Recensie Layz, Multimassage, Haarlem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robs

Wandelaar
32
24/10/22
37
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://multimassage.nl/girls/layz/
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje terug bij Layz geweest In Haarlem en dan heb ik het niet over de chipsfabriek. Dame leek qua figuur wel op de foto's, maar haarkleur was geen blond meer, eerder donkerbruin. Communicatie verliep stroef, haar Engels is niet heel goed. Na een veel te lange massage van rug en benen was er pas na het omdraaien wat actie. Ik had 50 euro bijbetaald voor pzc, maar dat was zonde, want het stelde niets voor. Kreeg een paar keer te horen dat ik niet aan haar borsten mocht komen, want die deden pijn. Neuken met condoom gaf niet genoeg gevoel, dus handmatig geëindigd. Al met al geen beste ervaring, er was geen klik, geen communicatie en het resultaat hopeloos. Zonde van het geld en niet de eerste slechte ervaring bij deze salon.
 
Hier sluit ik me bij aan. Ook bij Layz geweest, rond dezelfde periode. Was de enige die beschikbaar was en ik was geil. Op zich was ik niet ontevreden qua uiterlijk. Maar mocht haar borsten niet aanraken, pijpen was niet langer dan 2 minuten. En van de seks werd ie bijna slap, zeg maar. Uiteindelijk met veel moeite klaargekomen, op een doekje notabene… had een uur geboekt, keek op de klok, er was een half uur voorbij. You ready, is time zei ze in zeer gebroken Engels. Kreeg het ook niet aan haar verstand dat het een uur moest zijn. Ben uiteindelijk wat teleurgesteld vertrokken. Enkele dagen later was een raamdame in Haarlem die ik wilde bezoeken er niet; wederom naar Multimassage toen wel een goede ervaring met Nathalia gehad. Het is gewoon te wisselvallig bij MM en daar is het me dan te duur voor. Dus voorlopig sla ik hem even over. Je hebt alleen zo weinig alternatieven helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan