Recensie Laura, Verversrui 26/3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Absjaar

Vaste klant
101
12/10/22
88
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat ben ik blij dat deze jongedame terug is, sinds ongeveer eind vorig jaar op verlof maar sinds vandaag staat ze terug paraat voor de snoepers.
Ze is petite met lekkere borstjes en draagt ook altijd van die sexy lingerie setjes dat je nog meer goesting krijgt. Laura kent me ondertussen en begint me zachtjes te strelen en stilletjes aan met 'junior' te spelen tot hij rechtop staat, condoom errond en dan lekker pijpen. Vrij snel naar mijn favo positie, 69. En omdat ik zo blij was ze te zien vrij snel klaargekomen, daarna nog wat geknuffeld en gepraat. Spijtig voor mij kan je ze niet vingeren of tongzoenen maar het blijft voor mij wel een toppertje.
 
Wat ben ik blij dat deze jongedame terug is, sinds ongeveer eind vorig jaar op verlof maar sinds vandaag staat ze terug paraat voor de snoepers.
Ze is petite met lekkere borstjes en draagt ook altijd van die sexy lingerie setjes dat je nog meer goesting krijgt. Laura kent me ondertussen en begint me zachtjes te strelen en stilletjes aan met 'junior' te spelen tot hij rechtop staat, condoom errond en dan lekker pijpen. Vrij snel naar mijn favo positie, 69. En omdat ik zo blij was ze te zien vrij snel klaargekomen, daarna nog wat geknuffeld en gepraat. Spijtig voor mij kan je ze niet vingeren of tongzoenen maar het blijft voor mij wel een toppertje.
Lingeriesetje? Wat precies dan. Toch niet van die doordeweekse badpakjes. Misschien kousen en jarettelles? Hou ik enorm van. Zie je echter en minder. Zonde!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren, nog eens naar het SKW gegaan.

1 van de weinige dames in een body ipv. string en BH wat mijn aandacht trok.
Nog rustig rondgewandeld om te zien wat er achter de andere ramen stond.

Uiteindelijk bij Laura binnengestapt voor het standaardpakketje van 20 minuten.
Uitgekleed en een meid met een mooi figuur. Al vind ik haar borstjes minder mooi dan bij andere dames.

Het was een zachtje sessie. Ze begon met zachtjes aftrekken tot ik hard was en dan condoom errond en zachtjes pijpen.
Na een tijdje vroeg ze of ik wilde neuken maar ik gaf aan om nog wat langer te pijpen wat geen probleem was.
Dan zij on top en dat was lekker. Bij andere DVP's vaak wat stug en onhandig zodat ik er slap van word, maar niet bij Laura.

Ook nu weer vroeg ze na een paar minuten of ik een ander standje wilde maar ik had liever dat zij on top bleef.
Af en toe even overgenomen, wat sneller en wat trager...ze voelde, voor een eerste keer, goed aan wat ik wilde.
Dan condoompje gevuld en afgerond.

Vingeren en tongzoenen laat ze inderdaad niet toe wat ik, op het tongzoenen na, een beetje spijtig vind.
Wel een heel leuk tijd gehad...maar geen idee of we de 20 minuten hebben volgmaakt en ik lag daar niet van wakker. Het was een fijne tijd.

Als ze de volgende keer achter de deur staat, spring ik zeker eens binnen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de kleine Laura bezocht. Ze was me al een aantal malen opgevallen met haar petite slang maar toch breed geschouderd figuur. Altijd in een zwarte body en altijd mooi glimlachend. Vandaag was het haar moment. Want voor de rest was er niks maar dan ook niks te zien in het SKW.
Die glimlach zet zich ook in de kamer verder van begin tot einde.

Ze begint zachtjes met de ballen en tussen de benen te strelen en neemt hem in de hand met veel gevoel.
Als je er net als ik een hekel aan hebt dat dames snel aan je lul beginnen te snokken om hem hard te krijgen alsof ze een grasmaaier op benzine in gang willen trekken. Dan moet je bij Laura zijn. Met veel gevoel voor timing maakt ze hem hard. Daarna een lekkere pijpbeurt.
Toen ze vroeg of ik wou neuken, vroeg ik haar om nog wat verder te pijpen omdat het zo lekker was. Wat ze met de glimlach deed.

Daarna vroeg ze in welk standje ik wou neuken waarna ze lekker op mij kwam zitten. Wat een leuke tietjes, ieder zijn zin uiteraard. Ik hou van verschillende maten en vormen en de tietjes van Laura horen daar zeker bij.

Daarna heeft ze me afgetrokken terwijl ze men ballen en ook kontgaatje streelde. Om het met een uitdrukking te zeggen, niet helemaal tot het gaatje, maar wel lekker kriebelig gevoel.

Daarna nog een goede hechte knuffel en nog wat gepraat.
Laura ga ik zeker nog bezoeken. Voor een eerste bezoek, zeker top.
En ze blijft tot na nieuwjaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan