Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Noem me naïef maar ik ga privé omdat ik dan meer het gevoel heb dat de dame zelf de keuze heeft gemaakt in dit beroep. Dat is iets wat ik toch zoek, als ik het gevoel van een pimp of organisatie heb heb ik er minder genot van
 
Noem me naïef maar ik ga privé omdat ik dan meer het gevoel heb dat de dame zelf de keuze heeft gemaakt in dit beroep. Dat is iets wat ik toch zoek, als ik het gevoel van een pimp of organisatie heb heb ik er minder genot van
Dat is idd. nogal naïef Chris het zijn net de privé huizen en clubs waar effectief zeer veel controle is en die aan heel veel wet en regelgeving moeten voldoen.
De meeste misstanden vinden echt plaats privé via site's als kinky.nl en sexjobs niet overal kan een dame gedwongen zitten maar privé ontvangst is zeker het meest grijze gebied durf te wedden dat zeker 70% van de privé dames illegaal werkt, en hoeveel er gedwongen worden zullen we waarschijnlijk nooit weten.
 
Zou deze wat zijn? Iemand ervaring?
 
Heeft iemand ervaring met deze

Spand wel de kroon met haar prijzen beetje overdreven.
 
Heeft iemand ervaring met deze

Spand wel de kroon met haar prijzen beetje overdreven.
Heb haar wel eens een appje gestuurd maar denk dat zei veel geappt wordt kreeg 2 dagen later reactie.
 
Heeft iemand ervaring met deze

Spand wel de kroon met haar prijzen beetje overdreven.
Volgens mij deze, maar daar lopen 2 Mia verhalen door elkaar.

Aan de foto's te zien ontvangst in Lanaken/Zutendaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan