Recensie Laura Zevenbergen 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miquel69

Newbie
1
27/11/22
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-topavond_7000537
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer leuke dame ,via sexjobs gevonden ,
Toch spannend voor de eerste keer, maar alles ging volgens afspraak. Knappe griet,
Weet wat ze doet. Ga zeker vaker met haar afspreken , weet je in ieder geval zeker dat het goed is . Alles wat ze op haar advertentie zet maakt ze waar
 
Met Laura 2x geprobeerd om een afspraak te maken.
Helaas 2x ook geen enkele reactie.
Zegt ook iets over een dvp.
Zal het in de toekomst misschien nog eens proberen maar in mijn opvoeding reageer je in ieder geval even
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/tijdelijke-zomerkorting-_7000537
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week de advertentie van Laura toevallig opgemerkt, leuke fotos, leuke prijs dus mijn kans gewaagd via de mail. Vrij snel antwoord en tot een afspraak gekomen.
Laura was wat later dan afgesproken, toegegeven mijn huis staat wat verstopt en ze was fout gereden, no prob
Even plaatsgenomen op de bank met een drankje, ondertussen de financiën geregeld, en dan afgezakt naar de slaapkamer, kleren uit en op bed; even knuffelen, kussen tot zij een cd neemt en aanstalten maakt om te gaan pijpen. Ze doet dit afwissselend en meer dan behoorlijk, een goede mix tussen zuigen, likken en rukken. Ondertussen mag ik volop haar poesje verkennen met mijn vingers en voel dat ze al aardig vochtig is… Jammer van de cd, het scheelt toch een pak qua gevoel voor een man. Hoedanook moet ik aan moeder Theresa denken om niet al te snel te komen.
Hierna vraag ik haar bovenop mij te komen, even een beetje lube(onnodig?)en ik glij vlotjes binnen en voel een strak poesje; ze gaat te keer boven op mij, traag, snel weer trager diep, een paar keer stoot ik mee, ondertussen haar borstjes masserend en erna overgegaan naar missionaris, diep en hard stotend, dan weer trager en zachter tot ik klaarkwam met een knal. Wow.
Even pauze genomen en haar beginnen likken. Wat een mooi kutje, met een klein knopje dat ze gelikt wil en net voor ze komt duwt ze me weg. Als ze klaarkomt is het gedaan en ik wil nog een tweede keer…
Jas aan en zij springt in doggy positie, haar favo positie had ze laten vallen. Ik glij binnen en begin te pompen, weer afwisselend hard en zacht. Mijn pik zien in en uit schuiven, haar billen en wespentaille maken het uitzicht super, ik probeer mijn cum wat uit te stellen maar vrij snel ontplof ik en kom ik diep in haar.
Even bekomen en haar lik beurt verder gezet, nu kan ze wel komen en doet dit ook vrij prompt zoals enkel vrouwen kunnen genieten (en anders speelt ze geweldig toneel, maar ik denk het niet)
Kort nagenieten, kleertjes aan en afscheid genomen. Wat mij betreft een super ervaring met een mooie vrouw.
Laura is een mooie slanke vrouw, lange blonde haren, kleine borstjes, stevig en met lekkere tepel, slanke taille en mooie heupen. Opent ze haar benen zie je een mooi strak jongemeisjes poesje met klein doch gevoelig klitje.
Ze is rechttoe rechtaan, humoristisch, zegt wat kan en niet kan, zeer sexueel : weinig taboes en grote bereidheid… dus gewoon een geile jonge meid… top
Ze is based in Zevenbergen, ik dacht meer een Randstad accent te horen..détails.
Herhalingsgevaar? Nou, écht wel hoor.
 
Met Laura 2x geprobeerd om een afspraak te maken.
Helaas 2x ook geen enkele reactie.
Zegt ook iets over een dvp.
Zal het in de toekomst misschien nog eens proberen maar in mijn opvoeding reageer je in ieder geval even
Soms krijgen DVP's zoveel reacties dat het een dagtaak is om ze allemaal te beantwoorden en zoeken daarom de meest aansprekende reacties uit. Ze verdienen nl. geen geld met beantwoorden van reacties.
 
Ik zou graag met dr afspreken, maar ze vraagt voor haar veiligheid zoveel foto s en als je dan iets niet wilt geven wordt je gelijk uitgemaakt voor fake.

Jammer ik had graag met haar afgesproken want ze leek me een leuke serieuze meid.
 
Staat ook hoog op mijn verlanglijstje maar pzc is voor mij een must, voor een geslaagde date. En bij mijn weten doet ze dat beslist niet.
Toch jammer..
 
Vanuit mijn ervaring, pzc doet ze zeker niet, jammer maar dat weet je op voorhand
ze vraagt idd veel fotos en beschrijving; ze is erg op haar privacy.
ik ben meegegaan in haar vragen en heb het me nooit beklaagd…
@wandelaar1989 als ik jou was nam ik de draad ff terug op…
 
Ik zou wel willen maar dan krijgt ze dezelfde foto s waarvan ze denkt dat ze nep zijn. En ik heb voor mijn privacy bewust wat weggelaten lijkt mij niet meer dan fair. Ik ben ook met dr meegegaan in al dt foto s en vervolgens zegt ze dat ze nep zijn.

En bovendien zijn er zat andere leuke dames dus ik maak me er niet heel druk om dat ik niet met dr af kan spreken.
 
Ik zou wel willen maar dan krijgt ze dezelfde foto s waarvan ze denkt dat ze nep zijn. En ik heb voor mijn privacy bewust wat weggelaten lijkt mij niet meer dan fair. Ik ben ook met dr meegegaan in al dt foto s en vervolgens zegt ze dat ze nep zijn.

En bovendien zijn er zat andere leuke dames dus ik maak me er niet heel druk om dat ik niet met dr af kan spreken.
Klopt, meer dan vis genoeg in de vijver, alleen is zij wat mij betreft een mooie Koi
succes
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/laatste-paar-kortingsdagen_7000537
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Laura op zoek gehad en voor avond, nacht en ochtend. Ik woon rondom Amsterdam, waar zij zelf ook vandaan komt. Echter ze woont nu in Brabant sinds een aantal jaar.

Ze antwoord wanneer ze kan. Ze wordt wel graag snel concreet, want ellelang mailen dat schiet niet op. Dus gewoon aangeven wanneer je met haar wel afspreken en voor hoelang. Dan krijg je de vraag om een paar foto's, niet van jezelf maar van je huis te maken met de deur open. Ze vertelde dat ze heel vaak, om in haar woorden te blijven, voor 'saus' gereden had. Daarom doet ze nu een check. Heb daar geen problemen mee. Alle contact liep via de mail. Dat is best spannend, maar bij haar heeft dat allemaal prima uitgepakt.

Afgesproken voor de volgende dag. Onderweg had ze wat file, dus kreeg ik keurig een mail dat ze wat later was. Die tijd haalt ze overigens meer dan in. Ze is eigenlijk helemaal geen klokkijker. Bij aankomst gelijk de financiën geregeld. Dat is ook een eis van haar en dan hebben we dat maar gelijk gehad. Vervolgens een drankje genomen en uren lang zitten kletsen over van alles en nog wat. We hadden geen haast, totdat zij op een gegeven moment het initiatief nam om uit de kleren te gaan. Het is een verzorgde meid, ruikt fris en fruitig ondanks dat het een enorm warme dag/nacht was. Tijdens de seks neemt zij graag de touwtjes in handen. En daar had ik, voor een keer, geen enkele problemen mee. Prima seks gehad. Ze neemt ook graag mannen met een dildo. Niet aan mij besteedt, dus dat onderdeel heb ik overgeslagen. Ze kan klaarkomen, maar dat stelt ze uit. Dit, omdat daarna de pret en zin voor haar over is, omdat het te gevoelig is.

De volgende ochtend stond ze op het punt om te vertrekken waarop ze vlak voordat ze vertrok het initiatief nam voor een nieuwe ronde. Nogmaals ze let bij een langere date zeker niet op de tijd. Daarbij had ik gewoon het idee dat we een prima klik hadden, waardoor we het uitstekend met elkaar voor langere tijd konden uithouden. Uiteindelijk is nog even onder de douche gesprongen en is ze vertrokken. Eenmaal thuis krijg je dan van haar een keurig mailtje waarin ze mij bedankte voor de gezelligheid en de leuke sfeer. Toch leuk om te ontvangen. Het is een hele leuke, open, gezellige en aantrekkelijk griet. De foto's zijn van haarzelf en ze komt haar afspraken na.
 
Laatst bewerkt:
Dat met foto`s maken komt overeen met de werkwijze van Roosje breda ga nu toch denken dat Roosje en Laura een en dezelfde dame is?
 
Roosje blijkt, hoewel ik haar niet ken, iets dominanter in de date waar Laura dit zeker niet is, weet ik wel uit ervaring
maar idd, fysiek is er wel enige gelijkenis
 
Even terugkomen op Laura vs Roosje die dezelfde dame kunnen zijn…
In het topic van Roosje wordt dit expliciet tegengesproken door een collega die beide meiden in zijn bed heeft gehad. Dit is dus ook weer van de baan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-leuke-tijd-_7000537
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Laura twee keer mogen ontvangen tijdens haar lange zomerkorting. Het contact gaat uitsluitend via email en kan soms wat langer duren, maar als je geduld hebt wordt je uiteindelijk altijd beantwoord. Laura is een mooi meisje met een knap gezicht en een slank lichaam. En ze kan heel goed babbelen, als je een beetje passief bent gaat ze uiteindelijk wel zelf over naar sex, maar ze verteld je gerust eerst over haar hele dag. Wel gezellig maar niet waarvoor ik haar vroeg ;). Ze doet alles met condoom, geen gangbang/trios, en ik weet niet of ze elke dag werkt, maar ze werkt zeker niet een hele dag. Overdag was ze gewoon normaal werk aan het doen. Dus Laura is geen lopende band werker, en een heel veilig. dat geeft toch een wat beter gevoel (voor mij) dan dat je de vijfde in de wachtrij bent. Pijpen kan ze heel goed, en neuken ook. Ze stoot met elke beweging enthousiast mee. Je mag haar goed vastpakken en best hard in haar borsten knijpen. Ik ga haar (voorlopig) even niet meer uitnodigen, maar ze was wel heel leuk. Ik vind haar knap en qua interesses komen we heel erg overeen, maar ik houd meer van klef en intiem, en zij houd meer van van gewoon harde sex. Ze is wel echt heel goedkoop, voor zo een prijs vind je niet snel een knappe jonge meid. Als je zelf ook niet zo van friemelen houd en gewoon een uur flink wil neuken, moet je Laura zeker uitnodigen.
 
Heb Laura over de afgelopen 1,5jaar een aantal keer over de vloer gehad, altijd leuk en gezellig.
Elkaar in bed een beetje uitdagen en wisselen van standjes is altijd leuk met haar, is echt speels en actief! Nee het is geen knuffelseks, maar dat heb ik met mijn partner ook heus niet altijd.
Misschien niet een Girlfriend experience, maar meer de Girl nextdoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan