Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwaliteit hadden ze nu ook niet daar. Maar daar was prijs na. Zit me te oriënteren naar Duitsland. Vlakbij. En kost de wereld ook niet daar. Genoeg voor 60 half uur. Of 80 45min.
 
Ze moeten iets.

Van die 60 euro moeten de fiscus, de dame en het huis eten. Kosten levensonderhoud dames zijn gestegen en de kosten van een huis vast ook wel. Het zal niet de laatste prijsstijging zijn.
Maar dan wel voor veel heren het laatste bezoekje de club staat nou niet bepaald bekend om zijn fotomodellen maar eerder de prijs voor dat geld gaan veel heren elders.
 
Staat nog hoog op m'n wensenlijst. Maar heb het idee dat ze er niet meer is? Iemand pas nog gaat gezien daar?
2 weken geleden voor het laatst, gaf toen ook aan dichterbij huis te gaan ontvangen.

tegenwoordig hier dus;


Kijken per dag naar beschikbaarheid, weet dat ze afgelopen weekend zowel op zaterdag als op zondag aanwezig was. 🥰
 
Ik ben nieuw in de wandelaarswereld.

Nu wil ik voor het eerst een DVP gaan bezoeken... Dit geeft natuurlijk iets van spanning en heb geen kennis van hoe het precies zal verlopen.

De vraag is nu waar ik het beste heen kan gaan de eerste keer;

-Privehuis: dacht aan het Landhuisje of evt Sanne privé
-Ramen: dacht Limburgse wallen of Baekelandplein
-Prive Ontvangst via SJ of Kinky

Welke optie zouden jullie aanbevelen of hebben jullie nog een andere tip?
 
Inderdaad
Geen privé ontvangst doen. Als die zien dat je nerveus bent buiten ze je uit als je pech hebt.

Aan je opties te zien zit je vrij noordelijk in de provincie.
Als je bij Daphne gaat bij Yvonne privé in Kerkrade komt alles goed!!
 
Dan wordt het inderdaad een prive huis.

Het Landhuisje is dat dan ook een goede plek? En bij wie evt?
Bij hun kun je mooi op de website zien wie er aanwezig is zag ik.

Als ik daar volgens jullie niet moet zijn zou Daphne zou een optie zijn.
 
Landhuisje heeft ook wel leuke dames.
Genoeg recensie topics.
Maar zeker melden bij gastvrouw dat het je eerste keer is.
Zij zal dan goed weten welke dame beter is.
 
Inderdaad wat Honeybear en Richard zeggen zou ik ook naar een prive huis gaan en zeggen dat het je eerste keer is. Zo heb ik het ook gedaan. Als je al een huis in gedachten heb kun je hier wel al de dames opzoeken als ze een recensie hebben. Zo weet je tenminste zeker wat ze bieden en of ze een beetje bij je passen.
 
Ik ben nieuw in de wandelaarswereld.

Nu wil ik voor het eerst een DVP gaan bezoeken... Dit geeft natuurlijk iets van spanning en heb geen kennis van hoe het precies zal verlopen.

De vraag is nu waar ik het beste heen kan gaan de eerste keer;

-Privehuis: dacht aan het Landhuisje of evt Sanne privé
-Ramen: dacht Limburgse wallen of Baekelandplein
-Prive Ontvangst via SJ of Kinky

Welke optie zouden jullie aanbevelen of hebben jullie nog een andere tip?

Ik zou dan gaan voor een privé huis. Of je moet echt twintigers willen, dan beter Limburgse Wallen of het Baekelandplein.
 
Ik ben benieuwd of er ervaringen zijn met chapeauxxx in Geleen?

Ik zou er op korte termijn eens heen willen, maar ik kan er vrijwel niks over vinden op een paar google reviews na.

Mijn laatste ervaringen zijn van lang geleden en geschikt voor het draadje Wat vergeet je nooit meer.... Uit de tijd van massagesalon in de kelder en op de BG sexshop. Ze gingen dicht (enkele masseuses gingen naar elders op de Geleense Rijksweg) en later weer heropend. Ik meen als club. Na die sluiting ben ik er nooit meer geweest. En toch al niet al te vaak ivm mijn ervaring en ongunstige ligging tov station. Openingstijden clubs passen mij meestal niet zo goed als OV reiziger. En elders op de Rijksweg veel dichter bij het station werd juist een club omgeturnd tot privehuis/massagesalon.
Als massagesalon was Chapeauxxx qua voorzieningen eigenlijk bedroevend: GEEN DOUCHE!!! 😂 Iedere masseuse elders waar ik dit wel eens vertel is verbijsterd. Toch de waarheid. Ik weet natuurlijk niet of het zich daar nog steeds in de kelder afspeelt. Niet uit te sluiten is dat er tijdens de sluiting ook is verbouwd.
Overigens over de masseuses nooit klachten gehad die paar keer.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nieuw hier en ook op dit gebied redelijk. Wat is aan te raden?

Gewoon de gok wagen? Vooral omdat ik heel erg gecharmeerd ben van een van de dames daar.
Of ergens gaan waar er van bekend is (dmv reviews en ervaringen) dat het goed geregeld is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan