Leeftijd DVP versus wandelaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van de meeste dames die ik ken kiezen de meeste (oostblok) dames wel mannen van 30+ en ouder. Die gaan over het algemeen respectvoller met dames om, uitzonderingen daargelaten.
De dames voelen zich daar ook veel jonger, en zo zien ze eruit.

Vergelijk je dat met Nederlandse dames, dan kan ik me wel voorstellen dat ze voor de jongere mannen kiezen. Vaak zijn vrouwen 40+ al niet heel interessant meer voor mannen, ook uitzonderingen weer daargelaten. En door hun ego te strelen met jongere mannen "voelen" ze zich beter in de markt.

Waar oostblokkers veel doen met hun uiterlijk en verzorging en dit veel waarde voor ze heeft, verslonzen dames hier zich. Ze denken gesetteld te zijn, komen met die korte kapsels.

De gemiddelde oostblokker van 45 ziet er beter uit dan NL dame van 30-35 en ouder.
Nederlandse vrouwen verzorgen zichzelf over het algemeen slecht met uitzonderingen daargelaten.

Weet je wat heel handig van dat korte haar is? Het hoeft nooit lelijk opgestoken worden en kost een stuk minder dan al dat nep dat er tussen lang haar zit + je mag er vaak wel met je handen doorheen.

Alle dames die ik heb gekend met lang haar, houden dat slechts bij het begin.. daarna gaat er een goedkoop clipding in om het omhoog te houden.

Dus.. als je het niet erg vindt hou ik liever mijn korte haar, hoef ik tenminste nergens voor te waarschuwen of te verbieden 😉
Dus lang haar is idd prachtig, maar je hebt er niet veel aan 😄
Nederlandse vrouwen hebben over het algemeen weinig interesse in persoonlijke verzorging in vergelijking met bv Latijnse vrouwen , geen stijl en klasse heeft de Nederlandse vrouw op wat uitzonderingen na.

Ik heb altijd al iets gehad met vrouwen die 5-10 jaar ouder zijn dan ik. Niet dat het een absolute voorwaarde is, sommige van mijn favorieten zijn juist veel jonger dan ik. Maar een paar keer per jaar zoek ik bewust oudere dames op.

Begin 50 hier. Toen ik begon met wandelen, rond mijn 25e zeg maar, koos ik voor dames in de 20. Dat is nu heel anders. Eigenlijk wil ik minimaal 30 of 35+, anders vind ik het toch ongemakkelijk worden. Daarnaast vind ik een wat meer ervaren vrouw fijn.
Herkenbaar. Ik ben 50. Mijn jongste dame is 30-35. Veel jonger wil ik niet gaan. Het idee een twintiger te bezoeken, geeft een ongemakkelijk gevoel. De enkele keren dat ik het deed, ontbrak de klik ook.

Het gaat mij om de klik. Meestal zijn dat toch dames rond de 35/40 jaar oud.
1x gereageerd op een advertentie Bleek dat ik een meid trof die op haar 18e verjaardag naar de koffieshop wilde en een klant als sexwerker wilde. De klik was zo goed dat ik behoorlijk lang op herhaling ben geweest.

Wat is jullie idee ?
Mijn ervaring is dat veel dames niet zo bezig zijn met leeftijd. Als je een leuk persoon bent, dan maakt een groot leeftijdsverschil weinig uit. Het is eerder andersom, sommige mannen denken dat dames problemen hebben met leeftijd. Ik zou gewoon de dames bezoeken die je leuk vind en waar je een leuke tijd mee denkt te hebben.

Mijn ervaring is dat veel dames niet zo bezig zijn met leeftijd. Als je een leuk persoon bent, dan maakt een groot leeftijdsverschil weinig uit. Het is eerder andersom, sommige mannen denken dat dames problemen hebben met leeftijd. Ik zou gewoon de dames bezoeken die je leuk vind en waar je een leuke tijd mee denkt te hebben.
Mee eens. Als je maar klaarkomt. 🤪

Terug
Bovenaan Onderaan