liever besneden ja of nee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vraagje voor de dames (of heren), moet ie besneden zijn ?

  • ik bijt m eraf

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb liever speeltjes

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Meestal is de besnijdenis op jonge leeftijd of heb ik het mis , daarom vroeg ik me af hoe men het verschil kan ervaren of de sex beter is wanneer je besneden bent dan onbesneden te zijn :unsure:
 
Meestal is de besnijdenis op jonge leeftijd of heb ik het mis , daarom vroeg ik me af hoe men het verschil kan ervaren of de sex beter is wanneer je besneden bent dan onbesneden te zijn :unsure:
Bij mij gebeurde het pas toen ik een jaar of 28 was.
Kreeg steeds meer last en pijn en toen hebben we besloten om de coltrui eraf te knippen.
Ik kan dus zeggen dat de sex erna veel beter en bevredigender was dan ervoor.
 
Helaas besneden, maar voorhuid was te nauw, kwam een keer thuis na raambezoek en er zat dus 7 scheurtjes in m'n voorhuid, auw... Vooral bij douchen en plassen pijnlijk 😪
Nu nergens last van, alleen minder gevoelig en ik kan niet meer aftrekken hé 🤣😅 alleen masseren
 
Minder gevoelig, geen smegma meer, niet meer aftrekken, duurt ook langer voordat je klaar komt.

Mis het aftrekken wel, je kan nu alleen de eikel masseren 😅
 
Ik ben ook op oudere leeftijd besneden vanwege een te strakke voorhuid, voordeel vind ik de hygiëne en het ziet er mooier uit. Nadeel is toch wel dat het allemaal anders voelt en dat eikel ongevoelig is, als het niet nodig was geweest had ik het liever niet gedaan maar in had geen keus helaas, ik wilde geen ellende zoals ontsteking ofzo.
Ik heb persoonlijk wel het idee dat dames het wel prettig vinden omdat ze snel kunnen zien dat alles fris en fruitig is zeg maar.
 
Ik ben ook op oudere leeftijd besneden vanwege een te strakke voorhuid, voordeel vind ik de hygiëne en het ziet er mooier uit. Nadeel is toch wel dat het allemaal anders voelt en dat eikel ongevoelig is, als het niet nodig was geweest had ik het liever niet gedaan maar in had geen keus helaas, ik wilde geen ellende zoals ontsteking ofzo.
Ik heb persoonlijk wel het idee dat dames het wel prettig vinden omdat ze snel kunnen zien dat alles fris en fruitig is zeg maar.
Ik was 10 dus weet niet hoe seks is als onbesneden man. Kan je het verschil nog meer omschrijven?
 
Er valt bij mij niks terug te trekken want ik ben besneden toen ik een jaar of 6 was. Ik heb geen voorhuid nodig om gewoon dezelfde beweging te maken als ieder ander. Het enige verschil is dat je geen voorhuid hebt die over je eikel gaat. Dus als jij alleen je eikel kan masseren dan gaat er toch echt iets mis.
 
Ik was 10 dus weet niet hoe seks is als onbesneden man. Kan je het verschil nog meer omschrijven?
Ik was 10 dus weet niet hoe seks is als onbesneden man. Kan je het verschil nog meer omschrijven?
Onbesneden meer gevoel in je eikel vooral bij het neuken, Nu is het meer het de strakheid van het kutje die het gevoel geeft waardoor je harder kan neuken zonder meteen klaar te komen, wel gemerkt dat sommige dames dat helemaal niet erg vonden😳
 
Mij maakt het niet zoveel uit, maar besneden ruikt wel een stuk beter! Als iets 'opgesloten' zit blijft er toch altijd een onfris luchtje aan zitten en bij sommige zelfs meer dan een ranzige lucht.

Mijn Cor heeft daar een handig truukje voor.. na afdrogen even je duim onder het randje langshalen en even snuffelen aan je duim.. ruik je wat.. dan opnieuw inzepen ( afspoelen werkt niet tegen een vieze lucht ).

Aangezien ik een tamelijk grote fantasie heb, zie ik vele forumleden dit vanavond na het douchen doen 🤣🤣🤣

Good luck zou ik zeggen 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan