Recensie Lika, Amstelveen (vh Breda, Utrecht, ) 3,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.338
30/06/21
3.428
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/529274-lika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor velen een bekende: Lika.
Ontving eerder ook in Amersfoort, Amsterdam en Amstelveen meen ik. Toen ik haar bezocht, was dat in Utrecht, inmiddels is dat Nieuwegein.

Ze stond al héél lang op m'n wishlist, dus het moest er maar eens van komen.

Contact via Whatsapp verliep prima en ontvangst was op een nette locatie. Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik stiekem best verbaasd was om te zien, dat ze werkelijk de dame van de foto's is met vrijwel geen filters! Wat een lichaam...Wel jammer van de botox lippen. Snel onder de douche dus, geen tijd te verliezen. Muziek stond aan, kaarsjes aan...perfecte ontvangst.

Lika voelt echt verdomd heerlijk aan, enorm zachte huid, maar bij het verder "onderzoeken" van elkaars lichaam begon ik me alsnog te irriteren...Gek, want ze was ontzettend aardig, service gericht en lief.
TE lief merkte ik.

Ze nam wel initiatief, maar toch ook weer niet. Heerlijke PZC, dat wel (maar wat kort), maar het ging mij allemaal een beetje op de automatische piloot. Standje 1, standje 2, even PZC en dan standje 3. En waar ik doggy soms heerlijk vindt, vond ik het nu maar nix. Ik probeerde zelfs nog te concluderen, of ze enigszins gezichtsuitdrukkingen van genot uitte, of niet. Niet dus....

En waar ik al bang voor was, ik kwam niet eens klaar. Dat gebeurd zelden (tot nooit).

Of ik dan een massage wilde...."sure" dacht ik...kom ik niet helemaal voor nix. En dat deed ze verdienstelijk. Alsnog was de tijd snel om, douchen kon niet meer, riep ze vanuit haar woonkamer...

Kortom: voor mij geen herhalingsgevaar.
Lag dat dan aan haar, of had ik gewoon mijn dag niet? Geen idee, ik denk dat de klik er gewoon niet was. Want ik kan me zeker voorstellen, dat ze voor anderen een topper is/ kan zijn, maar mijn type is ze blijkbaar niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Precies mijn ervaring met deze dame. 2 jaar geleden in Amstelveen. Ik vind het normaal niet erg als een dame enigszins de regie voert maar bij mijn bezoek had ik het gevoel niets te vertellen te hebben. Bij het beffen in 69 trok ze telkens haar poes omhoog. Bijzonder frustrerend. Ze hield niet van dat standje zei ze. Toen van voren gebeft maar ook dat moest ook helemaal volgens haar instructies. Ik ben klaargekomen, zelfs met CIM. Maar herhaling zit er niet in voor mij
 
Herken verhaal van omdatikhetlekkervind helemaal. Op zich best mooie dame (voor haar leeftijd, zal achter in de dertig zijn). Bleef bij mij ook bij één bezoekje. Steeds ingrijpen, te hard, te zacht, te dit en te dat. 'We gaan doen alsof je voor het eerst met je vriendinnetje bent', zei ze me. O?, dacht ik. Hoezo? Ik kan me niet herinneren dat ik daarom vroeg :)
Op zich alles best okee, maar idd zeer irritant. Maar plicht- en routinematig allemaal. Draait ws al bijna 20 jaar zelfde programmatje af. Dame vindt zichzelf ook erg mooi en bijzonder, had ik het idee. Meer dan ik dat vond ;)
 
Laatst bewerkt:
Deze dame ook bezocht maar dan in Breda, nou dat was een grote teleurstelling.
Alles was matig, mevrouw was opzich niet onvriendelijk maar kom daar niet voor een gezellig gesprek.
200 euro afgetikt voor 1 uur met pzc, had ik beter een weekendje weg kunnen gaan.
Even gepijpt, met veel trek werk uiteindelijk gekomen omdat mevrouw constant met doekjes bezig was.
Geen poging tot een 2de ronde.
Absoluut links laten liggen deze dame, heb nog betere ervaringen gehad met dames achter het raam.
 
het is jammer dat de ridders die mij hadden kunnen beschermen zijn verdwenen, is het niet mogelijk dat iedereen die lacht bedankt bij het verlaten, al degenen die bewonderen niet willen tussenbeide komen en de leugens weerleggen die door deze heer zijn geschreven ?! Het is een leugen dat ik geen extra geld aanneem voor PZS, dit is inbegrepen in de vermelde vergoeding! Ik zal nooit in mijn leven mijn slechte humeur op mijn geliefde bezoekers afreageren en daarom, als je het gesprek niet leuk vond, verdien je het dan misschien? Hoogstwaarschijnlijk zegt je negatieve recensie dat je me graag nog een keer zou willen bezoeken, maar ik weiger om af te spreken, dus je kunt je woede uiten in de reacties! En tot slot zou ik willen: in plaats van tijd te verspillen aan een slechte opmerking over mij, zou het beter zijn om voor jezelf te zorgen: ik zou me aanmelden en een manicure en pedicure voor mannen doen, het haar in mijn neus en oren knippen , was mijn haar !!! Ik respecteer altijd al mijn mannen, degenen die al zijn geweest en terugkeren, en vooral degenen die voor de eerste keer naar mij toe komen! Ik geef liefde, genegenheid en positief!
 
het is jammer dat de ridders die mij hadden kunnen beschermen zijn verdwenen, is het niet mogelijk dat iedereen die lacht bedankt bij het verlaten, al degenen die bewonderen niet willen tussenbeide komen en de leugens weerleggen die door deze heer zijn geschreven ?! Het is een leugen dat ik geen extra geld aanneem voor PZS, dit is inbegrepen in de vermelde vergoeding! Ik zal nooit in mijn leven mijn slechte humeur op mijn geliefde bezoekers afreageren en daarom, als je het gesprek niet leuk vond, verdien je het dan misschien? Hoogstwaarschijnlijk zegt je negatieve recensie dat je me graag nog een keer zou willen bezoeken, maar ik weiger om af te spreken, dus je kunt je woede uiten in de reacties! En tot slot zou ik willen: in plaats van tijd te verspillen aan een slechte opmerking over mij, zou het beter zijn om voor jezelf te zorgen: ik zou me aanmelden en een manicure en pedicure voor mannen doen, het haar in mijn neus en oren knippen , was mijn haar !!! Ik respecteer altijd al mijn mannen, degenen die al zijn geweest en terugkeren, en vooral degenen die voor de eerste keer naar mij toe komen! Ik geef liefde, genegenheid en positief!
Absoluut onzin, pzc was extra en cim was ook extra en niet te zuinig.
Het was echt ver onder de maat. Dus kom niet aanzetten met dit sprookjes verhaal.
Stukje vriendelijkheid kan nu denk ik ook wel verwijderd worden uit mijn eerdere bericht ?

En ik bedenk me nu dat ik destijds betaald heb voor cim en uiteindelijk dat niet eens is gebeurd.
 
Ik meende het niet! helaas bleek google vertaling het tegenovergestelde te zijn of je hebt het verkeerd begrepen! Mijn geliefde heren, het staat niet in mijn regels om mensen te beledigen! Ik wil alleen dat je me niet beledigt met je opmerkingen en aandacht schenkt aan iemand anders. Ik respecteer en hou van iedereen, wat er ook gebeurt! ieder van jullie laat een prachtig stempel achter op mijn seksuele ervaring.
 
Ik weet per toeval dat lika al vele jaren in NL dit werk doet. Vandaar er vele resencies waren op het hookers forum.
Mogelijk is dit nog te achterhalen, en wat de score was. Ik meen me nog wat te herinneren, dat ze een vrij hoge score had. Dan zou op deze achterhaalde manier voor haar het voordeel van de twijfel zijn. ?
 
Tijd geleden haar een app gestuurd of ze ook richting mijn woonplaats komt ooit,want waar ze op dat moment zat was te ver voor mij.Kreeg ik toch een scheldkannonade van haar,want ik zou alleen maar uit zijn op een geile discussie met haar.
Gewoon een vraag die uitmond op een hele vreemde reply,deed mij beslissen om deze tante echt nooit te willen bezoeken. Ik hou het maar fijn bij mijn vaste dames,die gelukkig binnenkort weer terug zijn.
 
Lika zelf nooit ontmoet maar op venery.nl staan ook veel slechte reviews en dan ineens weer super met alle respect denk dat ze misschien ff grote vakantie moet nemen ook wel te begrijpen klein rekensommetje 5 man per dag X 7 is 35X40 weken is 1400 waarschijnlijk aan de lage kant maar zijn toch heel veel piemels kan begrijpen dat ze minder enthousiast is moet er zelf ook niet aan denken om 35 kutjes per week klaar te laten komen
 
Ook ik herken me niet in de negatieve reacties. Een tijd geleden dat ze in Amstelveen verbleef heb ik haar ook bezocht en heb een hele fijne en geile tijd met haar beleefd. Ja, ze heeft een bepaald programmaatje wat ze af wil werken om zo de controle te houden, in het begin dacht ik ook wat is dit nu. Maar gaande weg werd dit overboord gegooit en kon ik me lekker m'n gang gaan.
Wat me het meest bij gebleven is was haar mooie en lekkere flamoes. Dit had ik op hookers ook al geschreven. Later op de avond kreeg ik nog een appje van haar met een bedankje dat ze zo genoten had. Maak je ook maar een of twee keer mee.
Jammer dat er momenteel negatief over haar geschreven wordt.
 
Ik heb Lika ongeveer een jaar geleden bezocht in Badhoevedorp. Ik herken wel veel wat hiervoor werd beschreven. Het is allemaal heel programmatisch. Ze is wel lekker maar het moet allemaal precies zo gaan zoals ze zelf wil.
 
Ik heb Lika ongeveer een jaar geleden bezocht in Badhoevedorp. Ik herken wel veel wat hiervoor werd beschreven. Het is allemaal heel programmatisch. Ze is wel lekker maar het moet allemaal precies zo gaan zoals ze zelf wil.
Gebruikt ze dan dezelfde volgorde van handelingen die ze in haar advertentie aangeeft? Zit op zich wel een logische opbouw in.
 
Gebruikt ze dan dezelfde volgorde van handelingen die ze in haar advertentie aangeeft? Zit op zich wel een logische opbouw in.
Dat is niet wat ik bedoel, heb me misschien dan onduidelijk uitgedrukt. Het is kil en afstandelijk, geen GFE. Ik ervaar dat bij heel veel andere dames op andere manier. Zelfs degenen die geen GFE aanbieden is het 'warmer'.
 
Goedemiddag,

Zoals ik zelf ervaren heb en geschreven heb, beleef ik het gelukkig heel anders.
Het kan ook aan de schrijvers hier liggen, dat ze niet weten hoe met n vrouw om te gaan misschien.
Lika heeft inderdaad graag de leiding, maar laat haar haar gang gaan.
Ik heb met haar echt de meest heerlijke sex, ze neemt zelf initiatief en zorgt dat ik enorm geniet.
Hoop dat ze weer snel in Breda komt

See you soon
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Goedemiddag,

Zoals ik zelf ervaren heb en geschreven heb, beleef ik het gelukkig heel anders.
Het kan ook aan de schrijvers hier liggen, dat ze niet weten hoe met n vrouw om te gaan misschien.
Lika heeft inderdaad graag de leiding, maar laat haar haar gang gaan.
Ik heb met haar echt de meest heerlijke sex, ze neemt zelf initiatief en zorgt dat ik enorm geniet.
Hoop dat ze weer snel in Breda komt

See you soon
Nou heeft niks te maken met de schrijvers, beetje kort door de bocht zo'n aaname.
Kon er absoluut niks mee, en zoals hier ook al is geschreven is mevrouw nogal snel op haar pik getrapt.
Als ze haar dag niet heeft prima, maar dan geen 200 euro uit mijn portemonnee troggelen met valse beloftes. Vervolgens niks waarmaken en binnen het uur weer buiten staan.
Zijn dames zoals zij die het verpesten voor de gene die wel hun best doen.

Maar ga gerust je gang, als je geld teveel hebt kan je het gokje altijd wagen. Misschien heb je geluk en heeft ze een goede dag.
 
Goedemiddag,

Zoals ik zelf ervaren heb en geschreven heb, beleef ik het gelukkig heel anders.
Het kan ook aan de schrijvers hier liggen, dat ze niet weten hoe met n vrouw om te gaan misschien.
Lika heeft inderdaad graag de leiding, maar laat haar haar gang gaan.
Ik heb met haar echt de meest heerlijke sex, ze neemt zelf initiatief en zorgt dat ik enorm geniet.
Hoop dat ze weer snel in Breda komt

See you soon
Een beetje kort door de bocht deze opmerking en zover wil ik ook niet gaan. Mijn mening is: wat voor verwachtingen heb je vooraf aan de date, misschien mede door de resensies. Is er een klik met de dame. Heeft de dame haar dag niet, of jij misschien niet. Houd jij ervan de touwtjes in handen te houden. Iedereen beleefd het anders.
Ik ben ook wel eens bij een dame geweest waarvan er lovende resensies op het forum waren, maar waar het bij mij totaal een slechte date was.
Wat me wel opvalt is dat er op hookers goede resensies waren en nu hier op girlsreview momenteel niet. Of ik heb wat gemist ?
Mijn date met haar was in ieder geval een goede. Binnenkort komt ze weer naar Amstelveen geloof ik, dan zal ik zeker een afspraakje maken, ben ik bang.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/529274-lika
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In 2020 net voor corona een bezoek gebracht. Vooraf via de app aangegeven of formaat een probleem is, aangezien dit wel eens problemen kan opleveren. Contact via app verliep prima.

Bij aankomst nogmaals de bevestiging. Nee, hoor is prima. Geld overhandigd, gaan douchen en spel kon beginnen.
Zoenen is prima, oraal was matig en na een tijdje gaf ze aan dat haar kaken pijn deed. Rollen omgedraaid en haar verwend. Na een tijdje glijmiddel aangebracht en over naar intiem en toen begon het. Elk standje was te pijnlijk voor haar. Het genieten was dan ook snel verdwenen.
180€ armer en finish met de hand, alhoewel het meer leek op een machine om mij maar klaar te laten komen. Weinig tot geen gevoel. Dit had ik ook thuis kunnen doen.. Tevens nimmer het gevoel gehad dat ze hier zelf ook oprecht van geniet.

Herhaling: nooit, qua uiterlijk had ik er ook meer van verwacht.
 
Ik ben er ook een keer geweest en vond het wel een plaatje: mooi koppie en zeer afgetraind lijf. Ook masseren kon ze echt goed… De rest was echter een ramp zoals door diverse forumleden hiervoor beschreven: alles moet volgens haar instructies en er is geen enkele ruimte voor eigen initiatief… kussen niet goed, beffen moet anders, hoe je haar vastpakt niet OK. Ben dan ook nooit meer terug geweest, dan zijn er elders toch echt veel leukere dates te scoren!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/529274-lika
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben meerdere malen bij Lika geweest en herken veel van de kritiek hier wel. Deze recensie betreft specifiek mijn laatste bezoek, een maand geleden ongeveer.

Afspraak maken gaat goed: Via Whatsapp, vlot duidelijk, in het Engels.
Bij binnenkomst begroet met een zoen. Lika was dit keer fysiek in uitstekende vorm, serieus atletisch zelfs. Best indrukwekkend aangezien ze toch al een eindje in de dertig moet zijn. En nog altijd een knap gezicht en mooi verzorgd en sexy gekleed. Administratie afgehandeld, uitgekleed en gedoucht.

Op bed gevraagd of ze me eerst wilde masseren. Dat leek met weinig zin te gaan en ik heb ook weleens een betere massage van haar gehad. Een klein praatje in het Engels tussendoor, soms gezellig, soms wat minder leuk.
Over via toch nog best goed pijpwerk naar veel te korte seks in missio en doggy, vervolgens met de hand afgemaakt. Na een nieuwe douche de deur uit.

Onder de streep een tegenvallend bezoek. Nu weet ik wel dat je met Lika geen uur ongeremde stomende seks waar de vonken vanaf vliegen krijgt maar een degelijke vlotte wip met een heel knappe vrouw moet er toch inzitten en heb ik eerder ook wel met haar meegemaakt. Jammer.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/529274-lika
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag Lika haar advertentie vaak voorbij zien komen. Helaas wel in Breda. Vond ik te ver, dus nooit contact gezocht om af te spreken. Nu ontvangt ze tot en met Zondag in Den Bosch, dat is voor mij iets gunstiger.

Ik had afgesproken voor een half uur.
Bij aankomst deed ze open. Ze is 100 procent de Dame vd foto's. Strak sportief lijf, mooie glimlach. Ik merkte dat ijs nog wel gebroken moest worden.

Ze probeerde mij op mijn gemak te stellen. Ze bood mij aan of ik iets wilde drinken.

Standaard wasje gedaan, toen mocht ik op bed liggen.

Ik ben een slow-kisser, dus dat hebben we veel gedaan. Ze zegt dat ze het liefst ook rustig zoent. Ondertussen haar bijna overal mogen aanraken. Ze laat niet toe dat er vingers in haar gaan. Accepteren en respecteren zou ik zeggen.

Ik heb haar lekker mogen likken, goed hygiënisch van onder. Of ze ervan genoot?dat weet ik niet. Heb erna nog lekker gezoend met haar, waarna ze mij wilde pijpen. Dat doet ze ook super lekker. Eerst rustig teasend, waarna ze de tempo opvoerde. Ik wilde eigenlijk over gaan tot neuken. Maar ze pijpte zo lekker dat ik in haar mond klaar kwam en ze erna nog 10 seconden doorging om alles eruit te krijgen.

Nadat ze naar de badkamer geweest was om haar mond te spoelen, kwam ze terug en hebben we de tijd nog vol gepraat.

Ik lees de reviews hier ook. Ik vind haar niet kill, maar kan andere reviewers wel begrijpen dat wanneer ze iets aangeeft wat ze niet fijn vind, dat het misschien verkeerd geïnterpreteerd wordt, het bot overkomt. Daar dacht ik nml aan op het moment dat ze aangaf geen vingers erin te willen. Wellicht het Oostblokse tongval die dat zo doet lijken.

Het is echt een lieve meid, waar ik denk dat elke nieuwe sessie steeds beter wordt, zoals ik dat bij de andere dames ervaar die bij haar Clubje horen. Mocht ze niet gauw terug komen in Den Bosch, zou ik speciaal voor haar naar Breda rijden,. En dan een uurtje boeken.
 
Ik beaam wat jc schrijft, ik heb erg positieve ervaringen met lika, een geile lekkere dame die doet wat ze schrijft, eruitziet als op de foto's dus ja wat wil je nog meer, is een fijne dame om mee te zijn en komt dus afspraken na, ga het zelf ervaren als je twijfelt
 
Ik vond haar ook leuk. Lekker lichaam, kan heerlijk pijpen. De CIM is geweldig. Leuk in de omgang.
Het enige minpuntje vond ik dat ze wel heel veel in haar lippen had gespoten en haar borsten zijn ook niet al te mooi vergroot
 
Afgelopen weekend heb ik ook Lika bezocht in Amstelveen, dit was voor mij het eerste bezoek aan haar. Contact via wa ging snel en duidelijk, ik werd perfect naar haar appartement geleid. Vriendelijk ontvangen , administratie afgehandeld, even opfrissen en het feest kon beginnen. Lika is een mooie, slanke, licht ( waarschijnlijk zonnebank) getinte blondine, haar foto's zijn up to date, ze is zeker professioneel en zakelijk, maar wel op een manier om het jou zo aangenaam mogelijk te maken, hygiëne ook prima op orde, alles waar ze mee adverteert is gewoon mogelijk. Ik heb een fijn uur met haar beleefd, een uur is ook echt een vol uur, lekker gesext en puntje om toch even apart te vermelden, na afloop een heerlijke, bijna professionele massage van haar gehad.
Mocht de mogelijkheid zich voor doen dan wil/ga ik zeker nog eens op "visite " bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/529274-lika
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer gewandeld. Op aanraden van medewandelaar bij Lika langs geweest . Geen spijt van . Dame ziet er goed uit . Slank , mooi koppie en borsten. Prima bereikbaar en gratis parkeren. Na binnenkomst heerlijke kus en even kort kennismaken. Zij had mij blijkbaar verward met een ander maar haar gevoel bij mij was goed . En dat was wederzijds. Na opfrissen heerlijk op bed gaan liggen . Zij kwam bovenop mij zitten en begon mij en mijn penis te strelen. Ik was al snel op volle sterkte. Na ook een goede pijpbeurt condoom erop kwam zij op mij zitten . Vervolgens doggy en missionaries en toen hield ik het het niet meer en kwam heerlijk klaar . Daarna nog gezellig geklets en geknuffeld. Volgende keer haar kutje ook is proeven . Prima bezoek, goede klik en ik ga lika zeker nog is zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan