Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Duidelijk een gevalletje van niet kunnen begrijpend lezen of de dvp als
dat zijn duidelijk jouw aannames met een behoorlijke emotionele lading.

Take it easy :) maar wat een negativiteit hiero, even ontvolgen deze thread, wil graag tegen mensen praten die een beetje hun emoties onder controle kunnen houden en positieve instelling.

Afijn prettig weekend
 
waarschijnlijk was mijn bericht niet helemaal overgekomen ik zie dvp's gewoon als een zakelijke transactie, je krijgt gewoon de service waar je voor betaald hebt, wat klinkt iedereen hier trouwens gefrustreerd 😁 wel grappig om te zien.

Take it easy afijn dvp's is gewoon een gezellig avontuurtje überhaupt Wie wil er een relatie met een vrouw die 100 mannen over haar heen krijgt?
We kunnen ons zowel eens af vragen of een vrouw in dit geval een dvp. interesse heeft in een man die betaald heeft om op 100 vrouwen te zitten.
 
Heeft niks te maken met een trap na het is gewoon realistisch …
… moet ik je nu uitleggen dat je partners van sekswerkers nu ook wegzet? 🙄

Mijn tip: lees even op een rustig moment alle berichten van deze thread door. Misschien snap je dan waarom mensen zo reageren en misschien kun je een fijne klant worden waar DVP zich bij veilig voelen. Je bericht is nu die van een creep.
 
Ik moet mijn ei is kwijt. En paar weken geleden zag ik mijn vaste dame uit een wagen met Roemeense nummerplaat en chauffeur .Nu heeft ze me altijd vertelt dat ze met de tram komt en dat ze hier alleen. Maar haar leugens zijn consequent ik heb haar nog nooit betrapt dat ze een verhaal vertelt en een maand later haar verhaal anders vertelt . Nu weet ik ook wel dat de dames moeten liegen om hun identiteit te verbergen. Maar nu weet ik liever niet dat een dame een vriend (man) heeft en ik vermoed dat de meeste vaste dames hier wel alleen zijn maar haar leugen waren zo goed dat ik haar geloofde met een paar gaten natuurlijk. Haar wagen zou in Roemenië staan terwijl ze 11 maanden per jaar hier in België is waarom dan een wagen thuis .
nu hoop ik dat ik me daar kan overzetten . Het zal wel een tijdje duren voor ik haar bezoek der zijn meerdere dames terug uit vakantie gekomen en ga ik die bezoeken .
Nergens om, hoor, maar ik vind dat Daal wel een hele hoop pis over zich heen krijgt nu. Vinden jullie dat nou echt nodig? Ik las ook de reactie van een DVP: absoluut hatelijk.

En als Daal nou eens verliefd is geworden op die meid? Behoort hij dan meteen tot het schuim der aarde? Ga dan ook maar over mij heen pissen, want ik kan ook gevoelig zijn voor de charmes van een DVP en kan dan flink in de war raken met mijn gevoelens. En nee, ik schaam me daar niks niet voor.

Wat heel veel mensen hier niet lijken te snappen, is dat tijdens seks een sterk hartscontact kan ontstaan. Het is wat anders dan een pakje boter kopen. Waarom zijn zoveel kerels op zoek naar een GFE-experience? Kijk, ik heb soms gewoon bewondering voor die kerels die gevoelloos en emotieloos een DVP kunnen neuken en daarna weglopen en alleen haar lichaam nog herinneren.

Wat ik voor mezelf heb geleerd, is dat ik mijn gevoelens in toom moet houden. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer. Zo niet dan heb ik er vooral zelf last van. Dat is misschien iets voor Daal om over na te denken.

Over iemand heen pissen, hatelijke opmerkingen en hem naar beneden halen komt mij alleen maar heel onsympathiek, onvolwassen en voor de de sekswerker erg onprofessioneel over.
 
… moet ik je nu uitleggen dat je partners van sekswerkers nu ook wegzet? 🙄

Mijn tip: lees even op een rustig moment alle berichten van deze thread door. Misschien snap je dan waarom mensen zo reageren en misschien kun je een fijne klant worden waar DVP zich bij veilig voelen. Je bericht is nu die van een creep.

jongen ook weer een enorme emotionele lading met aannames, als je een afspraak maakt dan maak je die gewoon voor hetgene wat je krijgt ik snap niet echt wat er nog meer aan toe te voegen is, en ik hou partners van DVP's hierbuiten, daar heb ik persoonlijk nog nooit over nagedacht, is ook niet mijn interesse
 
Wat heel veel mensen hier niet lijken te snappen, is dat tijdens seks een sterk hartscontact kan ontstaan. Het is wat anders dan een pakje boter kopen. Waarom zijn zoveel kerels op zoek naar een GFE-experience? Kijk, ik heb soms gewoon bewondering voor die kerels die gevoelloos en emotieloos een DVP kunnen neuken en daarna weglopen en alleen haar lichaam nog herinneren.

Wat ik voor mezelf heb geleerd, is dat ik mijn gevoelens in toom moet houden. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer. Zo niet dan heb ik er vooral zelf last van. Dat is misschien iets voor Daal om over na te denken.

Over iemand heen pissen, hatelijke opmerkingen en hem naar beneden halen komt mij alleen maar heel onsympathiek, onvolwassen en voor de de sekswerker erg onprofessioneel over.
Gevoelloos en emotieloos over een DVP heen gaan... is het echt niet hoor! De passie kan écht hoog oplaaien! Maar... gelukkig kan ik dat dus wel 'los koppelen'... en dan gewoon weer verder. Kan begrijpen dat het voor anderen een stuk moeilijker kan zijn...

En, ja die hatelijke opmerkingen storen me ook!
 
Nergens om, hoor, maar ik vind dat Daal wel een hele hoop pis over zich heen krijgt nu. Vinden jullie dat nou echt nodig?
Verliefd worden is helemaal niet erg. Sterker nog, ik kan ook vrij snel gevoelens krijgen voor een mooie vrouw waar je een goede klik mee hebt. Daar is niks mis mee en kan de ervaring zelfs veel mooier maken.

Waar voor mij de trigger zit is de emotionele lading en de combinatie van woorden en zinnen dat voor mij een hoog 'creep' gehalte heeft. Denk aan "leugens, betrapt, liegen, leugen waren zo goed dat ik haar geloofde, ... haar wagen zou in Roemenië staan, …"
Dat zijn gevoelens die niet thuishoren bij een contact met een DVP. Misschien wordt hij nu een beetje aangepakt, maar zijn verdedigende en beledigende reacties helpen niet mee. Hij zal het waarschijnlijk een beetje ongelukkig hebben opgeschreven, dat wil ik best geloven.
 
Verliefd worden is helemaal niet erg. Sterker nog, ik kan ook vrij snel gevoelens krijgen voor een mooie vrouw waar je een goede klik mee hebt. Daar is niks mis mee en kan de ervaring zelfs veel mooier maken.

Waar voor mij de trigger zit is de emotionele lading en de combinatie van woorden en zinnen dat voor mij een hoog 'creep' gehalte heeft. Denk aan "leugens, betrapt, liegen, leugen waren zo goed dat ik haar geloofde, ... haar wagen zou in Roemenië staan, …"
Dat zijn gevoelens die niet thuishoren bij een contact met een DVP. Misschien wordt hij nu een beetje aangepakt, maar zijn verdedigende en beledigende reacties helpen niet mee. Hij zal het waarschijnlijk een beetje ongelukkig hebben opgeschreven, dat wil ik best geloven.
Precies!

In principe 'liegt' een DVP nooit tegen haar klant over haar prive leven.
Ten eerste, als jij er niet om vraagt... hoeft zij niks te vertellen.
En verder... krijg je natuurlijk meestal een verhaal 'waar jij je als klant goed bij voelt' (of dat is althans haar intentie)

Dus: prive blijft best prive
 
Precies!

In principe 'liegt' een DVP nooit tegen haar klant over haar prive leven.
Ten eerste, als jij er niet om vraagt... hoeft zij niks te vertellen.
En verder... krijg je natuurlijk meestal een verhaal 'waar jij je als klant goed bij voelt' (of dat is althans haar intentie)

Dus: prive blijft best prive

Ik doe dat dus niet. Ik zeg iedereen gewoon direct dat ik een relatie heb. Meestal knapt het sprookje dan wel direct.
 
Het verraste me ook een beetje toen iemand van het PIC me vertelde dat verreweg de meeste meisjes een relatie hebben.

Op zich snap ik dat,wel ik vraag me dan af of dames die veel rondreizen door Nederland en Duitsland etcetera oftewel van plek naar plek dat ook hebben (advertentie plaats verandert regelmatig) want het is dan toch een beetje een nomade bestaan.
 
Iedereen liegt - das niet zozeer het probleem. Maar als ze gaan liegen over eenvoudige dingen die snel weerlegt kunnen worden dan is dat wel een afknapper. Het speelse verdwijnt als sneeuw voor de zon als ze denken dat ze je kunnen bespelen.
 
Ik doe dat dus niet. Ik zeg iedereen gewoon direct dat ik een relatie heb. Meestal knapt het sprookje dan wel direct.
Dat is toch leuk om te horen. Een van mijn favoriete dames had een vriend samen een kind. Jullie zijn ook zoals alle andere vrouwen.
Iedereen liegt - das niet zozeer het probleem. Maar als ze gaan liegen over eenvoudige dingen die snel weerlegt kunnen worden dan is dat wel een afknapper. Het speelse verdwijnt als sneeuw voor de zon als ze denken dat ze je kunnen bespelen.
Over privé dingen mag ze liegen zo veel ze wil. Het enige waar ze eerlijk in moet zijn is wat jij moet weten. Prijs, leeftijd,uiterlijk en mogelijkheden.

De rest gaat ons eigenlijk niet aan.
 
Op zich snap ik dat,wel ik vraag me dan af of dames die veel rondreizen door Nederland en Duitsland etcetera oftewel van plek naar plek dat ook hebben (advertentie plaats verandert regelmatig) want het is dan toch een beetje een nomade bestaan.
Misschien thuis en dan kan het grofweg twee kanten op; ofwel hij weet ervan of de dame kiest ervoor om iedereen in het ongewisse te laten, vriendje incluis.
 
Ik heb in het verleden een zeer goed contact gehad met een dvp dat enkele jaren heeft geduurd . Een sterke klik met respect en af en toe gingen we iets drinken …. Nu wist ik dat ze een vaste vriend had , zelf heeft ze dat ook niet gezegd en ik heb er niet over doorgevraagd … de klik ging ook zo ver dat een condoom niet meer gepakt werd .. elke keer werd er correct betaald door mij en ze vroeg ook niet meer, zz weigerde zelfs meer geld als ik het voorstelde om haar soms te helpen als het nodig moest zijn …. Dit gezegd zijnde ben ik er vrij van overtuigd dat ze niets heeft gezegd tegen haar vriend dat ze het zonder condoom deed met mij …. Dus in plaats van liegen is het eerder het uit de weg gaan van conflicten en dat werkt langs beide kanten . het is uiteindelijk gedaan geraakt omdat ze terug naar haar thuisland ging maar we hebben nog contact via de diverse media.
 
Oei oei oei wat een commentaren ik wil 1 ding duidelijk maken ik ben niet maar dan ook niet verliefd op haar dat heb ik 15 jaar geleden meegemaakt en dat was 1 keer te veel . Bij mij ging het gewoon over dat ze misschien wel een vriend heeft maar dat ik heel gelukkig was met het gedachte dat ze alleen was . Ik kik daarop af dat er thuis en man zit die niet werkt en mijn geld opdoet. En dat van die auto was een voorbeeld dat niet alles klopt aan haar verhaal en dat ze daar gewoon met rondrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan