Recensie Linda, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

erq

Newbie
Forumpionier
2
08/07/21
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
chatgirl Yiyin
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
dame op chatgirl aangesproken, profiel is Yiyin maar dame heet Linda. Is daar onregelmatig en niet meteen beschikbaar maar wisselt dan wel contactgegevens uit. Spreekt alleen overdag af in appartement in Rdam.

bij binnenkomst financien geregeld, stelde zich vriendelijk voor daarna naar slaapkamer. leeftijd (31) klopt ongeveer, is stevig maar met rondingen op goede plaats zeker cup E en ziet er Thais of Filipijns uit (ik heb het niet gevraagd, maar ze spreekt gewoon Nederlands). kamer was schoon en dame fris.

ze vroeg zelf of ik eerst haar borsten wilde zuigen zitten en beffen, wat mij een goed plan leek, viel niet tegen. zij mij daarna gepijpt, maar ging me wat te ruw en niet echt op manier die ik lekker vond. daarna ik voorgesteld te neuken, ze wilde er meteen boven op komen zitten, heb toch maar even een cd gevraagd want je weet het nooit. verschillende standjes gedaan tot ik klaar was. zij on top is aanrader want ze heeft super borsten, doggy ook super want ze vond wat steviger niet erg en kon borsten hier ook weer goed vastpakken want ze is klein. uur niet volgemaakt want eerder klaar, ze spreekt niet korter dan 1 uur af. wel aanrader. jammer dat het lastig is met haar in contact te komen.

opm bij bdsm moet geen sterretje staan maar ik krijg het niet weg.
 
Als ik kijk naar de leeftijd in de tekst staat het profiel er al zeker 5 jaar. Als ze inlogt op de chat staat ze er altijd als vrouw, was verder ook niemand aanwezig.
 
Ik heb er vorig jaar ens mee afgesproken. Ze staat op de chat als vrouw, linda maar het profiel dat eraan gekoppeld is is idd van een stel, is wel de dame van de foto s volgens mij. Mijn ervaring is ongeveer zelfde, contact gaat moeizaam ze is alleen aanspreekbaar als ze op de chat is om contact gegevens uit te wisselen en ze doet geen afspraken s avonds. Vlgs mij spreekt ze alleen af als / met wie ze zin heeft. En idd schoon en fris maar neemt niet zo nauw met safety. Prijs was ook zelfde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan