leeftijdsgrens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is er geoorloofd-acceptabel ?

  • Vrouw: Leeftijd maal 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw Leeftijd maal 2 plus 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrouw: Leeftij maal 2 plus 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .
@bwc22 Wees er u van bewust dat er meegelezen word.
Volgens mij wordt dat zeer zwaar overdreven. Denk je nu echt dat er iemand van de politie hoerenforums zit na te lezen? Ze kijken volgens mij al met moeite naar Kinky of Redlights, genoeg overduidelijk dubieuze gevallen die daar gewoon blijven op staan.

Je kan er misschien niks aan doen dat je een 17 jarige voorgeschoteld kreeg, maar je zou niet de eerste zijn die er problemen mee krijgt. Als je twijfelt, gewoon identiteitskaart ofzo vragen ;)
Absoluut!
 
Het is legaal en uiteraard ook puur mijn mening, maar het nijgt zwaar naar pedofilie.
Ik denk dat jij niet weet wat pedofilie betekent. Vraag aan elke man of hij een blonde 17jarige in een korte rok en decolleté aantrekkelijk vindt en hij zal moeten bekennen dat dat zo is. Heeft niks met pedofilie te maken. En ik zeg dat als voorstander van een minimumleeftijd van 21 jaar voor dvp's.
 
Dat je zo iemand aantrekkelijk vindt betekent nog niet dat je wat met haar gaat doen.
Iets wat je toevallig tegenkomt en aantrekkelijk kan vinden, en er dan niets mee doet, is wat anders dan gericht opzoek naar jonge meisjes om seks mee te hebben betaald of niet betaald.
Dat schrijf ik ook. Ik vind het een verwerpelijk idee. Maar daarom is het nog geen pedofiel. Een pedofiel valt op kinderen. Een vrouw van 17 die we allemaal aantrekkelijk vinden is per definitie geen kind meer, ttz in de betekenis van seksueel onvolgroeid.
 
Ik zoek zelf niet dmv een filter op leeftijd.
De minimumgrens wordt bij Kinky al aangehouden, dus dat hoef ik ook niet in te stellen.
In principe heb ik de voorkeur naar dames zo mid-20. Maar omdat ik dus niet zoek op basis van leeftijd, kijk ik als eerste naar de foto's.
Aangezien je daar voor 80% al genaaid wordt op diverse sites of in elk geval Kinky, zegt dat ook niet alles, maar bepaald wel of ik verder ga lezen of niet.
Ik kan zomaar prachtfoto's zien en dan lees ik dat ze 35 is, maar ik kan ook foto's zien van een 21-jarige en denken: "tel daar maar (alvast) 15 bij op".

Anyway, voorkeur mid-20 !
 
Ik zal nooit het risico lopen dat er een dame onder de 20 mijn pad kruist. Meestal zijn deze meiden in verkeerde handen gekomen, wat erg triest is. Heb er zelfs eens een anonieme melding van gedaan, en ik bleek gelijk te hebben. Mijn tip is ook zoek gewoon de 25 plussers, en houdt afstand van die meiden Die jonger zijn. Zoek die vrouwen die het werk met plezier doen, en niet via een louge tussen persoon. Die vrouwen die er echt oprecht van kunnen genieten zijn er zeker. Al heel vaak mee gemaakt, dat ze zelf ook heerlijk kunnen genieten van sex. Dit is toch ook veel mooier dan iemand die afstandelijk is, en dat ook uitstraalt. De 30 plussers zijn vaak de beste meiden, zowel in de sex als ook op sociaal gebied.
 
Altijd jammer wanneer oudere mannen de minimum grens van 25-30 jaar aanhouden want ik val daar dan net buiten.
And I like older people... 💔
Ja maar om nu te gaan krikken met iemand die jaren jonger is als je eigen dochter 🤷🏻‍♂️
Laat staan dat als je jong bent begonnen met kinderen, jij de leeftijd benaderd van een kleinkind 🤣
 
Ik ga welzeker voor leeftijd, en heb een voorkeur voor jong 20-25.
Seks met een DVP is voor mij vooral visueel en vrouwen zijn biologisch het aantrekkelijkst rond die leeftijd.
En ja, dan zijn ze inderdaad soms jonger dan mijn eigen dochter.
Ik zie dat ook niet echt als een probleem; legaal beroep, legale leeftijd. Ook de kapper en caissière zijn jonger dan mijn dochter.
 
Tot je laatste zin was ik het met je eens haha....want met de kapper en dame aan de kassa neuk je niet....althans, toch? ;)

Ik stond laatst in een boek-handel achter 2 aantrekkelijke dames, jaartje of 22, en dacht bij mezelf: Ideale looks als dit dvp's zouden zijn.

Waarna bleek dat ze voor de verjaardag van de vader van een van de twee meiden op zoek waren naar een kado.

'Hoe weet ik nou wat een man van 48 leuk vindt om te lezen?' ze het ene meisje bijna puberig tegen haar vriendin. Die zei iets onverstaanbaars terug, waarna ze beide keihard moesten lachen.

Toen dacht ik wel: Het is een interessant grensgebied als je op dames tussen de 21 en de 27 valt en zelf de tweede helft van de 40 begint te bewandelen (of al ouder bent).

Maar goed: De een wil dat gewoon niet meer, de ander wil het nog wel maar voelt zich toch ietwat bezwaart, een derde wil het en doet het.

Als ik geil ben bevind ik me in categorie 3, als ik moe thuis zit op de bank soms in categorie 2. ;)
 
Tot je laatste zin was ik het met je eens haha....want met de kapper en dame aan de kassa neuk je niet....althans, toch? ;)
De kapper knipt mijn haren, de masseuse masseert mijn lichaam, de pedicure doet mijn voeten....
En (heel idealistisch) zie ik een prostituee als een zelfde categorie beroep; fysieke dienstverlening.
 
Toen ik jong was, heb ik af en toe weleens een geliefde gehad die een heel eind ouder was (maar wel een stuk jonger dan ik nu inmiddels ben geworden door lang te blijven leven) en destijds vond ik dat geen enkel bezwaar, integendeel, mijn (volwassen) jeugdigheid die ik zomaar had en die onder leeftijdgenoten nauwelijks opviel, was ineens een speciale rijkdom wat ook wel aangenaam was. Ik had minder zorg over "doe ik het wel goed" dan met leeftijdgenoten. Mogelijk is dat voor sommige (volwassen) jeugdigen nog steeds zo.
 
Waar komt de +7 vandaan? Ben benieuwd 😁😁
De 'helft van je leeftijd plus zeven jaar' is van oorsprong een regel onder aristocratische families om te bepalen hoe oud een bruid maximaal mag zijn. Dus in tegenstelling tot hoe die nu wordt gebruikt (om 'te jonge' partners uit te sluiten) was die oorspronkelijk bedoeld om ervoor te zorgen dat een rijke erfgenaam niet met een 'te oude' vrouw zou trouwen. De regel gold ook alleen voor het vinden van een vrouw, op mannen was die niet van toepassing.

Daarom vind ik het ook zo grappig dat zoveel mensen als een kip zonder kop dit zinloze regeltje napraten of zelfs serieus opvolgen. En nog even los van die oorsprong is het ook maar gewoon iets wat iemand op een dag vanuit het niets verzonnen heeft, dus waarom zou je er waarde aan hechten?

Zoals je zelf al aangeeft, waarom is het 'plus zeven', en niet plus zes? Of plus acht? Op welk moment hebben mensen door dat iets volkomen arbitrairs aan het volgen zijn? Ik moet er altijd om lachen, en vind het een beetje zielig voor mensen die er serieus naar leven.
 
Kan me prima vinden in het vorige stukje. Op één element na: het getal zeven is hoogstwaarschijnlijk niet arbitrair gekozen.

Tal van getallen hadden symbolische waarden, De man die wij kennen van zijn befaamde stelling, Pythagoras, besteedde een groot deel van zijn leven aan getallensymboliek en getallenmagie. Een "wetenschap" die al in het oude India en in het keizerlijke China wordt aangetroffen.

Als je alleen al kijkt naar de symboolwaarden van diverse getallen in de christelijke bijbel dan duizelt het je.

Het "heilige" getal zeven kende talloze toepassingen (van de scheppingsdagen tot en met onze weekdagen - en veel en veel meer). Ook al veel eerder dan het christendom te vinden - de zeven poorten van Thebe, de zeven wereldwonderen, de zeven heuvelen van Rome. Et cetera. Et cetera.

In het algemeen wordt het priemgetal zeven gezien als een symbool voor volmaaktheid. En ook - en vooral - als een geluksgetal, niet onbelangrijk bij een aristocratisch huwelijk.
 
Ik vind het altijd vreemd en eigenlijk smerig dat 30+ers het liefst opzoek gaan naar meisjes zo "krap" mogelijk op de leeftijd van 18 jaar zoeken.

Het is legaal en uiteraard ook puur mijn mening, maar het nijgt zwaar naar pedofilie.

Ikzelf zoek eigenlijk altijd rond mn eigen leeftijd of ouder
Ach kijk, een moraalridder op een hoerenlopersforum, altijd grappig. Zo kan ik ook wel wat verhaaltjes ophangen over mensenhandel en dwang en dat jou dan aanwrijven omdat je gebruik maakt van sekswerkers... zie je hoe makkelijk dat gaat? Maar dat doe ik niet; ik ga hier niet de hypocriet lopen uithangen.

Overigens is een pedofiel iemand die jonge kinderen seksueel interessant vindt, geen volwassen vrouwen met alles erop en eraan (nee, ook geen 'net' 18 jarigen; die willen prepubescente lichamen). Dus volgende keer eerst even nadenken voordat je zoiets onjuists en beledigends opschrijft.

En het is 'neigen'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan