WHEM Lieve Tamara (25jaar)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

philip1979

Newbie
7
24/03/22
10
Bij het rondneuzelen op de site afspraakjes.be kwam ik bij een profiel met wel een heel aantrekkelijk meisje "Lieve Tamara"
haar website is: http://lievetamara.nl/
Ze biedt massages aan en mits meerbetaling is intiem met condoom mogelijk. Leek me een mooi concept... en dit in Wilrijk bij antwerpen.
Er staat geen telefoonnummer in het profiel en heb dan vervolgens de website open gedaan. Dit is een mooie overzichtelijke site met al de nodige info, uitgezonderd een telefoonnummer !?.. Deze is ook hier niet te vinden. Ik had nog een vraag betreffende de Nuru massage, en kreeg hier vrij snel een antwoord op via email. Afspraak maken via email is niet mogelijk.
Ik heb dan eens geprobeerd een afspraak te maken via haar website en dit gaat allemaal heel vlot,... tot het moment van bevestiging. Je krijgt als slot een reservatienummer en deze is pas actief als je het bedrag overschrijft naar een rekeningnummer... Dit maakt heel het boeltje redelijk verdacht en ruikt serieus naar oplichting.
Ik heb dan een replay gestuurd op mijn email en gezegt dat ik enkel cash betaal of niets..... Kreeg binnen de minuut antwoord: "Dat is dan spijtig schat, xxx".
Deze schat heeft dan de fotos even door de google image site gesleurd en deze zijn afkomstig van volgende site: https://www.nudelas.com/amadora-1611/

Dus bij deze,.... wees gewaarschuwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik had haar ook gecontacteerd en kreeg geen antwoord op mijn vragen alleen wat reacties die me overtuigden dat er iets fout was. Waarschijnlijk weer de hollandse oplichters die weer actief zijn
 
Ik heb z'n vorige site sylvie erotiek offline gehaald, en heb deze ook weer op de juiste plekken gerapporteerd. Met een beetje mazzel is de site binnen 1 a 2 dagen offline.
 
Vandaag was ze in Nijmegen actief, in de vroege ochtend de advertentie op sexjobs geplaatst. Ook ik liep tegen mijn vraagtekens aan bij de mooie site, en ook ik heb niet de stommiteit begaan vooraf te betalen. Wel haar bericht dat ik graag massage wil maar niet vooraf betaal. Na een uur kreeg ik een heel net en correct bericht terug dat moet ik haar/ ze nageven.
 
Opgelet: nu weer aan het adverteren op afspraakjes.com met 3 verschillende advertenties, zowel in de vrouwen als amateur rubrieken. Namen: Isabella, Lisanne en Sofie. Kan momenteel geen link plaatsen. Mss vanavond.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan