Recensie Laura/Hannah, Leiden (voorheen Maarn, Zoeterwoude, Delft) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dennisn

Newbie
15
16/10/21
21
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5208287-laura https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hannah-is-geil-_8354436
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Hannah langsgeweest, foto's trokken me aan. Ontving op een hele nette locatie. Pijpen was matig. Verder redelijk afstandelijk, geen zoenen etc. terwijl dat wel in de advertentie stond. Opzich prima om je lading even kwijt te raken maar weinig herhalingsgevaar.
Verder wel erg vriendelijk en netjes.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hannah-geile-dame-_8058028
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Soms zit je op kantoor en heb je enorme behoefte aan een pijpbeurt…
Contact gezocht met Hannah. 20 min fietsen, was te doen…
Ze had nog even tijd nodig. Meer dan gezegd, dus 10 min in de buurt staan wachten😬
Bij binnenkomst al niet overtuigd…klein, meer dan stevig en veels te veel makeup..

Nou ja als ze maar lekker pijpt…

Broek naar beneden zij zittend op bed en aan de slag.
Pijpt zeer matig, het trekken tussendoor is dan beter..
Maakt er geluidjes bij alsof ze het heerlijk vindt.
Nou ja na 5 a 10 min mondje vol gekwakt en snel weer naar kantoor, geen herhalingsgevaar, zelfs geen heel klein beetje

Niet intiem geweest. Zou het er ook niet op kunnen
 
Soms zit je op kantoor en heb je enorme behoefte aan een pijpbeurt…
Contact gezocht met Hannah. 20 min fietsen, was te doen…
Ze had nog even tijd nodig. Meer dan gezegd, dus 10 min in de buurt staan wachten😬
Bij binnenkomst al niet overtuigd…klein, meer dan stevig en veels te veel makeup..

Nou ja als ze maar lekker pijpt…

Broek naar beneden zij zittend op bed en aan de slag.
Pijpt zeer matig, het trekken tussendoor is dan beter..
Maakt er geluidjes bij alsof ze het heerlijk vindt.
Nou ja na 5 a 10 min mondje vol gekwakt en snel weer naar kantoor, geen herhalingsgevaar, zelfs geen heel klein beetje

Niet intiem geweest. Zou het er ook niet op kunnen

Meneer kwam binnen vervolgens broek uit ik zat op bed te wachten tot je uitgekleed was maar nee je deed broek naar beneden stopte zo je lul in me mond! Vervolgens kwam je snel klaar je was o zo geil en dat het kort duurde klopt lag niet aan mij je had haast want je kwam tussen door van je werk, buiten dat je kwam voor een vluggertje dat je me niet neukte was omdat JIJ op whatsap al zei: "ik wil alleen lekker gepijpt worden"? Zoals ik uit de ap kon lezen.
En dat geluidjes heet kreunen tijdens het pijpen.

Wel grappig dat je wat heel anders zei tegen mij en toen je weg ging dan dat je hier doet zegt meer over jou dan mij
Moest eff reageren dag schatje!
 
Het was voor mij in ieder geval 1 keer , nimmer weer. Laat het even in het midden aan wie dat lag voordat we weer een shitstorm over ons heen trekken. Klik was er verre van, en voor het geleverde was de prijs erg hoog. Mais, a chaque son gout 🤷🏼‍♂️.

Prettig weekend !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-nl-dame_8058028
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij zwangere laura/hannah geweest,
Leuke meid die weet wat ze doet was nu om en nabij 6 maanden zwanger gaf ze aan en had een mooie buik en volle borsten. Bij binnenkomst de financiële handeling gedaan en daarna uitkleden en het bed op, ze vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wou worden gaf aan dat ze dat zelf mocht bepalen dus dat wordt zonder gedaan, ze weet wat ze doet en was lekker daarna haar even gelikt waarbij ze al redelijk nat was van d'r zelf dus dat was lekker om daarna haar lekker te neuken met condoom. Toen ik klaar was kon/mocht ik nog even douchen wat wel lekker was met deze temperaturen haha.

Was een leuke gezellige date geboekt voor een half uur 40 min binnen geweest omdat we nog even hebben geklets na de daad. Daarin gaf ze aan dat ze 2 accounts had met verschillende namen vanwege het feit dat ze op sexjobs niet meer openbaar mag adverteren met het feit dat ze zwanger is in woord en foto helaas.

Herhalingsgevaar voor mij zolang ze zwanger is sws haha buiten de zwangerschap om denk ik het ook nog wel klikte gewoon goed.
 

Gebruikt de sexjobs niet meer zo te zien
 
Nu weer in Leiden. Dus lief hebbers
Ik was laatst in Leiden. Vroeg ze opeens om een foto etc. vanwege discretie werk ik daar absoluut niet aan mee? Als wandelaar Heb ik wel vaker sms'jes gehad van lui waarin staat "u heeft mijn vrouwtjes belazerd, betaal nu of anders". En dan menen ze je adres etc te weten..

Vraagt ze jullie ook om foto en dergelijk voordat je langs mocht komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan