Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En bedankt!

Overigens andersom ook hoor! Vaker wel dan niet, maar hoor je ons openbaar klagen? 🤔
ik ben 39 dus heb nog een jaar voor het verval zich inzet. Sinds ik wandel hoor ik toch van de meeste dvp's (tussen de 20 en 30 jaar) dat ze liever mannen daten boven de 35 dan onder de 35j. Dus dat zal ook wel meevallen dan zeker......
 
Nee joh! Het leven begint pas vanaf 40! Tussen 30/35 en 60 vind ik juist de mannen veel beter in bed. Die gaan voor het totaal plaatje, zijn geen ego haantjes die zo veel mogelijk willen spuiten. Daar hou ik wel van 🥰 Af en toe is een onbekend jong broekie wel grappig, maar ga liever voor het totaal plaatje 😋
 
En bedankt!

Overigens andersom ook hoor! Vaker wel dan niet, maar hoor je ons openbaar klagen? 🤔
Er is wel één verschil jullie worden hier dik voor betaalt wij niet. Als ik een dame bezoek wil ik ook dat ze er net zo uitziet als op de foto's en niet een dame die me schoonmoeder had kunnen zijn.😉
 
Laatst bewerkt:
Als een ongebonden iemand hoef ik dus geen dingen te verzinnen over mezelf maar ik begrijp dat voor andere mannen dit misschien anders moet. Leeftijd dat boeit me totaal niet dus wat ik zie voor mij is wat telt, niet wat vermeld staat in een advertentie.

Ik had een vast adres (+7 jaar) dat ik opgegeven heb omdat de vrouw in kwestie twee kleine leugens in stand probeerde te houden. De ene leugen was dat ze zei dat ze geen vriend had, terwijl die vriend haar net elke keer moest rondrijden met de wagen daar ze geen rijbewijs had. :cautious:
En die leugen beschouwde ik dus als een belediging met als gevolg dat ik er niet meer ga.
 
Het is ook weer niet zo dat ik nooit seks heb met een oudere dame. Ik heb weleens seks met oudere dames maar wel lekkere dames die er nog goed uitzien voor hun leeftijd en die niet hoeven te liegen dat ze nog jong zijn en de boel belazeren met neppe bewerkte foto's.
 
Laatst bewerkt:
Van alle keren dat ik bij de dvp ben langs geweest, is er slechts 1 die haar echte naam, leeftijd e.d. gaf aan mij.
Ondanks dat ze nu 8 jaar gestopt is, heb ik nog steeds contact met haar en zie d'r nog regelmatig privé (ken haar nu 12 jaar inmiddels, zelfs haar familie ontmoet).
Ondanks dat zij wel open was over haar naam, leeftijd en achtergrond, is bij alle overige dames die ik heb bezocht, zoals achter de raam als privé ontvangst/huizen, dat men over van alles liegen, om maar te kunnen verdienen.
Van 1 weet ik op de Amsterdamse wallen een dame uit Tsjechië (Praag om precies te zijn) die op lopende band liegt, ze verteld deze dagen dat ze uit Oostenrijk komt (oorspong uit Praag, ken haar beste vriendin), liegt er over dat ze nooit bij gewerkt is door een operatie of iets dergelijks maar ze heeft meerdere malen haar gezicht gedaan en is van cup a naar cup c gegaan (ook al voelt de siliconen zacht aan, ze is wel dergelijk geholpen).
Juist hierdoor geef ik nooit mijn roepnaam aan de dvp dames maar slechts mijn 2de naam.
Ga er gerust vanuit dat de dvp's liegen met uitzondering daar gelaten.
 
Laatst bewerkt:
Als een ongebonden iemand hoef ik dus geen dingen te verzinnen over mezelf maar ik begrijp dat voor andere mannen dit misschien anders moet. Leeftijd dat boeit me totaal niet dus wat ik zie voor mij is wat telt, niet wat vermeld staat in een advertentie.

Ik had een vast adres (+7 jaar) dat ik opgegeven heb omdat de vrouw in kwestie twee kleine leugens in stand probeerde te houden. De ene leugen was dat ze zei dat ze geen vriend had, terwijl die vriend haar net elke keer moest rondrijden met de wagen daar ze geen rijbewijs had. :cautious:
En die leugen beschouwde ik dus als een belediging met als gevolg dat ik er niet meer ga.
Een tijdje gedate met prima meid uit Gent. Lette niet op tijd , voor 150 € bleef ze 4 uur bij me in Trianon. Pijpen uitzonderlijk goed , weinig zo ervaren. Heel sociaal op de app.Echte GFE dus.
Toch ben ik mee gestopt. ik kon al haar fantasie verhalen en leugens niet waarderen
T
 
Deze liegt ws ook over leeftijd. Zou 38 zijn, maar foto's geven te denken. Ze is wel een echte pop, maar meer Chucky dan Lola.

Dude...je mag wel ff een melding maken van schokkende beelden als je zo'n link post...kan je toch bijna niet voorstellen dat er mannen zijn die daar (grof) geld voor neerleggen, juist met al die (betere) opties voor (waarschijnlijk) hetzelfde geld...38 jaar in het vak is het denk ik...en btw wel grappig maar ze ontvangt alleen 18-88 jarige...het enige wat mij in deze advertentie aantrekt is de brandende vraag hoe je aan dat getal komt!? :p
 
Dude...je mag wel ff een melding maken van schokkende beelden als je zo'n link post...kan je toch bijna niet voorstellen dat er mannen zijn die daar (grof) geld voor neerleggen, juist met al die (betere) opties voor (waarschijnlijk) hetzelfde geld...38 jaar in het vak is het denk ik...en btw wel grappig maar ze ontvangt alleen 18-88 jarige...het enige wat mij in deze advertentie aantrekt is de brandende vraag hoe je aan dat getal komt!? :p
Alleh, om het goed te maken. 2 Columbiaanse dames. 2=3?

Hallo liefdes, wij zijn een Colombiaans feesttrio.

 
Alleh, om het goed te maken. 2 Columbiaanse dames. 2=3?

Hallo liefdes, wij zijn een Colombiaans feesttrio.

deze dames zijn echt mismaakt,
Misschien rij je er best lekker in, maar als je er naast loopt, loop je voor lul
 
Terug
Bovenaan Onderaan