Recensie Leona, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BobOnTop

Newbie
21
18/10/23
24
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1846562-leona
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Langsgeweest bij deze dame, zag geen reviews dus het was riskant. Echter is dit een enorme lieverd, en was alles fantastisch.

Communicatie via app prima, houdt er wel rekening mee dat ze portugees spreekt en haar engels beperkt is, maar ze gebruikt google translate en dat werkt prima.

PZC en tz was inclusief (haar eerste bericht geeft ze ook aan wat er allemaal mogelijk is en wat extra kost) en het is verder zeker een schat die ervoor zorgt dat het een GFE was. Klik is denk ik wel belangrijk, aangezien ze mij echt een 'cutie' vond hahaha.

Lekker tongzoenen, ze vraagt proactief wat ik wil en ze pijpt goed. Drie standjes gedaan verder. Tijd ook volgemaakt, als afsluiter samen even gelegen, geknuffeld, nog een beetje gezoend en kort gesproken.

Ik heb er oprecht niks slechts over te zeggen, is sowieso de beste tot nu toe.
Verder stuurde ze me ook een leuk bericht na afloop.

Herhalingsgevaar voor mij is hier zeker hoog. Ze gaf aan dat ze nog een maand hier is en dat ze hier de tweede keer is.
 
Langsgeweest bij deze dame, zag geen reviews dus het was riskant. Echter is dit een enorme lieverd, en was alles fantastisch.

Communicatie via app prima, houdt er wel rekening mee dat ze portugees spreekt en haar engels beperkt is, maar ze gebruikt google translate en dat werkt prima.

PZC en tz was inclusief (haar eerste bericht geeft ze ook aan wat er allemaal mogelijk is en wat extra kost) en het is verder zeker een schat die ervoor zorgt dat het een GFE was. Klik is denk ik wel belangrijk, aangezien ze mij echt een 'cutie' vond hahaha.

Lekker tongzoenen, ze vraagt proactief wat ik wil en ze pijpt goed. Drie standjes gedaan verder. Tijd ook volgemaakt, als afsluiter samen even gelegen, geknuffeld, nog een beetje gezoend en kort gesproken.

Ik heb er oprecht niks slechts over te zeggen, is sowieso de beste tot nu toe.
Verder stuurde ze me ook een leuk bericht na afloop.

Herhalingsgevaar voor mij is hier zeker hoog. Ze gaf aan dat ze nog een maand hier is en dat ze hier de tweede keer is.
Kun je ruwe indicatie waar in Amsterdam ongeveer? Ik wil misschien morgen langs. Ergens in Zuidoost zou mij wel lukken maar West of Noord red ik niet in reistijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan