Recensie LenteIngent, Gent 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring met deze toch wel mooie dame ? Ze beweert zelf een heel geile en sympathieke dame te zijn.
Ze spreekt maar sporadisch af.
Ja hoor. Geen enkel punt van kritiek, ze heeft respect voor je wensen, kijkt niet de hele tijd op de klok. Heeft een super mooi lichaam. Geen pondje teveel. Een tripje naar Gent zeker waard. Jammer dat ik ze heb leren kennen op RL en niet op Tinder ??
 
Heb er eens mee gesproken op de RL chat. Toen ze haar tarief zei (200/u) antwoordde ik dat voor die prijs haar aangeboden diensten maar vrij basic waren. Direct gesprek geblokkeerd... Zo vriendelijk is dat nu ook weer niet...
 
Het is niet mijn bedoeling een discussie aan te gaan.
Maar aangezien iemand me erop wees dat er geen respons op de vraag kwam heb ik een paar klanten van ervoor gevraagd commentaar te geven. Vandaar.
(deze post heb ik ook gezien omdat iemand me erop wees).

Lente
 
Leuke dame, leuke babbel.
Foto's zijn echter niet recent!! De Leeftijd heeft wat toegeslagen 😉
Leeftijd is ondertussen wel aangepast zie ik. Gaf zich eerst jonger uit
200 is vrij prijzig voor deze dame, sorry.
En ja, de héél positieve reacties hier lijken mij ook iets té toevallig gepost door nieuwe leden van die dag....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Tijdje gelden met Lente een trio gedaan vvm, Zalige 2u date.

Lente is een mooie verschijning, waar je een leuke babbel mee kunt hebben. Kussen, pijpen & sex waren heel goed. VVM date & de dames hebben mekaar ook verwend... beffen was ook heel goed :ROFLMAO:. Ze neemt zeker initiatief , Diep pijpen, met veel aandacht voor de ballen aangezien die netjes geschoren waren :). Lekkere sex in meerdere posities.

Op zo'n manier verwend worden door 2 leuke dames is zeker voor herhaling vatbaar. Toch wil ik ze zeker ook es alleen bezoeken.
 
Tijdje gelden met Lente een trio gedaan vvm, Zalige 2u date.

Lente is een mooie verschijning, waar je een leuke babbel mee kunt hebben. Kussen, pijpen & sex waren heel goed. VVM date & de dames hebben mekaar ook verwend... beffen was ook heel goed :ROFLMAO:. Ze neemt zeker initiatief , Diep pijpen, met veel aandacht voor de ballen aangezien die netjes geschoren waren :). Lekkere sex in meerdere posities.

Op zo'n manier verwend worden door 2 leuke dames is zeker voor herhaling vatbaar. Toch wil ik ze zeker ook es alleen bezoeken.
Ik denk dat die tweede vrouw Alix is, die hier ergens besproken werd ivm een pijpdate. Als het inderdaad Alix is, dan doet zij geen 1 op 1 dates met mannen, tenzij om te pijpen, maar intiem dus niet.
 
Leuke dame, leuke babbel.
Foto's zijn echter niet recent!! De Leeftijd heeft wat toegeslagen 😉
Leeftijd is ondertussen wel aangepast zie ik. Gaf zich eerst jonger uit
200 is vrij prijzig voor deze dame, sorry.
En ja, de héél positieve reacties hier lijken mij ook iets té toevallig gepost door nieuwe leden van die dag....
🤔 Mss had u mijn kont even plat verwacht als mijn buik maar deze foto's zijn vrij recent; just in case net gewogen. 2 kg bij (die er snel terug afgaan 😁). Niet substantieel lijkt me.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lente heeft me gevraagd om mijn recensie hier even te delen gezien ik haar al drie keer bezocht heb. Foei foei foei van mij om niet eerder te hebben gereageerd maar op het einde van de recensie zullen sommigen wel begrijpen waarom. ;)

Zoals aangegeven ze adverteert maar sporadisch en in april viel haar advertentie me op door die ene selfie foto in licht groene lingerie. Meteen kon ik daarvan opmaken dat dit een vrouw is met een mooi sportief figuur. En tijdens de eerste ontmoeting kregen mijn ogen serieus de kost! Lente heeft een prachtige taille, licht gespierd buikje, mooie billen en prachtige benen. Verder heeft ze een girl next door look en is ze vlot en natuurlijk in omgang.
Ik lees hier kritiek op haar prijs maar voor kwaliteit ga je iets meer centen moeten spenderen. En die kwaliteit ga je hier vinden. Wat Lente aanbiedt heb ik nog maar weinig kunnen ervaren bij anderen. Eens overgegaan van een aangenaam gesprek naar het nog leukere gedeelte gaat ze als spelend/ vragen wat je leuk vindt en tegelijk gaat zij je ook aangeven wat past bij haar. Maar ik ben vooral een gever dus haar verwennen primeert vooral bij mij. En dat kan ze zeker appreciëren (is eens iets anders voor haar).
Eerst uitgebreid gemasseerd worden (voor & achterzijde) waarbij de erogene zones niet vergeten worden om haar op te warmen. Daarna worden de rollen omgedraaid want masseren op een bed wordt na een tijdje wel lastig voor de knieën. Eens mijn soldaat paraat stond is ze me beginnen pijpen, ook mijn ballen zijn gescheerd dus deze slaat ze niet over. Wanneer we dan beiden opgewarmd zijn dan gaat de condoom erover voor het échte intieme gedeelte. Doggy stijl is heel opwindend met een prachtig uitzicht op haar billen! Het beffen ga ik ook niet overslaan en schokkend klaarkomen doe ik wanneer zij in bed ligt.

Bij Lente heb ik een GFE ervaring doorheen de hele date, iets waar ik bij anderen slechts een hint van krijg. Staat héél hoog in mijn lijstje – nu ja, eigenlijk plek één. :LOL:
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had al vaker de advertentie en bijhorende recenties van Lente bekeken.. maar de prijs leek me altijd nogal hoog. Lente zit ook in mijn eigen leeftijdscategorie en normaal date ik jonger. Edoch iets deed me toch steeds terug komen op haar advertentie. Jammer genoeg is het niet altijd eenvoudig om de nodige tijd te stelen en op onderzoek te gaan. Betaalde dates waren de laatste tijd ook wat teveel fire and forget. De kille zakelijke mood die tegenwoordig rond sexwerk hangt houdt mij tegen om mij te "smijten" en helemaal op te gaan in een bezoek. Het is vaker, sorry voor de uitdrukking, gewoon druk van de ketel halen.

Maar dus Lente. Lente was weer in Oostende. Vlakbij en toch ver genoeg.. en ik was eens op zoek naar iets anders. Het wordt in deze middens GFE genoemt. Iets van voorbije tijden... wanneer prive's nog met lokale helden werden bevolkt. Iets wat je niet, of ik toch niet, vind bij de diverse netwerken die momenteel in dit land de dienst uitmaken.

Lente dus. En een compleet andere aanpak. Een aanpak waar enthousiasme voor de klant uit spreekt. Iemand die zich echt geeft. Iemand waarbij je ook jezelf kan geven. Ik kan hier natuurlijk opsommen wat we allemaal gedaan hebben en wat niet... maar het belangrijkste is dat ik heb genoten, mij happy en relax voel naderhand.. en moet toegeven dat een half uur waarschijnlijk te kort was maar als eerste kennismaking toch doet wat het moet doen.. smaken naar meer. En ja... het label GFE met gouden letters.
 
Ik heb vorige week in Ledeberg met haar een date gehad, 30min.
Vanaf deze week is ze met vakantie.
Tongzoent heel graag, pijpen doet ze zonder, intiem met. Mooi, sportief lichaam.
Algemeen een prima date maar denk niet dat ik ze nog eens zal boeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan