Johnny Walk
Meubelstuk
Om te adverteren moeten ze 21 zijn en foto paspoort sturen, en leeftijd is al jaren vsstgezet op advertentiesites en kunnen ze later dus niet meer aanpassenOf ze zijn geen 18+.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOm te adverteren moeten ze 21 zijn en foto paspoort sturen, en leeftijd is al jaren vsstgezet op advertentiesites en kunnen ze later dus niet meer aanpassenOf ze zijn geen 18+.
Is dan ook veruit de interessantste... boeiendste leeftijdsgroep!Tussen de 30 en de 50 is toch wel de categorie waar ik het meest mee speel.
Zeker! En dan heb ik ook nog een zwak voor Roemeense dames in die leeftijdscategorie. Maar dat is weer een andere discussie op dit forum, geloof ik.Is dan ook veruit de interessantste... boeiendste leeftijdsgroep!
Dat is ook bij mij gebeurd alleen was dat ook meteen mijn slechtste ervaring en ook degene waar ik het meeste spijt van heb. Ik was toen zo dronken als een trein en werd toen meegesleurd, dus jaHet was ook ooit heel gewoon dat een vader zijn tienerjongen meenam naar een dame, om ingewijd te worden. Vroeger ging dat ook zonder enige check. Ik ging zelf voor het eerst op mijn 19e. Ik mocht dus gewoon naar binnen, maar oogde veel jonger dan mijn kalenderleeftijd en had nog best voor 16 door kunnen gaan. Maar niemand die ID checkte, toen in de jaren '90
Jonge vrouwen zijn vaak terughoudend en meer onzeker. Terwijl een oudere vrouw meer levens en bed ervaring hebben. Waardoor ze minder verlegen zijn. En haar meer mogelijkheden heeft als zelfzekerheid om over zaken te spreken.Hetgeen wat ik bij een dame altijd kan waarderen is een goed gesprek, en laten we eerlijk zijn, dat is iets wat je bij de hele jonge dames niet zo vaak kan vinden.
Ik ben 69 en word nooit geweigerd , net voorkomen ,respect vriendelijk , ben je altijd welkom , ook bij dames onder de 30 , pas meegemaakt de dame was 27 en er werd niet over leeftijd gesproken . Ze was gewoon lief en aardig .Er zijn dames die heren boven bepaalde leeftijd niet meer ontvangen, dus automatisch is die keuze dan beperkter
Dames ook al zijn ze jong , en zitten in dit vak , hebben ook wel hun mondje bij , anders houden ze het niet vol , het is een beroep hè waar mee ze hun geld verdienen dus moeten ze wel gebekt zijn , want ze komen van alle soort mannen tegen in hun werk .Jonge vrouwen zijn vaak terughoudend en meer onzeker. Terwijl een oudere vrouw meer levens en bed ervaring hebben. Waardoor ze minder verlegen zijn. En haar meer mogelijkheden heeft als zelfzekerheid om over zaken te spreken.
Wat heeft dat te maken met leeftijd , ook Roemenië hebben ze de zeep al uitgevonden , en ook oudere dames kunnen niet netjes zijn op hun lichaam , of zeg je dit gewoon om wat te zeggen ?Ook als ze niet fris is?
dat is een feit dat je als jonge dvp mondig moet zijn waneer het nodig is.Dames ook al zijn ze jong , en zitten in dit vak , hebben ook wel hun mondje bij , anders houden ze het niet vol , het is een beroep hè waar mee ze hun geld verdienen dus moeten ze wel gebekt zijn , want ze komen van alle soort mannen tegen in hun werk .