Recensie Lina, Rotterdam (voorheen Amsterdam, Utrecht) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Barry14

Wandelaar
34
04/02/22
41
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/1113876-lina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag met deze dame afgesproken. Ontvangt aan de rand van Utrecht.

Ze is verzorgd, kamer is ook netjes. Je kan je voor en achteraf opfrissen/douchen.

Sex stelde niet veel voor. Dame is vrij passief, toont geen iniatief maar je kan wel van alles doen. Lekker doorstoten vindt ze zelf ook lekker leek het. Verschillende standjes gedaan, ze vraagt ook wat je wil doen maar zoals gezegd uit zichzelf doet ze niets. Als je extra betaald kan je alles zonder doen. Dan kan je ook beffen. Zoenen heb ik niet gedaan, ook niet gevraagd.

Herhaling? Misschien, dame is aardig, doet wat ze zegt in haar ad. Qua prijs voor een Marokkaanse is het meer dan betaalbaar. Echter, miste een beetje passie.
 
Vorige week afspraak met deze dame gemaakt. Ik was ruim op tijd in de straat aanwezig maar kreeg geen reactie meer op mijn berichten tot ver na de afgesproken tijd.

Zonde van de tijd.
 
ik heb toch echt met de dame contact van deze advertentie. Tenzij meerdere dames een advertentie gebruiken. En ze zei wel degelijk dat beffen kan als je betaalt voor de bare prijs. Zelf heb ik het niet gedaan overigens.

Ik heb geen reden om dit te verzinnen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/1113876-lina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ondanks dat ik een beetje beef met Lina heb, en op het forum door twee aan Lina verbonden gassies werd aangevallen toen ik vertelde dat Lina mij voor niks had laten komen (die discussie is door de moderators verwijderd), wil ik het hier voor Lina opnemen: als ik mij puur beperk tot de ene date die (eerder dit jaar) plaatsvond dan was dat een positieve ervaring.

Het WhatsApp-contact voorafgaand aan die date verliep soepel. Op locatie aangekomen (een hotel net buiten Utrecht), hoefde ik niet te wachten, en trof ik Lina op het afgesproken tijdstip aan in een spannend setje in een prettige en schone hotelkamer. Lina's lijf is petite en vrouwelijk, zoals de profielfoto's tonen, en ze heeft een leuk koppie met ondeugende en uitdagende ogen. Veel kletsten we niet. Enige vorm van voorspel, inclusief pijpen, sloegen we – meen ik - over (we kusten zelfs niet, geloof ik), en als konijnen hebben we vrijwel het gehele uur lopen ketsen waarbij ik in de 59e minuut, net voor het fluitsignaal, vanuit mijn tenen klaarkwam en Lina doggystyle volspoot. Tijdens het seksen nam Lina zelf het initiatief tot een aantal standjes en moedigde zij mij aan om haar - ondanks haar petite bouw - stevig te nemen.

Dit uurtje met Lina was dus lekker. Om die reden maakte ik een maand later weer een afspraakje (dit maal in een hotel in het centrum van Utrecht), waarbij ze mij - zoals eerder beschreven - in de kou liet staan. Een nieuw afspraakje zal er daarom niet komen.
 
Ter info, dame geeft aan dat ze vorige week niet in het land was, en dat beffen niet toegelaten is.
Waarom meldt Lina dit zelf niet? Het kan toch niet de bedoeling zijn dat moderators het doorgeefluik van DvP's worden?

Mod edit:
"Toch kan het bij gelegenheid gebeuren dat een dame (of een belanghebbende in brede zin – bv. een club) wil reageren omdat in haar ogen iets geschreven is wat volgens haar fundamenteel onjuist is. Dat kan dan, maar niet rechtstreeks in het topic, wel via een privébericht aan een moderator die het dan als quote zal plaatsen, mits aan bepaalde (fatsoens)normen voldaan is."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het viel mij overigens nu pas op dat Lina vluggertjes voor €50,- aanbiedt. Dat is de absolute bodemprijs, zelfs uitgezakte taarten vragen meer, terwijl Lina een aantrekkelijke, jonge vrouw is.

Door in een hotel buiten de stad te ontvangen houd je de ergste klaplopers buiten de deur, maar ik veronderstel dat het bij ontvangst in de stad (zoals bij mijn 2e afspraak), het een komen en gaan van klanten is, en dubbele boekingen (plus een mindere service in de loop van de dag) zo onvermijdelijk zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan