Leeftijd DVP versus wandelaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was ook ooit heel gewoon dat een vader zijn tienerjongen meenam naar een dame, om ingewijd te worden. Vroeger ging dat ook zonder enige check. Ik ging zelf voor het eerst op mijn 19e. Ik mocht dus gewoon naar binnen, maar oogde veel jonger dan mijn kalenderleeftijd en had nog best voor 16 door kunnen gaan. Maar niemand die ID checkte, toen in de jaren '90
Dat is ook bij mij gebeurd alleen was dat ook meteen mijn slechtste ervaring en ook degene waar ik het meeste spijt van heb. Ik was toen zo dronken als een trein en werd toen meegesleurd, dus ja

Hetgeen wat ik bij een dame altijd kan waarderen is een goed gesprek, en laten we eerlijk zijn, dat is iets wat je bij de hele jonge dames niet zo vaak kan vinden.
Jonge vrouwen zijn vaak terughoudend en meer onzeker. Terwijl een oudere vrouw meer levens en bed ervaring hebben. Waardoor ze minder verlegen zijn. En haar meer mogelijkheden heeft als zelfzekerheid om over zaken te spreken.

Er zijn dames die heren boven bepaalde leeftijd niet meer ontvangen, dus automatisch is die keuze dan beperkter
Ik ben 69 en word nooit geweigerd , net voorkomen ,respect vriendelijk , ben je altijd welkom , ook bij dames onder de 30 , pas meegemaakt de dame was 27 en er werd niet over leeftijd gesproken . Ze was gewoon lief en aardig .
Jonge vrouwen zijn vaak terughoudend en meer onzeker. Terwijl een oudere vrouw meer levens en bed ervaring hebben. Waardoor ze minder verlegen zijn. En haar meer mogelijkheden heeft als zelfzekerheid om over zaken te spreken.
Dames ook al zijn ze jong , en zitten in dit vak , hebben ook wel hun mondje bij , anders houden ze het niet vol , het is een beroep hè waar mee ze hun geld verdienen dus moeten ze wel gebekt zijn , want ze komen van alle soort mannen tegen in hun werk .

Als ik aan het wandelen ben en ik kom een Roemeense tegen van half in de 20 met een maatje 34 ,
en ik mag deze helemaal uitlikken dan ga ik daar geen nee tegen zeggen.
Ik heb op dat moment de tijd van mijn leven.
zelf ben ik 60 met een slank sportief uiterlijk en altijd optimistisch en super vriendelijk .
Met alle respect voor de dame in kwestie natuurlijk.
En ik respecteer haar grenzen en spreek ook altijd van tevoren het consent af meestal met Google Translate en mijn vakantie Roemeens.

Dames ook al zijn ze jong , en zitten in dit vak , hebben ook wel hun mondje bij , anders houden ze het niet vol , het is een beroep hè waar mee ze hun geld verdienen dus moeten ze wel gebekt zijn , want ze komen van alle soort mannen tegen in hun werk .
dat is een feit dat je als jonge dvp mondig moet zijn waneer het nodig is.

Ik bedoelde het vooral in de zin van een oudere vrouw kan over meer mee spreken dan een jonge vrouw, als persoonlijk vind ik oudere vrouwen zelfzekerder.

Terug
Bovenaan Onderaan