Lesbisch trio

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger Jess en Tess, maar die zijn gestopt. Kim en Natasja zijn wel ok. Op seksgebied dan, sociaal niet echt, vind ik. Verder zie je zo af en toe een setje Oostblokina's langskomen op Kinky, maar die wekken mijn belangstelling niet.

Tip: klik eens op 'stellen' op Kinky. Meestal zijn dat m/v-stellen, maar af en toe ook een lesbisch damespaar.

Vroeger Jess en Tess, maar die zijn gestopt. Kim en Natasja zijn wel ok. Op seksgebied dan, sociaal niet echt, vind ik. Verder zie je zo af en toe een setje Oostblokina's langskomen op Kinky, maar die wekken mijn belangstelling niet.

Tip: klik eens op 'stellen' op Kinky. Meestal zijn dat m/v-stellen, maar af en toe ook een lesbisch damespaar.
Ooit bij Kim en Natasja geweest. Ze zijn idd op sociaal vlak minder. Op sexgebied mag er trouwens ook niet veel. Overal commentaar op en in de zeurmodus. Geen herhalingsgevaar voor mij in ieder geval. Ik heb zo'n ervaring eigenlijk zelden, maar we gaan er maar vanuit dat het aan mij gelegen heeft...

Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen trio gedaan. En dus ook geen lesbisch triotje. Dat lijkt me wel wat, 2 heerlijke dames die elkaar en mij verwennen en ik hun. Helaas heb ik geen (bisex) vriendin of scharrel, dus moet zoiets gebeuren in een prive huis met 2 dames die daar werken. Of misschien in een saunaclub in Duitsland.

Voor wie de dames ook iets rijper mogen zijn zijn er Valerie en Britt. Zij ontvangen zeer regelmatig op een paar wisselende maar steeds weerkerende adressen.
Zelf heb ik nog geen ervaring met deze dames.

Valerie ken ik al jaren. Nu is ook al enkele jaren geleden dat nog met haar afsprak, sinds ze haar prijzen verhoogde. Een trio nooit gedaan met haar.
In het verleden enkele trios gedaan, gewone geen lesbische. Viel telkens tegen.

Veel 'lesbische' trio's gedaan. Altijd erg leuk, maar advies is wel om de tijd te nemen (minimaal 2 uur) en dat de dames ook echt biseksueel zijn en elkaar leuk vinden. Doen ze het enkel voor het geld, dan merk je het meteen aan de interactie en voelt alles geforceerd zonder intimiteit. (Seks zonder passie).

Ooit bij Kim en Natasja geweest. Ze zijn idd op sociaal vlak minder. Op sexgebied mag er trouwens ook niet veel. Overal commentaar op en in de zeurmodus. Geen herhalingsgevaar voor mij in ieder geval. Ik heb zo'n ervaring eigenlijk zelden, maar we gaan er maar vanuit dat het aan mij gelegen heeft...
Betwijfel of het aan jou lag. Kim en Natasja hebben hun eigen topic waar je ditzelfde punt meerdere keren ziet terugkomen. Trio is een duur geintje. Alles moet daarom goed zijn voor mij. Deze twee zijn uiteindelijk wmb niet goed genoeg, vooral vanwege het sociale.
Veel 'lesbische' trio's gedaan. Altijd erg leuk, maar advies is wel om de tijd te nemen (minimaal 2 uur) en dat de dames ook echt biseksueel zijn en elkaar leuk vinden. Doen ze het enkel voor het geld, dan merk je het meteen aan de interactie en voelt alles geforceerd zonder intimiteit. (Seks zonder passie).
Omdat het zo'n duur geintje is, kan ik me echt niet meer dan 30-45 minuten permitteren. En na het klaarkomen moet ik echt wat uurtjes opladen voordat ik weer kan. Daarom is 2 uur echt geen optie voor mij.
Geen trio meer gedaan in 2023. Urgentie was ook een beetje weg, voor mijn gevoel, het hoefde niet meer zo nodig. Kon veel meer genieten van samenzijn met een enkele dame.

Voor wie de dames ook iets rijper mogen zijn zijn er Valerie en Britt. Zij ontvangen zeer regelmatig op een paar wisselende maar steeds weerkerende adressen.
Zelf heb ik nog geen ervaring met deze dames.

Heb er geen ervaring mee maar de dames zijn hier al eens besproken

Op mijn verlanglijstje voor dit jaar heb ik nog een Trio staan met 2 DVP's (liefst in een Privehuis met grote Jacuzzi) waarbij de 2 DVP's zowel met mj als met elkaar Sex hebben.

Iemand Tips/ervaringen?

Liefst in Zuid Holland of evt Noord Holland.

Er is ook een mooie recensie van Britt en Chantal bij RVP in Made

Ik hoop hier deze zomer een afspraak mee te maken.

Zoals al eerder aangegeven in dit topic, bij privéhuizen kan je prima terecht voor een trio met bi dames. Laat wel de gastvrouw of één van de dames de match uitzoeken.

Ik heb een erg geile trio van 2 uur met Yasmiim en Manu gehad. Dat is dan ook echt 2 uur lang bezig zijn! Het lesbische gebeuren was echter wel alleen een kant op. Yasmiim likt en speelt wel met Manu, maar andersom niet. Ik denk dat dit ergens in oktober 2024 was. Ze zeiden toen juni 2025 weer terug te zijn. We zullen het zien...

Hoi medewandelaars,

ik zoek wat goeie tips voor een MVV trio. Privehuis of priveontvangst, allebei is prima.
Liefst dames rond de 30 jaar die het ook echt leuk vinden.
Op de bekende sites kan ik maar weinig vinden, dus mocht iemand goeie tips hebben: graag!

Ik lees graag mee. Mijn laatste trio was 3 jaar geleden bij het roemruchte duo Jess en Tess. Sindsdien niets geschikts meer gezien. Vaak onbetaalbaar. Vaak ook schimmige koppels die eventjes opduiken en vervolgens weer verdwijnen, terwijl ik toch liever dames heb waar ik regelmatig kan terugkomen.
Op zich zou ik het wel weer eens willen, maar of het er ooit nog eens van komt, betwijfel ik. Mocht ik hier goede tips zien (betaalbaar en kwaliteit) dan houd ik me aanbevolen.

Terug
Bovenaan Onderaan