Leeftijd DVP versus wandelaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zelf ben 50 jaar en heb de voorkeur voor dames tussen de 20 en 25. Ook oudere dames vind ik prachtig om te zien maar die kan ik wel in bed krijgen door uit eten te gaan en leuke dingen te ondernemen samen. Voor dames in de 20 zal je als oudere vaak toch naar de dames van plezier moeten. Niks mis mee en kan daar enorm van genieten. Liefs blond en tenger maar moet ook wel een leuk gesprek mee te voeren zijn. Ieder zijn ding lijkt mij.
Ikzelf ben 51 en heb me afgelopen vrijdagmiddag laten verwennen door een 23 jarige Roemeense . Blij dat ik terug met mijn hobby gestart ben 😀
Kijk een kenner. Hier ga ik goed op. Roemeense en begin 20. Helemaal mijn doelgroep. Ga er goed op en hou er van. 😉

Laatst bewerkt:
ik heb ooit eens een jonge dame in Almere bezocht. Zij telde 19 lentes en had een lichaam geschapen voor sex. Ik was toen eind 30tiger jaren begin 40.
Nu ben ik 63.
Klinkt als een heerlijke ervaring. Waarom zou je als 63-jarige jezelf niet ook zo'n ontmoeting gunnen? 😉

Als ik de reacties zo lees, dan ben ik een beetje verbaast hoeveel mannen zich lijken te beperken vanuit een zelf opgelegde norm. Is dat niet zonde? Ben je wat ouder of heel veel ouder, en je wilt een heerlijke tijd met een jonge meid van 18-25? Just go for it. Een age-gap zit vooral in het hoofd.

Dat seksuele talenten beter worden met het verstrijken van de jaren is imho ook onjuist. Enthousiasme, geile seks en een intieme klik kun je op elke leeftijd vinden. 💦

Klinkt als een heerlijke ervaring. Waarom zou je als 63-jarige jezelf niet ook zo'n ontmoeting gunnen? 😉

Als ik de reacties zo lees, dan ben ik een beetje verbaast hoeveel mannen zich lijken te beperken vanuit een zelf opgelegde norm. Is dat niet zonde? Ben je wat ouder of heel veel ouder, en je wilt een heerlijke tijd met een jonge meid van 18-25? Just go for it. Een age-gap zit vooral in het hoofd.

Dat seksuele talenten beter worden met het verstrijken van de jaren is imho ook onjuist. Enthousiasme, geile seks en een intieme klik kun je op elke leeftijd vinden. 💦
Ik denk, en dat kan ik mis hebben, dat er dames zijn die in hun jonge jaren zitten niet met iemand in de leeftijds categorie van hun (o) pa naar bed willen. Ik fantaseer over jonge, slanke dames ca. 25 lentes jong.
Ik hou me regelmatig voor dat ik me niet moet beperken, maar doe het wel. Ik ga altijd naar een club waar oudere - amateur - dames hun diensten aanbieden. Eigenlijk moet ik gewoon een privehuis binnen stappen of een dame thuis bezoeken. Jonge dames bedoel ik dan.

Ik denk, en dat kan ik mis hebben, dat er dames zijn die in hun jonge jaren zitten niet met iemand in de leeftijds categorie van hun (o) pa naar bed willen. Ik fantaseer over jonge, slanke dames ca. 25 lentes jong.
Er zijn zeker dames die dat een probleem vinden, maar er zijn veel die daar geen enkel probleem mee hebben. Sterker nog, genoeg die het juist erg leuk vinden. Ik zou altijd eerst gewoon een leuke meid uitzoeken en dan eventueel vragen of een leeftijdsverschil een probleem is. Het is imho zonde om deze keuze zelf al te maken, omdat je denk ik dan best vaak leuke afspraken mis zult lopen.

Terug
Bovenaan Onderaan