Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is wel echt. Als je van mager houdt, lenig en mooi snoetje, top!
Pzc vandaag niet.. a cold.
Vingeren, nee.
Gezicht aanraken, nee.
Zoenen, nee.
Dansen, nee…
massage matig, dan toch maar cd aan en wat voorzichtig pijpen.
Direct over naar neuken, maar ik kreeg em na zoveel nee niet hard.
Veel fake gekuim, beffen mocht even…
Het was weinig zinvol voor mij.
Maar dat lag aan mij, met een goede harde zou ze denk ik wel lenige toeren uithalen en heel fuckbaar zijn.
ze is nochtans echt mijn smaak, maar de vibe was er deze keer niet voor mij. 150€ voor een uurtje met enkel een lekker lijfje en schoon snoetje zonder geilheid, andere keer misschien…
wist niet dat je pik een verkoudheid kan oplopen door pzc 🤔
 
Bedankt Wallie, eentje om over te slaan dus.

Je zegt in je recensie dat ze geen oogcontact maakt. Op de foto's op RL heeft ze ook telkens haar ogen dicht en dat vond ik ook al vreemd.
 
Zien er er ook veel te mooi uit. Wanneer het te goed is om waar te zijn is het dat meestal ook …

Beter blijf je er inderdaad weg. Zaak is veranderd en niet in goede zin. Ik ging vroeger vaker naar Diepenbeek (Reds / Mirage).

In het verleden hele fijne dates gehad maar de laatste 5x dat ik er ben geweest, 3x "weggestuurd" aan de deur omdat de dame al bezig was ondanks dat ik ruim op tijd een afspraak had gemaakt voor X uur.

Het overduidelijke gebruik van een operator, veel valse beloftes, bijbetalen voor gemiddelde service (sommige dames zitten er echt tegen hun goesting) enz maakt het een echte russische roulette. Bij sommige dames in Mirage is de service het echter wel waard, maar zelfs bij mijn favorietjes liep het de vorige keren mis.

Soms goed, soms slecht. 50% slaagkans lijkt me niet echt voldoende... Zeker niet als de gemiddelde all in date daar +/- 190 euro kost.
 
Hier is toch gewoon een topic over?
 

Heeft iemand ervaring met deze meid lanaken staat ook op R.L.
 
Serieuze verschillen in de foto's qua tattoo's. Zit dus een poos tussen.
Leeftijd verschilt ook 5 jaar tussen ads RL en Kinky.
2 verschillende telnrs. Italie ligt in Oost Europa volgens RL, en spreekt uiteraard Spaans.
Voor de rest ziet het er prima uit.
We horen het wel als je geweest bent.
In de regio hebben nogal al wat Lara/Laura's gezeten.
 
Ziet erg erg goed uit. Alleen jammer dat er maar beperkte mogelijkheden en geen prijs staan.
Ze doet wel alles veilig met mondmasker?
Telefoonnummer is wel door verschillende dames in Wallonie gebruikt, dus onderdeel van circus?
 
Ja, ik ben er naartoe geweest. Fake foto's van een instagram model.
Ik was in de buurt gisteren dus ben ik er even gepasseerd. Het was wat je er van kon verwachten. Dame van ~35 jaar met roodgeverfd haar, als je 15 pinten drinkt kan je jezelf misschien overtuigen dat ze de dame van de foto's is.

Ik heb ze maar even gezien voor ik me omdraaide, maar ik denk dat dit de dame was die effectief open deed: https://www.redlights.be/profiel/mari-reis-2/
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.369
Leden
32.529
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan