Recensie Lexa, Salon Leiden/Haarlem, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lechmed

Newbie
17
14/12/22
22
4
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://salonleiden.nl/dames/lexy/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijd terug op de bonnefooi hier langs geweest, weinig ervaring nog met deze wereld, tijd om die te krijgen. Lexa was de enige die beschikbaar was. Een lieve Oost-Europese dame van ik schat zo'n 27 jaar. Mooie volle vormen, zachte huid, lieve maar ook wel ietwat stoute glimlach, de foto's komen goed overeen met de werkelijkheid vind ik. Ze kan vrij goed Nederlands spreken geloof ik. Geen hele filosofische discussies gevoerd of iets, daar komen we natuurlijk niet voor, maar ik kon gewoon goed met haar praten en er leek eigenlijk nergens echt een (grote) taalbarriere te zitten, in tegenstelling tot wat ik soms lees over buitenlandse dames(en ook een ervaring verder terug in het verleden met eentje uit Thailand :LOL: )
Samen gedoucht, waarbij ze heel sensueel mij aanraakte en waste en vervolgens ook erg verleidelijk bij haarzelf bezig was, heerlijke borsten om aan te raken. Kortom, een zeer prettige opwarming. De massage was verder ook prettig met veel b2b en ook niet te slap gestreel. Helaas komt nu het negatievere deel: haar skills met aftrekken en PMC(50,- extra) waren simpelweg, gebrekkig. Ik kon uiteindelijk wel klaarkomen, maar het was allemaal erg ruw en met veel tanden. Nu ben ik niet de makkelijkste en heb ik ook niet de kleinste, maar met wat nieuwe ervaringen nu recent op zak weet ik gewoon dat dit onvoldoende was eigenlijk. Nu was ze gelukkig dus verder wel heel lief, deed ze goed haar best en had ze zeker enthousiasme en passie, maar ja, voor mij niet nog een keer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://salonleiden.nl/dames/lexy/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest wat tijd doorbrengen in Leiden en had salon Leiden al paar keer voorbij zien komen alleen ben ik nooit van het ver rijden. Liefst max 30 minuten.
Maar nu ik er toch was dacht ik kijken wie er is. Afspraak gemaakt en gekozen voor Lexa.

Ik ben erg blij met de keuze die ik gemaakt heb. Bij binnenkomst in de kamer is zij ontzettend lief voor je. Ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Even wachten in kamer omdat ik iets te vroeg was en nog niet alles klaar. Gekozen voor een Nuru massage die ik nog niet eerder meegemaakt heb.
Lexa is een leuke lieve verschijning en praat gewoon nederlands. Voornamelijk na de massage in de douche nog gezellig en leuk gepraat.
De Nuru massage is heerlijk, heerlijk glibberend over mij heen door de olie. Heb heerlijk genoten en de spanning die ze opbouwde kwam er goed uit.
Ik weet nu wie ik moet bezoeken als ze weer in Haarlem is.. Ik ga zeker terugkomen bij haar, heerlijk en relaxt en niet snel snel.

(Pijpen zat er niet bij. Maar kan dat niet uit recentie halen?)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan