Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hele wereldje hangt aan elkaar van leugens. Daar moet je de humor van in kunnen zien. Lach me soms ook kapot om recensies als er weer een planner gouden bergen heeft beloofd op whatsapp en eenmaal op locatie aangekomen kan de dame alleen spaans en klopt er niks van de mogelijkheden die zijn beloofd. Of foto's die voor geen meter kloppen.

Gewoon alles wantrouwen en niet uren gaan rijden voor dames zonder minstens een aantal goede recensies. En zelfs dan gezond wantrouwen behouden want het blijft de hoeren sector.
 
Ik heb nu ook wel een andere "smaak" maar waarom zou je voor lul lopen naast zo'n dame?
Deze dames doen mijn denken aan een mop die je vroeger had.
En die mop was, wat is de overeenkomst tussen een Lada en een dikke negerin.
Antwoord, als je er in rijd rij je best lekker, maar als je er naast loopt, loop je voor lul

Waarom je voor lul loopt, is wel het figuur van de dame, ik denk dat het met kleren aan, nog walgelijker is, dan in lingerie op de fotos.
 
BMI......dat staat nog niet op de ads. :D maar jij was een "statistieken man" he? :ROFLMAO:
Statistieken niet zo, verhouding/proporties zijn wel relevant ja.

Maar heel kort door de bocht, ken ook hele lieve dames die niet aan de (alle) criteria voldoen.
Maar voorkeuren die ik heb blijven wel staan ja.


Seks met meid die ruim kop groter is was niettemin geweldig. Niet echt praktisch...., maar zou het zo over willen doen.
Helaas onvindbaar. :cry:
 
mijn penis heeft een lengte van 31 cm en is in omtrek 25 cm. Soms wil een dvp mij betalen voor haar bevrediging. Wie dit niet gelooft steek zijn vinger maar op. 😁Dit is echt waar, heren.
Je hebt gewoon een tong en wat geduld nodig nochtans. Iemand zei me ooit eens dat de diepste orgasmes zo naar boven komen
 

550x286.jpg
 
deze dames zijn echt mismaakt,
Misschien rij je er best lekker in, maar als je er naast loopt, loop je voor lul

Valt mee hoor. Als jij zo'n dame met een man ziet ben je ook jaloers toch?
Eerste wat ik zou denken is; zo die gaat vanavond even flink los en haar kapot neuken.
Bijzondere verschijning is ze zeker, maar niet per se negatief.
 
Valt mee hoor. Als jij zo'n dame met een man ziet ben je ook jaloers toch?
Eerste wat ik zou denken is; zo die gaat vanavond even flink los en haar kapot neuken.
Bijzondere verschijning is ze zeker, maar niet per se negatief.
Ik zou er niet jaloers op zijn. De verhouding is een beetje zoek. een beetje kont is niet erg, maar alleen kont met een klein lichaampje er op, kan je toch moeilijk mooi noemen. Maar ja, ieder zijn ding.
 
Het is zo teleurstellend dat men mij niet gelooft. Hoe komt dat toch? 😊😊

Ik vind het juist opvallen hoeveel mensen in plaats van hun vinger opsteken, serieus ingaan op zo'n overduidelijke grap naar mannen die niet kunnen meten...maar dat je kaak dan zou moeten kunnen losklappen zou heel goed kunnen hahaha met zo'n paardenlul zou ik denk ik wel een slang gaan overwegen ;)
 
Wat ik erg vind, en dat is het volgende.
4 weken geleden een dame bezocht, en top bezoek geweest, met een prijsafspraak van 2 uur.
Nu is deze weer in town, en zeg onder de zelfde voorwaarden als met het vorige bezoek.
En na wat appjes heen en weer dit ontkent wordt, in de trent van "ik maak geen prijs afspraken" heb een vast tarief.
Bassie kan soms wel eens iets vergeten, maar weet precies wat waar afgerekend wordt. En daar wordt Bassie een beetje verdrietig van. Is er niets te doen, krijg je wat meer tijd, voor wat minder, hebben ze opeens een verlies van korte termijn geheugen. Ppppffff
 
Wat ik erg vind, en dat is het volgende.
4 weken geleden een dame bezocht, en top bezoek geweest, met een prijsafspraak van 2 uur.
Nu is deze weer in town, en zeg onder de zelfde voorwaarden als met het vorige bezoek.
En na wat appjes heen en weer dit ontkent wordt, in de trent van "ik maak geen prijs afspraken" heb een vast tarief.
Bassie kan soms wel eens iets vergeten, maar weet precies wat waar afgerekend wordt. En daar wordt Bassie een beetje verdrietig van. Is er niets te doen, krijg je wat meer tijd, voor wat minder, hebben ze opeens een verlies van korte termijn geheugen. Ppppffff

Jaaa fucking zuur dude...weet je wat het ook is; veel dames waarderen volgens mij vaste (terug willen komende) klanten niet helemaal op maat. Zal voor de rest is niet teveel off topic uitweiden. Maar wat je zegt heb ik zelf zeer soortgelijks meegemaakt met 2 vaste dames; waar ik specifiek (veel) kwam juist omdat ze zulke goed prijs/kwaliteit hadden vanwege wat korting en/of extra tijd idd.

Na zo'n actie is bij mij 'de aantrekking' of 'goede gevoel bij een dame' ook best wel meteen weg of aardig minder geworden. Ga je van paar x id maand naar helemaal niet meer vanwege een paar tientjes meer willen verdienen op het al tamelijk riante salaris...okey nou nogmaals bedankt voor eerder verleende diensten en ciaoooo 💋
 
Terug
Bovenaan Onderaan