Recensie Laura, Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick-the-Dick

Newbie
12
23/03/23
14
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9892592-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame doet het voor haar plezier, en dat merk je aan alles.

Ze stelt wat eisen aan haar klanten, dat is haar goed recht. Ze is hierin selectief en dat bevalt me wel. Ze wil echt iets van je weten om erachter te komen of het ook echt voor beide partijen leuk wordt. Dat kost een beetje moeite maar in mijn ervaring is dat heel positief, je krijgt een beetje een band voordat je elkaar voor het eerst ontmoet. Is ook best prikkelend…

Lees haar instructies in de advertentie en stel je netjes voor zoals ze verzoekt. Dan gaat het allemaal heel soepel. Ze komt alle afspraken heel precies na. Lief, stout, humor, spannend zijn woorden die goed bij haar passen.

De ontmoeting hebben we samen geregeld en werd absoluut een feestje. Gewoon heerlijk. Ze weet heel goed wat ze doet, wat ze zelf prettig vindt en hoe ze een man kan plezieren… (echt wel). Details laat ik achterwege, die mag je zelf gaan ervaren.

Al met al een bijzondere ervaring, zeer aan te raden!
 
Laatst bewerkt:
Daar kan het idd best op lijken, want het was erg leuk!

Persoonlijk zie ik een ontmoeting met een dvp niet als een gymnastiek oefening waarbij allerlei figuren afgewerkt moeten worden…. sorry. Het gaat mij om de totale ervaring, en die was top.

(daar zijn recensies toch ook voor?)
 
Laatst bewerkt:
"Betrouwbaar" je hebt wel gelijk de prijs €200 voor deze 50+ is wel over de top voor deze dame vind ik. En je moet wel aan haar "profiel/eisen" voldoen, en ook wil ze van jouw eerst een foto/selfie hebben. Maar misschien kan je dit omzeilen wanneer je direct contact opneemt met de Club en een afspraak maakt.

En ik maak zeker geen reclame voor haar, integendeel....ik had toch een dubbel gevoel bij deze date. Ik zal verder niet in details treden....

Dat moet een ieder zelf maar ervaren!!!
 
Goedendag heren
Ik ben Laura/Lara zelf.

Bij PentHouse is de prijs voor een uur 150,00. Maar dat is dan alleen voor p..pen MC, sex MC en massage. Ik bied best meer en het klopt dat ik daar 50,00 extra voor vraag.

Wij dames moeten ook aan het PentHouse afdragen. Helemaal logisch natuurlijk, want er wordt door PentHouse zelf veel goede service aangeboden en fijne kamers.

En dat ik om een selfie vraag is omdat ik het fijn vind dat ik wel een fotoklik met iemand wil hebben. Als ik het echt alleen voor het geld zou doen, dan zou het niet uitmaken met wie ik date. Ik ga ervan uit dat jullie toch ook willen weten met wie je afspreekt en dat het fijn is als er van te voren al leuk contact is?

#maakmooieherinneringen

Lieve groetjes
Lady L

Dank je wel Nick-de-Dick voor jouw aardige bericht over mij (al weet ik niet wie jij bent :))
 
50+ ..... 200€ 1 uur? :)
Tegenwoordig is dat niks bijzonders meer hoor. Ik denk dat dit ook meer een hobby is voor Laura dan main business om haar centen te verdienen, als je maar 2 dagen in de week afspreekt en bepaalde eisen stelt waar je aan moet voldoen. Mijn type dame is het niet (te slank) anders zou ik graag een keer haar willen bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan