Voormalig lid 2809
Meubelstuk
Een besneden jodokus is een cabrio waar helemaal geen dak meer op kanIk haat een cabrio
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen besneden jodokus is een cabrio waar helemaal geen dak meer op kanIk haat een cabrio
Wat moet die hond nou met 250 euro. Meer potten pindakaas?Geef je adres maar. Ik neem een pot pindakaas en de hond mee en het is binnen 5 minuten geregeld
Haha. Dat is dan wel de 2e bal
Ik op mijn 56 besneden, dus kan er wel over vertellen dat het onbesneden beter was....Meestal is de besnijdenis op jonge leeftijd of heb ik het mis , daarom vroeg ik me af hoe men het verschil kan ervaren of de sex beter is wanneer je besneden bent dan onbesneden te zijn
Bij mij gebeurde het pas toen ik een jaar of 28 was.Meestal is de besnijdenis op jonge leeftijd of heb ik het mis , daarom vroeg ik me af hoe men het verschil kan ervaren of de sex beter is wanneer je besneden bent dan onbesneden te zijn
COLTRUI raap me opBij mij gebeurde het pas toen ik een jaar of 28 was.
Kreeg steeds meer last en pijn en toen hebben we besloten om de coltrui eraf te knippen.
Ik kan dus zeggen dat de sex erna veel beter en bevredigender was dan ervoor.
Het merendeel waar ik kwam.Ik wandel al meer dan 30 jaar en heb het er wel over gesproken met dames, niet 1 die aangaf dat ze van besneden houdt !
Dus jouw bewering dat het merendeel daar van houdt betwijfel ik ten zeerste.
je moet hem wegtrekken voordat je het raam sluitHelaas besneden, maar voorhuid was te nauw, kwam een keer thuis na raambezoek en er zat dus 7 scheurtjes in m'n voorhuid, auw... Vooral bij douchen en plassen pijnlijk
Nu nergens last van, alleen minder gevoelig en ik kan niet meer aftrekken hé alleen masseren
Die snap ik idd ook niet.Niet aftrekken als je besneden bent? Nooit last van gehad.
Ik was 10 dus weet niet hoe seks is als onbesneden man. Kan je het verschil nog meer omschrijven?Ik ben ook op oudere leeftijd besneden vanwege een te strakke voorhuid, voordeel vind ik de hygiëne en het ziet er mooier uit. Nadeel is toch wel dat het allemaal anders voelt en dat eikel ongevoelig is, als het niet nodig was geweest had ik het liever niet gedaan maar in had geen keus helaas, ik wilde geen ellende zoals ontsteking ofzo.
Ik heb persoonlijk wel het idee dat dames het wel prettig vinden omdat ze snel kunnen zien dat alles fris en fruitig is zeg maar.
Je voorhuid is weg, dus er is geen huid meer over je eikel of trek je altijd eerst je huid terug als je gaat aftrekkenNiet aftrekken als je besneden bent? Nooit last van gehad.
Ik was 10 dus weet niet hoe seks is als onbesneden man. Kan je het verschil nog meer omschrijven?
Onbesneden meer gevoel in je eikel vooral bij het neuken, Nu is het meer het de strakheid van het kutje die het gevoel geeft waardoor je harder kan neuken zonder meteen klaar te komen, wel gemerkt dat sommige dames dat helemaal niet erg vondenIk was 10 dus weet niet hoe seks is als onbesneden man. Kan je het verschil nog meer omschrijven?
Ik heb hier een mes. Zoals Pippi Langkous altijd zei: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kanIk zou graag willen ervaren hoe is om gepijpt te worden als ik onbesneden zou zijn…