Recensie Linda, Zaventem (vh Thai Butterfly) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Vorige week even tijd gemaakt voor Linda het was mooi weer dus kon met de motor gaan geen probleem voor parkeren dus maar ook niet met de auto er zijn 2 parking in de buurt zoals de eerste keer bij linda een leuke service gehad , super vriendelijk en mooie verschijning , eerst even douche genomen die ze al liet opwarmen voor mij, toen ik de kamer binnenkwam stond ze al klaar met de olie dus kon het uurtje fun beginnen voor mij was dit een goede ervaring en klikte het tussen ons beide, natuurlijk is dit haar job maar als het goed aanvoelt werkt het altijd beter natuurlijk dus geen spijt van mijn 2de bezoekje bij linda dus voor mij voor herhaling vatbaar

thx linda
 
Ik ga al jaren vele jaren 1 of 2 keer per maand naar Linda en ik trok toch grote ogen als ik die review las.... Ik ben echt nog nooit ontevreden buiten gekomen. Ik durf de recensie dus wel wat in twijfel trekken: C-cup = FAKE schrijven terwijl dit duidelijk een leugen is doet met aan een afrekening denken... Een korte massage? Linda geeft altijd een degelijke en lange massage...Dat is net één van de hoofdredenen waarom je haar boekt! Het erotische gedeelte is niet de meerderheid van de sessie maar echt, sensueel en geen fake gedoe.... Ik ben dus vooral benieuwd naar jouw ervaring @Geil Konijn?
Ik moest eens lachen toen ik jouw antwoord las. Je stelt de hele recensie in twijfel op basis van een al dan niet fake cup terwijl de allereerste recensie en dus deze topic door yours truly werd gelanceerd?
Kijk, dit hele forum dient om onze ervaringen (positief maar zeker ook constructief negatief) te delen met anderen.
Ik ken Linda ondertussen al zo'n 15 jaar. Laat ons er dus even vanuit gaan dat er vele voorgaande passages/ervaringen zijn geweest. Naar mijn mening waren de laatste 3 bezoeken minder goed dan de voorgaande. En ja, ik vind ze er stilaan ouder uit zien. Logisch toch? En ja ze babbelde veel meer dan anders. En ja, het erotische deel was een serieus pak korter. Daar doet u natuurlijk mee wat u wil en elkeen zijn eigen mening en goesting.
Ik lees van de collega wandelaars dat hun bezoekjes wél leuk waren. Goed zo!
Wie weet had Linda even een moeilijke periode achter de rug en heeft ze zich ondertussen herpakt. Mss zelfs door het lezen mijn laatste matige recensie? Of misschien zijn de collega wandelaars steeds dezelfde service gewoon geweest. Wie zal het zeggen?🤷🏼‍♂️
In elk geval blij te horen dat het voor hen een goede date was. Volgende keer ik ga laat ik het jullie zeker weten of het op dezelfde lijn dan wel beter was😉 cheerio
 
Terug
Bovenaan Onderaan