Recensie Mila, Amstelveen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B-59

Wandelaar
75
23/09/21
105
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7816853-mila
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mila gisteren eens bezocht. Leuke, lieve vrouw die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Na het douchen en de financiën begonnen met tongzoenen. Op bed hiermee verder gegaan en zachtjes zakte ze naar beneden en begon ze me te pijpen. Dit doet ze goed, ballen werden zeker niet vergeten. Na een tijdje hiermee gestopt en ben ik haar gaan beffen, wat ze zeker lekker vond, dame kwam een aantal keren klaar.
Neuken in een aantal standjes gedaan en op het eind lekker in haar mond klaar gekomen. Nog een goede massage van haar gehad en toen zat het er weer op. Heel leuk uurtje gehad zeker herhalingsgevaar. Dame spreek goed Engels dus een leuk gesprek is zeker mogelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120 + 20 (Tip)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila was introduced to me by Lora (read my review) within 10 mins of my appointment with Lora as I just wanted to leave because of the ridiculous services of Lora.

Mila saved my day. She's really enthusiastic and honest and most importantly- keeps all promises. Her lips are very juicy and she kisses well. I fucked her in all positions. She's not a clock watcher and just before leaving, she took a shower with me together at no additional cost. I paid her an extra 20 euros for that. Blowing was good as well.

She has nice blond hair and her body matches her perfectly. She spanked me as well, she was really horny.

7-May: The only thing I didn't like is the fact that she had mentioned yesterday that she's gonna try anal with me next time. I took a good look at her beautiful pinkish black butt hole and was also looking at it all the time during doggy with hopes that I'll get to fuck it next time. But she told me today over WhatsApp that she's not gonna do anal. That's fine, people do change minds. It's just a bummer for me.

Really good DVP.
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik ben deze week ook even op bezoek gegaan. En ik heb rechtsomkeert gemaakt.

complimenten voor de fotoshopper. Het is de dame van de foto's maar je moet heeeeeeel erg goed kijken, het ziet er niet een beetje minder goed uit, het is gewoon totaal anders. niet alleen dikker, ook gewoon stukken minder appetijtelijk.

geil of niet, er zijn voor mij grenzen. Ze zal het niet leuk hebben gevonden maar dan moet ze maar normale foto's plaatsen. Dit kan niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan