Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vorige week stond in advertentie Venlo....
Haar een app gestuurd om info te vragen.
Antwoord : wanneer wil je komen. Meer niet. Als ze al geen fatsoenlijk antwoord geeft op vragen wat de mogelijkheden zijn, hoeveel ze vraagt en waar ze ontvangt etc. , houdt het voor mij op.
 
Verschrikkelijk die vrouwen zeg maar hoeren allemaal ik zie elkedag meer rare dingen van die,,
hier en daar vragen ze al 200 euro voor 30 min enz enz ha ha op e-mailtjes reageren ze al helemaal nooit als of ze door de FBI gezocht worden , ik weet niet wat er leuk nog aan is Wandelaar , maar hun tijd komt ook nog , Reageren nooit zijn arogant, komen hun afspraken niet naar en vragen zo veel mogelijk geld soms ook nog met nep fotos . Leven van dag tot dag hebben totaal geen toekomst
 
Zit dus in Lanaken.

Rondreizende dame: eerst in Schilde

Ik herken de tekst met zilveren en gouden massage, maar de dame niet.
 
Laatst bewerkt:
Even analyserend:
-"Aangenaam ik ben Nola 27 jaartjes jong," Ad is van 5-12, maar daar is ze al 28.
-"ik ben half grieks en half Nederlands." en "Highclass companion" Dus hogere prijsklasse
-"Ik voel mij toch meer een nederlander.." Strookt niet helemaal met volgende nederlandse tekst.
"Er is genoeg bespeerbaak kwa opties, einde van mij dagen die van jou moet eindigen met respect, vreugde en niet te vergeten de hoogtepunten.." Ze zet in elk gaval genoeg punten.

Ik gok op een niet nederlandstalige dame; niks mis met Grieks trouwens, mag ook. Hogere prijsklasse is wel duidelijk.
En dan beperkte mogelijkheden.
Er branden een paar rode lampjes, maar wie weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan