Recensie Lera, Amstelveen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Wandelaar
99
28/10/21
119
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4943400-lera
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had vanmiddag een trio met Lera en Stella. Ze zeiden me dat ze net waren begonnen met dit werk en dat ik ik hun eerste klant was. Ik vond het een leuke gedachte en misschien is het wel waar; het was in elk geval ontspannen en prettig.

Waar Stella wat wild is, is Lera wat rustiger. Ik had geld voor nog een extra uurtje met één meisje, dat werd Lera omdat ook ik ervan houd het rustig aan te doen. Het was leuk. Ze spreekt goed Engels.

Ze ontvangen in een mooi (en bekend) appartement in het zuiden van Amstelveen. zijn twee weken in Nederland. Aanbevolen.
 
Dus deze Lera is werkelijk de dame van de fotos?

En is zij vervolgens dan, zoals ze zelf schrijft, een "young Ukrainian goddess who welcomes you into a world of sweet goodness"?

De services die je hebt genoten, die geef je niet voor niets 4 sterren, maar een tipje van de sluier misschien @Serafijn?

Ik bedoel, 25... zo'n figuur, voor een mooie vergoeding...Really?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4943400-lera
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Als beloofd hierbij ook mijn verslagje van mijn bezoek aan Lera, een nieuwe ster aan het Amstelveense firmament…

Het is de dame van de foto's maar zoals gebruikelijk wel wat minder glamoreus en net een paar kilo's meer dan de foto's doen geloven. Geen supervamp zoals in haar foto's, maar gewoon een leuke, goedlachse, vriendelijke girl next-door.

De date was op zich prima maar ik vond het geen spektakel: PZC was uitstekend en raffelde ze bepaald ook niet af, ze gaf een prima massage en ook intiem was eigenlijk weinig op aan te merken. Tongzoenen deed ze echter niet, wel lieve kusjes maar steevast met de lippen stijf gesloten. Ook had ik het gevoel dat het voor haar allemaal behoorlijk plichtmatig was, zonder veel beleving: mijn massage ontving ze weliswaar met veel plezier, maar voor de rest onderging ze de zaken zonder er volgens mij echt warm of koud van te worden. In die zin kan ik zeggen noch GFE, noch PSE.

Kortom, op zich een prima date maar ze komt zeker niet in mijn (korte) lijstje van zekerheden: daar vond ik het toch allemaal net te weinig passievol en intens voor.

Overigens converseer je met de booker, die wel zijn/haar uiterste best doet om een andere indruk te geven, maar toch duidelijk ook niet alle wensen en vragen met Lera zelf communiceert.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan