Recensie Laura, Lanaken 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ijsbeer

Wandelaar
Forumpionier
40
02/07/21
13
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/hallo-schat-ik-ben-laura-nieuw-in-de-stad-100-echte-fotos.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs was de nood weer eens hoog, gekeken wat er in de buurt was en bij Laura uitgekomen.

Kan er vrij kort over zijn, foto's zijn zeker representatief, mooi gezicht, lekkere kont, wel niet meer superstrak. Grote borsten, die een beetje hangen. Denk ookdat ze wel een klein buikje heeft, ben hier niet zeker van aangezien ze de hele tijd een korset aanhad.

Ze begon met een massage, zeker niet slecht, waarbij ze af en toe met haar hoofd naar je nek/oor gaat om je lekker op te geilen.
Ze pijpte wel lekker, waarbij ze je ook geil aankijkt, helaas wel enkel met condoom. Strak poesje, mooi verzorgd. Ze doet lekker mee, volgens mij niet (teveel) fake gekreun. Hierna weer een beetje massage waarna ze me probeerde weg te sturen.
Had haar geantwoord dat ik er pas een half uur weg, hierna bood ze dan aan om verder te masseren, terwijl ik liever nog voor een tweede ronde was gegaan, die zat er helaas niet in. Het uur werd dan min of meer volgemaakt, maar voor mezelf dus geen herhaling.
Moest je haar willen bezoeken raad ik eerder een half uurtje ipv een vol uur aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan