Recensie Leticia, Dendermonde 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CheatedOn

Wandelaar
27
12/01/22
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leticia-super-real-gf-e-and-kisses-pictures-100-real.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Leticia geweest,was eerste keer en amai wat een goeie date,de mooiste vrouw die ik al heb gehad,heel vriendelijk and very sexy body ,de foto's zijn echt, pmc was lekker ook even deep,heb ze op tijd moeten doen stoppen of ik was al klaar 😋 na haar fris geschoren poesje even verwend te hebben (geen vinger in) naar cowgirl begon ze redelijk hevig aan en ze deed het rustiger na ik het vroeg, kussen op de mond geen tong, toen naar missio gegaan met dat prachtig zicht was ik et al bij terug dan naar doggy en toch wel een goed kontje op dat kleine lijf , me laten gaan en klaar, nog ff samen op bed tot rust gekomen en heel tevreden terug naar huis.
Ze werkt nog vandaag en morgen en dan zal het maar april zijn wss
 
Vandaag bij Leticia geweest,was eerste keer en amai wat een goeie date,de mooiste vrouw die ik al heb gehad,heel vriendelijk and very sexy body ,de foto's zijn echt, pmc was lekker ook even deep,heb ze op tijd moeten doen stoppen of ik was al klaar 😋 na haar fris geschoren poesje even verwend te hebben (geen vinger in) naar cowgirl begon ze redelijk hevig aan en ze deed het rustiger na ik het vroeg, kussen op de mond geen tong, toen naar missio gegaan met dat prachtig zicht was ik et al bij terug dan naar doggy en toch wel een goed kontje op dat kleine lijf , me laten gaan en klaar, nog ff samen op bed tot rust gekomen en heel tevreden terug naar huis.
Ze werkt nog vandaag en morgen en dan zal het maar april zijn wss
Waar ontvangt ze
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan