de eerste verdieping. Een ruime kamer, groot bed en apart washoekje.
Voor het wassen, haar eerst de centjes overhandigd. Konden we erna onmiddellijk met de zwijnerij beginnen. Toen ik ze in hare puren voor het bed zag staan, dacht ik bij mezelf dat ik al met slechtere kaarten gespeeld had en gewonnen. Dus dat beloofde.

Ik ben niet van het gezellige kletsen, wat ik erger vind dan stiltes is kletspraat. Maar bij deze Eva heb ik me er samen met haar aan bezondigd en het was ok

Het is een vrouw met een prachtig lichaam, mooie stevige kont, geen petite meisje, maar een vrouw met een stel tieten eraan om U tegen te zeggen.
Samen het bed op en wachten op het dirty bitch-scenario. Maar dat kwam niet. Ze is meer het strelend dan het slaand type. Ik heb me er vlug bij neergelegd en haar haar ding laten doen zoals ze wou. Ik ben nogal een realist, ik heb de gewoonte een situatie te aanvaarden zoals ze is en dan daarnaar te handelen.

Ze bracht mijn piet langzaam op sterkte. Eenmaal paraat het condoom erover en begon ze te pijpen. Heel afwisselend, helemaal in de mond nemend en me geil aankijkend en spelend met het klokkenspel.
En wanneer de klok luidt, dan tintelt de fluit en gutst mijn zilte pap eruit.

Tevreden terug naar huis.
 
Het is al jaren bekend dat Laura ook onder de naam Eva werkt en beweerd uit Italië te komen. Ik heb Laura een aantal jaren geleden ook bezocht. Het was een nette maar standaardservice. Eentje van 13 in een dozijn. Ik ben dan ook nooit terug geweest. Ik ben veel beter gewend.
 
Laatst bewerkt:
Laura heeft een prachtig lijf en by far de mooiste borsten van gans het SKW. Goede service van een vriendelijke meid. Ze is niet meer zo skinny als vroeger en dat maakt haar in mijn ogen alleen maar mooier.
smaken verschillen uiteraard, en dat mag. Is zelfs goed, maar ik deel je mening in deze niet. ik vond Laura vroeger een stuk mooier, en naar mijn smaak zijn haar borsten ook verre van de mooisten.
 
Ik treed @Janus bij , ik heb deze dame ook ooit eens bezocht, vond service niet zo wow, nooit meer bij geweest, tevens wat kilo'tjes bijgekomen

ps: ook niet meer gezien

wie is de gebronzeerde dame (bruin haar) die nu bij & Jiulia staat ?
 
Laura was wel een topper hoor!!! Tot corona kwam opzetten. Daarna veel verdikt. Terwijl een mona naast haar al 10 jaar hetzelfde lijf heeft. Bij mona (gileetje) 8 jaar geleden voor de laatste keer binnengestapt. Toen was ik nog -35 en was ik nog snel tevreden. Dezer dagen ga ik liever minder maar kwalitatiever. Helaas zijn deze dames er niet meer. Ira, anna vt. Dus als ik wandel ben ik op heden wat gefrustreerd. Middelmatige meiden met dezelfde service. Dames die hun 👠 inruilen voor pantoffels om de trap op te gaan, gaan er bij mij uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan