liever besneden ja of nee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vraagje voor de dames (of heren), moet ie besneden zijn ?

  • ik bijt m eraf

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb liever speeltjes

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Ik ben zelf besneden. Voordeel, ik hoor veelal van dames dat ze het leuker en proper vinden.
Nadeel voor mezelf,eikel is redelijk ongevoelig. We doen het er maar mee.
Ik heb wel een dik exemplaar dus een vel had daar sowieso niet overgeraakt 😂
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf besneden. Voordeel, ik hoor veelal van dames dat ze het leuker en proper vinden.
Nadeel voor mezelf,eikel is redelijk on gevoelig. We doen het er maar mee.
Ik heb wel een dik exemplaar dus een vel had daar sowieso niet overgeraakt 😂
Ben ook besneden vind t hygiënisch en sex is heerlijk.

En over dat gevoelig...weet er alles van! en dan bedoel ik niet dat ie huilde in de bios tijdens Titanic
 
Laatst bewerkt:
Jup. Dat probleem had ik. op 13 jarige leeftijd zelfs nog geopereerd. Te dikke eikel.(niet mijn persoontje zelf he, ik ben maar een klein eikeltje, soms)
Dat is de reden dat je besneden bent? Was dat wel nodig? Er zijn ook minder ingrijpende operaties om een en ander wat wijder te maken.
 
Die van mij is nog intact. Ik lees heel veel opmerkingen over hygiëne (en dan met name van mensen die zelf besneden zijn) maar als je dat ding gewoon dagelijks wast is dat een non argument. Je scheert ook niet standaard je kop kaal omdat je hoofd dan hygiënischer is.

Iedereen zijn ding trouwens, als je een stuk van je leuning eraf wil laten halen, gewoon doen. Alleen zit het er allemaal niet voor niets zou je zeggen.
 
Die van mij is nog intact. Ik lees heel veel opmerkingen over hygiëne (en dan met name van mensen die zelf besneden zijn) maar als je dat ding gewoon dagelijks wast is dat een non argument. Je scheert ook niet standaard je kop kaal omdat je hoofd dan hygiënischer is.

Iedereen zijn ding trouwens, als je een stuk van je leuning eraf wil laten halen, gewoon doen. Alleen zit het er allemaal niet voor niets zou je zeggen.
Vraag het de dames
.... Merendeel houdt van besneden hoor. Of dat terecht is, geen idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan